Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

sportwedstrijden bijwonen

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
ester
Amerika-newbie

sportwedstrijden bijwonen

Bericht door ester »

Het zal wel onmogelijk zijn, maar weet iemand of het mogelijk is om ergens basketbal, football, honkbal enz kaartjes te bestellen? misschien via internet
We gaan in Juni naar het zuidwesten.
boeffie
Amerikakenner

Bericht door boeffie »

Hoi Ester,

Je kunt ze bestellen via http://www.ticketmaster.com/section/spo ... e_a_sports .

Veel plezier!

Groeten,

Monique :)
Hydrotherion
Amerikafan

Bericht door Hydrotherion »

Zoals boeffie zegt :Ticketmaster is de beste oplossing als je voor je reis tickets wilt reserveren. Ik heb er al een drietal jaar zeer goede ervaringen mee.
gretl
Amerika-ontdekker

Bericht door gretl »

Ik heb kaarten voor de Miami Heat in Miami gekocht via internet, ging super!
Gewoon via de site van het stadion (en volgens mij kom je uiteindelijk dan ook weer bij ticketmaster uit !! :D)
ester
Amerika-newbie

Bericht door ester »

Bedankt voor jullie tips!
Wat is nou precies aan te raden?
Niet alleen qua sport maar ook alles daarom heen?

Groetjes van ester
gretl
Amerika-ontdekker

Bericht door gretl »

Ik ben naar IJshockey en basketbal geweest, met beide sporten heb ik helemaal niets! Maar toch enorm genoten. Wij zijn gegaan naar de wedstrijden die op dat moment binnen onze vakantie vielen (en zoveel keus was dat niet).
Ben benieuwd waar je nu uiteindelijk heen zal gaan!
Succes.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Ester,

Twee jaar geleden ben ik naar een wedstrijd van de LA Dodgers (Baseball) in Los Angeles geweest. Geweldig om dit een keer mee te maken. Via hun site kun je kaartjes bestellen. Ik had ze 2 jaar geleden na een week al in huis. LA Dogders site: http://losangeles.dodgers.mlb.com/NASAp ... sp?c_id=la

Dit jaar ga ik naar een wedstrijd van de Anaheim Angels in Anaheim. Ook nu zal ik vantevoren een kaartje bestellen. Via de site van de LA Dodgers kun je ook op de site van de Anaheim Angels komen.

Succes ermee,

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Redmar
Amerika-newbie

Bericht door Redmar »

Is het aan te raden om voor zulk soort evenementen van te voren kaartjes te bestellen? Of zijn er op de dag van de wedstrijd ook nog kaarten te krijgen?

Redmar
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Redmar,

Toen ik 2 jaar geleden op vaderdag (16 juni 2002) naar de wedstrijd van de LA Dodgers vs Anaheim Angels ging was het stadion lang niet gevuld. Ik had dus geen kaartje vantevoren hoeven te bestellen. Bij belangrijke beslissingswedstrijden zal dat ongetwijfeld anders zijn.

Toch zal ik dit jaar voor de wedstrijd bij de Anaheim Angels ook alvast een kaartje bestellen. Gemakkelijk en je kunt op je gemak een goede zitplaats uitzoeken. Ik zat destijds meer aan de zijkant. Nu wil ik een zitplaats achter de spelers zien te krijgen.

Op de eerder door mij genoemde site staat ook een plattegrondje van de zitplaatsen als je een kaartje reserveert.

Roland

Hydrotherion
Amerikafan

Bericht door Hydrotherion »

Hangt helemaal af van hoe populair de sport is in die regio. Vaak zijn er op de dag zelf wel tickets beschikbaar maar waarschijnlijk is de keuze van de zitjes minder. Ik ging twee jaar gelden naar de honkbalwedstrijd zien tussen de NY Yankees en de Boston Red sox en de stadium zat helemaal vol door de blijkbaar grote rivaliteit tss de twee steden en dat was in de stadium duidelijk te merken.(wist dat niet :wink: )
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

In juni is het inderdaad volop baseball seizoen, dat wordt ook "America's pastime" genoemd, dus als je naar een baseball wedstrijd gaat is dat wel een belevenis (het spel zelf vind ik alleen supersaai, het gaat om alles wat eromheen gebeurt).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
gretl
Amerika-ontdekker

Bericht door gretl »

Toen ik de bestelde kaartjes voor de Miami Heat op ging halen waren er enkel nog hele dure kaarten. Ik was dus blij dat ik al had gekocht via internet en je kunt volop kiezen waar je wilt zitten.

