Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Oud nieuw lid: Phillybilly

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Oud nieuw lid: Phillybilly

Bericht door phillybilly »

Hoi allemaal,

Ik was 'vroeger' lid en heel actief op dit forum. En dan heb ik het over 2004 en de volgende jaren. Daarna een tijdje niet actief, maar af en toe ingelogd, maar de laatste jaren eigenlijk niet meer actief.
Nu er een tripje naar Texas gepland staat, bedacht ik me ineens dat dit forum me in het verleden veel gebracht heeft en ik hier wellicht nog wat inspiratie kan opdoen en vragen stellen :-)

Ik ben inmiddels al vaak naar de USA geweest; mijn allereerste keer was in 2005 voor mijn stage in Texas, met aansluitend een bezoek aan NYC.
Daarna een aantal keer teruggeweest naar Texas, en 6 keer naar NYC, waaronder 3 hardloopreizen.
Mijn laatste keer Texas was in 2017; een stay-over van 4 dagen vanuit onze honeymoon in Mexico, terug naar huis.
Daarna nog in 2018 en 2022 in NYC geweest, maar sindsdien geen USA meer.

Omdat ik mijn man en dochter van inmiddels bijna 5 jaar, graag wil laten zien waar ik gewoond heb tijdens mijn stage, gaan we in april een kleine 3 weken die kant op; mijn stage-gezin bezoeken, vrienden bezoeken, 2 hardloopevenementen meedoen, en 2 citytripjes naar San Antonio en Austin doen.

Ik ga eens struinen door oude en nieuwe topics. :D

Groetjes, Jolanda (phillybilly)
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: Oud nieuw lid: Phillybilly

Bericht door Coyote »

Welkom terug Jolanda! :thumbup:

Ik ben hier ook nog steeds te vinden. :wink:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
phillybilly
Amerika-expert

Dank je, Ronald. Wat leuk dat je er ook nog bent! Zal eens struinen naar 'oude bekenden' hier :clap:
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Hoi Jolanda! Hier nog een oude bekende.
Leuk te lezen dat je nog zo vaak naar de USA bent geweest (en dat je nog steeds aan hardlopen doet)!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
phillybilly
Amerika-expert

kastelke schreef:
26 feb 2025, 12:58
Hoi Jolanda! Hier nog een oude bekende.
Leuk te lezen dat je nog zo vaak naar de USA bent geweest (en dat je nog steeds aan hardlopen doet)!
:thumbup: :clap: haaaai!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer