Ter plaatse pas betalen, inclusief benodigde verzekeringen, gratis te annuleren en zonder borg.
Dan resteert er € 2200 voor vluchten en hotel in Las Vegas. Dat zou toch we moeten lukken in september, denk ik zo.
Ik ben bijzonder tevreden over Alamo, vooral omdat je er zelf je auto uit mag zoeken. Dat vind ik echt een plus. Maar ook omdat de service er normaal gesproken heel goed is, er niet moeilijk gedaan wordt als je van auto wilt wisselen, zelfs niet voor een 'eerste-wereld-probleem' omdat de stoelen niet lekker zitten, en ze hebben veel vestigingen door de US dus je kunt ook makkelijk geholpen worden.
Maar nog belangrijker: voor mij zou het prijsverschil veel groter moeten zijn om w'el alles in 1 bij Expedia te willen boeken.
Voornaamste reden? Dan ben je flexibel en via een broker of reisbureau ben je dat helemaal niet.
Voor diezelfde reis was de autouur nu trouwens 50$ goedkoper dan 3 maanden geleden. We huren 2 auto's dus dat is toch weer $100 verdiend! En we huren nog steeds via dezelfde partij