Het is al zo leuk om te zien hoe ze zo'n evenement organiseren. Bij iedere roltrap in het Miami Stadium stond een mannetje! Onvoorstelbaar.
Ook als het afgelopen is, geen gesprint naar de uitgang..... !
Mike
Amerikafan

Bericht door Mike »

gretl schreef:Toen ik de bestelde kaartjes voor de Miami Heat op ging halen waren er enkel nog hele dure kaarten. Ik was dus blij dat ik al had gekocht via internet en je kunt volop kiezen waar je wilt zitten.

Het is al zo leuk om te zien hoe ze zo'n evenement organiseren. Bij iedere roltrap in het Miami Stadium stond een mannetje! Onvoorstelbaar.
Ook als het afgelopen is, geen gesprint naar de uitgang..... !
In Nederland staan bij stadions ook bij elke in/uitgang een mannetje :D
gretl
Amerika-ontdekker

Bericht door gretl »

Ja, natuurlijk..... :?
Maar dit heb ik echt nergens nog eerder gezien: In zo'n grote arena bij iedere roltrap! Bij de toiletten, Bij iedere deur dat je de arena kon betreden (echt op ALLE verdiepingen!) en die loopt ovaal met iedere sectie een eigen deur......
en dit alles naast de reguliere 'mannetje's' die wij natuurlijk ook bij de ingang hebben staan.
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Bij baseball kun je vaak nog "goedkoop ($5 in Atlanta)" naar binnen als je geen zitplaats wilt hebben, kun je bovenin gewoon rondlopen en van de wedstrijd genieten. Als je wilt zitten raad ik je echt aan om de tickets vooraf te kopen en af te halen bij het stadium (last call noemen ze dat geloof ik of zoiets)
Als je kunt kiezen voor waar je wilt zitten raad ik bij baselball aan om een van de zijkanten te kiezen, zo laag mogelijk en zo dicht mogelijk bij de "homeplate" dan kun je het allemaal wat beter zien! Baseball is voor mij ook maar een "saaie" sport, heel langzaam allemaal, maar om zo'n wedstrijd in zo'n enorm stadium te zien is wel een belevenis!

Anders sporten die ik kan aanraden zijn: Basketball, Football en Hockey (ice) hier moet ik zelf ook nog een keer heen, maar lijkt me ook een hele belevenis!

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
ZeroXX
Amerikafan

Bericht door ZeroXX »

Ik zal nog even een oud topic omhoog halen :wink:

Hebben net ook 2 kaartjes besteld voor de Yankees tegen de Toronto Blue Jays 8)

Moet je gewoon een keer meegemaakt hebben volgens mij.

Weet iemand trouwens hoe dat werkt met "will call"?
Dan is het toch gewoon de bedoeling dat je je tickets op de wedstrijddag bij 1 of andere balie bij het stadion ophaalt?
Weblog: http://weworldwide.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

ZeroXX schreef:Weet iemand trouwens hoe dat werkt met "will call"?
Dan is het toch gewoon de bedoeling dat je je tickets op de wedstrijddag bij 1 of andere balie bij het stadion ophaalt?
Ja, het Will Call loket zit in de regel naast de gewone loketten. Soms is het ook al geautomatiseerd zoals ik afgelopen zomer in San Francisco meemaakte. Creditcard (waarmee de kaartjes besteld waren) in een automaat stoppen en de toegangsbewijzen werden automatisch geprint. Heel handig en super snel! :D

Roland

ZeroXX
Amerikafan

Bericht door ZeroXX »

Ah ok, bedankt! :)

Dat scheelt weer zoeken :wink:
Weblog: http://weworldwide.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
henkbiesheuvel
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door henkbiesheuvel »

ik ben in 2004 naar een wedstrijd van de Yankees geweest.
Fantastische show. We hadden plaatsen direct achter de dugout.
Ik loop dus nietsvermoedend naar voren en leun met 2 handen op het beton.
Verderop staat een meneer keurig in het pak en hij roept:

'excuse me Sir, please do not touch the dugout'

WTF??

Hoe dan ook, het was een speciale avond en ga het zeker nog een keer doen!
"misplaced New Yawkers"
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

Ik ben vorig jaar naar een baseball wedstrijd van de Kane County Cougars van de Class A Midwest League geweest. Niet echt in jouw gebide maar tis maar een voorbeeld dat de kleine teams ook de moeite waard zijn.

Het was helemaal fantastisch. Viel me op dat zeer veel mensen bijna totaal niet naar de wedstrijd kijken maar volop bezig zijn met socializing. Kortom, een aanrader. Verder is zeer veel gericht op kinderen, die hebben dus ook een te gekke tijd.

Schroom dus vooral niet naar een sportwedstrijd van een kleiner team te gaan. Die zijn minstens net zo leuk, en voor de kinderen vaak zelfs leuker volgens ingewijden, als die van de bekende teams.

Ook bij dit team kan je trouwens gewoon via internet op hun eigen website kaartjes bestellen.

Afbeelding
http://www.kccougars.com/
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer