Gewoon rechtsboven de landinstellingen op Japan zetten en tegelijkertijd de taal op Engels.
Ik zal wel scheel kijken dan, maar voor Japan heb ik alleen "Japanese" als keuze via hertz.nl .
Voor ieder ander die niet/wel scheel kijkt...
Je kunt heel makkelijk de Japanse, en elke andere Hertz site op de Engelse taal zetten.
Als je een paar keer wat landinstellingen hebt nagerekend heb je dat Engels niet meer nodig : je weet ook op een Chinese site wat / waar je wat invult .
Komt geen hogere wiskunde aan te pas !
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Ik ben ook wat aan het spelen met de landinstellingen bij Hertz.
Bijzonder is dat wanneer ik San Marino selecteer, ik heel fijne prijzen krijg. Maar dan blijken deze zonder CDW en SLI te zijn.
Lijkt een uitzondering want bij alle andere Europese landen zitten deze verzekeringen er wel bij (maar is de prijs overal een stuk hoger).
Helaas nog geen betere aanbiedingen gevonden via Zuid Korea, Japan of the Christmas Islands....
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Voor ieder ander die niet/wel scheel kijkt...
Je kunt heel makkelijk de Japanse, en elke andere Hertz site op de Engelse taal zetten.
...
Bedankt voor je schermafdruk, blijkbaar is het op de pc/laptop wel mogelijk maar op de mobiele telefoon niet. Ik doe dit op mijn Samsung smartphone, dus daar ga ik dan fout ...
Edit: Ondertussen lekker achter de laptop gekropen ervoor en dan is hij inderdaad wel Engels te krijgen in Japan .
De prijs is vandaag ook wat beter in Japan. Helaas is het niet ingelogd nog een 100 dollar goedkopere prijs dan wel ingelogd.
Werkt die truc meer Veerle nog steeds in 2025? Ook voor boekingen buiten Nederland? Anders krijg ik geen Gold Canopy te zien
Lijkt erop dat Hertz de EV in de aanbieding doet.
Een Intermediate Electric Elite - (C4) Polestar 2 of gelijkwaardig is voor mijn locatie/data veruit de goedkoopste.
$569 voor een cat. C4 (int. electric Elite) versus $778 voor een reguliere cat. C (medium sedan). 6/4 - 19/4 Las Vegas.
Toch even gechecked of een C4 ook recht geeft op Ultimate Choice en dat lijkt zo te zijn (alleen A, B en Manager's special zijn uitgesloten van UC).
Ik heb vorig jaar via status match m'n President's Circle status weer verlengd gekregen. Is bekend hoe lang deze verlenging stand houd? (ik lees hier berichten dat mensen weer status verliezen).
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
@Frasi Nou, dat dacht ik dus ook. Niet dus... Of het moet aan de locatie hebben gelegen? (Boston)
Bij aankomst direct doorgelopen naar de PC aisle, genoeg keuze, mooie GMC uitgekozen en naar de uitgang gereden. Daar begon de ellende.
Ik had volgens de beste man geen recht op een auto uit de PC aisle en moest een auto uit de compact zone kiezen..
De medewerkster bij de gold balie had er absoluut geen zin. Hoe haalde ik het in mijn hoofd om ook maar te kunnen denken dat ik een SUV mocht meenemen. Ik had vooraf nog geïnformeerd bij Hertz of het mocht. Zelfs een mail van de klantenservice bewaard. Die was niets waard. Uiteindelijk gezegd dat ze mijn reservering mochten annuleren en toen toverde ik de midsize reservering van mijn partner uit mijn hoge hoed. Daar hadden ze niet op gerekend en toen konden we, na ruim een uur wellus niettus, onze weg vervolgen....... Uiteindelijk nog een compensatie gehad van 50 dollar voor al het ongemak.
Dus ja, ik las vooraf dat het mocht maar ter plekke bleek het toch anders te zijn. Als je dan toch de gok gaat wagen, maak dan voor de zekerheid een back up reservering..
Dank @dejong89 !
Dan ga ik bij aankomst eerst maar even naar het kantoorje in de garage (of greeter) om te laten bevestigen dat ik uit de PC mag kiezen.
Als ze moeilijk doen kan ik gewoon weglopen want ik heb inderdaad een back-up reservering voor een Standard SUV bij Alamo.
Hoi @dejong89 : je zet @Frasi en misschien ook wel anderen op het verkeerde been !!!
Omdat jij een onwetende hourly bent tegengekomen in Boston wil niet zeggen dat iedereen het ophalen moet aanpassen aan het tegenkomen van een onnozele hourly...
Je moet zelf sturend optreden : Jij bent PC member ; jij bent in control .
En het laatste wat je dan gaat doen is naar een kantoortje in de garage gaan of aan een greeter laten weten dat je zelf niet precies weet hoe de hazen lopen.
Hoeveel Gold members met vragen zou zon hourly per dag tegenkomen ???
Geen ....
Hou je gewoon aan het programma ; je huurt een midsize en afhankelijk van je status neem je een auto uit een , twee of drie verschillende vakken...
@Frasi ; .....die EV die jij wil hebben .......is die er nog wel als jij je tripje gaat maken...?
Ik vraag @Coyote of die aub zijn Tesla huur ervaringen hier wil plaatsen : als vastlegging van een ervaring die binnenkort niet meer mogelijk is ...
Stuur mij een PB !
Ik zou het helemaal niet erg vinden zls je die unieke , specifieke , specifieke Hertz ervaring ook in het Hertz item zou zetten @Coyote .
In ieder geval bedankt voor je linkjes !.
Snap niet dat ik het gemist heb : schaamte is mijn deel!
Zal door de warmte in mijn winterverblijf zijn....
Stuur mij een PB !
Afgelopen zomer stond mijn naam niet op het bord; 5 tellen naar binnen met melding dat ik niet op het bord sta maar met mijn reservering en status verwacht uit de PC rij te mogen kiezen. Werd bevestigd en ik was weer weg (en vond de keuze in Albuquerque wat tegenvallen, dus alleen daarom al een back-up bij Alamo).
Zoiets doe ik dan weer: als ik niet op het bord sta met bevestiging PC, meld ik me met duidelijk mijn verwachting (refererend aan mijn PC status). Ik ga natuurlijk geen open vragen stellen met risico op ongewenst antwoord (maar ik wil al helemaal geen debat of zelfs teruggestuurd worden voor de uitrijpoort). Komt goed.
Goed dat te lezen @Frasi ...
Blijft er nog een vraag over aan jou : verwacht jij ook daadwerkelijk in een EV weg te rijden bij je volgende Hertz rental ?
Stuur mij een PB !
@bedeve Nee, verwacht ik niet.
Ze zullen er vast nog wel zijn (ik reis over 7 weken) maar rij liever in een -benzine- SUV. Geen ervaring met elektrisch rijden maar met 2 keer een lange trip (Las Vegas - Los Angeles v.v.) heb ik geen zin in oplaadstress. En mijn vlucht terug vertrekt om 08:40u en dan heb ik helemaal geen zin om vooraf te moeten laden.
Ik zie het @Frasi ....niet goed gelezen ....
Heb me laten misleiden door: Lijkt erop dat Hertz de EV in de aanbieding doet.
Een Intermediate Electric Elite - (C4) Polestar 2 of gelijkwaardig is voor mijn locatie/data veruit de goedkoopste.
Stuur mij een PB !
@bedeve Daarom zei ik ook " Of het moet aan de locatie hebben gelegen " en daar had ik al een sterk vermoeden van..
Edit: Er zijn echt meerdere verhalen te vinden van mensen met een Polestar/Bolt reservering en die gewoon een auto kregen toegewezen. Wees je hier gewoon bewust van.....
Overal las ik het tegenovergestelde van wat ze in Boston riepen. Maar dat bleek daar niets waard. De rede waarom ik langs de gold desk ging was omdat ik niet mocht uitrijden en mij daar " moest " melden.
Laatst gewijzigd door dejong89 op 17 feb 2025, 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb mede dank zij @Frasi inmiddels een Polestar 2 geboekt voor 3 weken in mei LV voor $724. Heb ook Gold Canopy vermeld staan op mijn reservering en ga dus een SUV nemen uit een van de drie aisles, tenminste als er al iets staat. Ik zie wel met wegrijden wat ze doen aan het poortje.
Ik heb overigens op hetzelfde hertz-account nog 3 reserveringen staan: nog een keer de Polestar voor de 1e week en nog een 7persoons SUV voor ook de 1e week en nog een type GMC Yukon voor de 2e en 3e week.
Ik dacht dat ze iets zouden laten vervallen, maar 3 boekingen staan er al 2 weken nu....weet iemand wat hiermee gebeurd of kan dat tegenwoordig wel om meerdere boekingen te hebben voor dezelfde data?
Ik kreeg zojuist een email van Hertz dat ik meerdere reserveringen had staan. Met het advies om een bepaalde reservering te laten staan en de ander te laten vervallen (als ik niks deed voor 22/2). Maar er zat ook de keuze bij om ze allen te laten staan, dat dus gedaan. Heeft iemand hier ervaring mee gehad?
Jep, is iets van de laatste jaren.
Ze hebben ons door
Zodra er meerdere reserveringen aan 1 kaart of account hangen dan krijg je hier een melding van. De oplossing is een account aanmaken op naam van je partner/reisgenoot. Ik weet niet of Hertz daadwerkelijk ook je reservering annuleert. Hier heb ik geen ervaring mee. Wel met de melding.
Zojuist weer reserveringen omgeboekt. Al mijn Polestar boekingen (Gold Canopy service!) nu nog verder omlaag gegaan.
Ik heb nu een reservering voor 3 weken begin mei voor $660
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.