Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Parkeren in steden
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Parkeren in steden
Ik heb hele goede ervaringen met www.parkopedia.com.
Die gebruik ik om vooraf een goede en goedkope parkeerplaats/garage te zoeken.
Werkt prima! Ook in Europa!
Die gebruik ik om vooraf een goede en goedkope parkeerplaats/garage te zoeken.
Werkt prima! Ook in Europa!
2016: Zuidwest USA
2017: Noordwest USA incl. Yellowstone
2018: Zuidoost Australië
2019: Thailand
2020: Roadtrip New York-Miami
2023: Java-Bali-Lombok
2025: Roadtrip New York-Miami
2017: Noordwest USA incl. Yellowstone
2018: Zuidoost Australië
2019: Thailand
2020: Roadtrip New York-Miami
2023: Java-Bali-Lombok
2025: Roadtrip New York-Miami
- MichaelJohnson
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik zou al blij zijn als ik een app werkend krijg op een NL telefoon. Vaak zijn ze niet eens te vinden in de app store en moet je trucs uithalen om het toch geïnstalleerd te krijgen. Maar een ParkWhiz of SpotHero zou best handig zijn. ParkMobile werkt wel maar die pakt geen adressen in de US.
2000 NYC & Toronto | 2010 NYC | 2014 WA OR CA NV AZ | 2022 ME NH VT MA RI CT NY NJ PA DC DE MD VA WV | 2023 IL MO AK TN KY VA NC GA | 2025 TX NM | 27/50
- wouterjanS
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Twee jaar nadat ik zelf de vraag stelde ben ik met meer ervaring ook tot de conclusie gekomen dat je bijna altijd wel gratis kan parkeren buiten de grote steden. En anders zijn er meer dan genoeg goedkope garages te vinden. Op straat parkeren was bijna nooit nodig. (En let op voor de brandweer aansluitpunten!)
2014: New York en DC
2023: Rondtrip door de zuidelijke staten.
2024: Rondtrip Zuidwest National parks
2023: Rondtrip door de zuidelijke staten.
2024: Rondtrip Zuidwest National parks
Het gaat me niet zozeer om het parkeren buiten de steden.
Het zou fijn zijn om voor Boston, NYC, Washington en Miami een fijne parkeerapp te hebben. We zijn van plan om onze huurauto mee de binnensteden in te nemen. En ik ben me er terdege van bewust dat parkeren niet goedkoop is.
Maar het zou fijn zijn om tussen de vele parkeergarages en terreinen de meest gunstige en beste optie te kunnen vinden.
Ik ben net zoals Jumping Jack iemand die vooraf al een lijstje met opties maakt.
Het zou fijn zijn om voor Boston, NYC, Washington en Miami een fijne parkeerapp te hebben. We zijn van plan om onze huurauto mee de binnensteden in te nemen. En ik ben me er terdege van bewust dat parkeren niet goedkoop is.
Maar het zou fijn zijn om tussen de vele parkeergarages en terreinen de meest gunstige en beste optie te kunnen vinden.
Ik ben net zoals Jumping Jack iemand die vooraf al een lijstje met opties maakt.
- Big Al
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 999
- Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 9 jaar in Virginia
Vaak kan je niet kiezen - de uitbater bepaalt welke applicatie je moet gebruiken. Ik heb er om die reden nu drie op mijn zakcomputer staan.Glorious schreef: ↑05 feb 2025, 16:16Heeft er iemand goede/slechte ervaringen met parkeer apps?
Ik zie ontzettend veel aanbieders zoals: Parkopedia, Spothereo, Parkmobile, Bestparking etc...
Ben op zoek naar een betrouwbare app die ik kan raadplegen/gebruiken voor de binnensteden langs de Oostkust.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht