Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kaartjes baseball wedstrijd.
Kaartjes baseball wedstrijd.
Hoi,
Wij zijn in september in Orlando. Nu zoek ik kaartjes voor tampa bay of een minor league baseball team (daytona, lakeland), maar lijkt het wel of de kaartjes al uitverkocht zijn, of ze zijn megaduur (130 dollar per kaartje op seatgeeek). Ik dacht hier gelezen te hebben dat kaartjes altijd makkelijk te krijgen zijn, omdat het wat minder populair is. Kijk ik te vroeg in het seizoen, of heeft iemand een tip voor me hoe ik aan betaalbare kaartjes kan komen?
Wij zijn in september in Orlando. Nu zoek ik kaartjes voor tampa bay of een minor league baseball team (daytona, lakeland), maar lijkt het wel of de kaartjes al uitverkocht zijn, of ze zijn megaduur (130 dollar per kaartje op seatgeeek). Ik dacht hier gelezen te hebben dat kaartjes altijd makkelijk te krijgen zijn, omdat het wat minder populair is. Kijk ik te vroeg in het seizoen, of heeft iemand een tip voor me hoe ik aan betaalbare kaartjes kan komen?
Re: Kaartjes baseball wedstrijd.
Kaarten voor de Rays zijn nog niet verkrijgbaar. Ze zullen ook niet in Tropicana Field spelen maar in het aanzienlijk kleinere Georg Steinbrenner Field. Mogelijk dat kaarten duur en schaars zijn.
ah ok vandaar de hoge prijzen. jammer.
dank voor de reactie
weet je toevallig wanneer de kaartverkoop voor de minor league(bijv lakeland en daytona) van start gaat? En waar kun je die het beste kopen?
dank voor de reactie
weet je toevallig wanneer de kaartverkoop voor de minor league(bijv lakeland en daytona) van start gaat? En waar kun je die het beste kopen?
Kaarten kunnen het beste op de website van de thuisclub aangeschaft worden. Geen idee wanneer de verkoop begint. Wellicht kun je een mailtje sturen naar de club.
Minor league is veel leuker, altijd in een wat kleiner stadion waar je alles goed kunt zien.
En een stuk goedkoper.
En een stuk goedkoper.
Wat bedoel je precies met het ‘echte’ Amerika en een ‘gewone’ Amerikaan?
Leuk! Dat wilden wij ook gaan doen!
Ik zie helaas alleen dat je nog geen tickets kan boeken bij de meeste en dus ook geen tijden kan zien.
Iemand een idee vanaf wanneer dat wel mogelijk is?
Ik zie helaas alleen dat je nog geen tickets kan boeken bij de meeste en dus ook geen tijden kan zien.
Iemand een idee vanaf wanneer dat wel mogelijk is?
Het seizoen begint in het voorjaar. Ik denk dat de wedstrijden dan pas bekend worden gemaakt.
Wat bedoel je precies met het ‘echte’ Amerika en een ‘gewone’ Amerikaan?
- Almere vak V
- Amerika-expert
Je hebt hier twee "problemen" aan de hand. Het eerste probleem is dat de kaarten nog niet beschikbaar zijn gesteld. Het tweede probleem is dat Tropicana Field door hurricane Milton dusdanig is beschadigd dat er niet gespeeld kan worden. Ze moeten daarom uitwijken naar Steinbrenner Field. En dat heeft ongeveer 25% van de capaciteit van wat ze normaliter hebben. Oftewel hooguit 11.000 kaartjes beschikbaar.
Nu kunnen er 2 dingen gebeuren. Tampa heeft een waanzinnig seizoen en de schreeuw om kaartjes zal enorm zijn. De prijs schiet omhoog. Tampa bakt er helemaal niks van. Er is geen hond die er naartoe wil. Kaartjes zijn nog net niet gratis. Kortom, even rustig afwachten en dan je keuze maken.
Als je bij het honkbal nou ergens niet bang voor hoeft te zijn is dat je het niet goed kunt zien. Tevens vaak ook voldoende mogelijkheid om rond te lopen.
Ik weet niet wat je duur vindt. Maar voor $20 zit je al bij de Yankees op de tribune.
Klik even op onderstaande link:
https://www.mlb.com/schedule/2025-02-20
Daar kan je voor het hele reguliere seizoen de aanvangstijden vinden. Dat is zoals ze nu zijn vastgesteld. Hoe later je in het seizoen komt, hoe vaker je zult zien dat tijden worden aangepast bij interessante of minder interessante wedstrijden om de juiste tijd te krijgen voor zoveel mogelijk exposure op tv. Als er achter de wedstrijd ook het tekentje staat van 2 tickets dan betekent het dat er voor die wedstrijd al tickets beschikbaar zijn. Je komt dan op de site van Ticketmaster waar je de kaartjes kunt uitzoeken op stoel of op prijs.
Mocht je in september nog andere opties willen hebben? In september begint het football season. Zit "iets" meer beleving in dan in honkbal.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Vorig jaar is het niet gelukt om het bezoeken een sportwedstrijd in het schema te verwerken dus dat wil ik dit jaar zeker gaan doen.
Nu zit ik te kijken naar de MLB wedstrijd tussen de Colorado Rockies vs Pittsburg Pirates van 2 augustus om 13.10 (we overnachten dan in Estes dus dik uurtje rijden).
Nu heb ik nog nooit een baseball wedstrijd bezocht, maar kijkende naar de kaarten probeer ik een mooie plek uit te zoeken. Als ik "best seats" selecteer geeft de site als eerste de plekken achter de catcher weer, links en rechts naast de press box. Maar zijn dit ook echt de beste plekken? Je zit dan wat hoger, dus meer overzicht lijkt me en de prijs valt met $96pp ook wel mee (zonder Air Force Academy package, die wil ik er wel bij ivm het limiter edition petje).
We zijn met 2 volwassen en 2 jongens van 14 en 12 overigens.
Graag advies!
Edit:
Zojuist TM account aangemaakt om te prijzen te kunnen zien ivm de package, maar dan kun je niet bij de pressbox zitten maar enkel links aan het einde van het veld (of hoog links op de hoogte van het veld). Dat lijken me ook niet echt mooie plekken maar goed, geen verstand van nogmaals.
Nu zit ik te kijken naar de MLB wedstrijd tussen de Colorado Rockies vs Pittsburg Pirates van 2 augustus om 13.10 (we overnachten dan in Estes dus dik uurtje rijden).
Nu heb ik nog nooit een baseball wedstrijd bezocht, maar kijkende naar de kaarten probeer ik een mooie plek uit te zoeken. Als ik "best seats" selecteer geeft de site als eerste de plekken achter de catcher weer, links en rechts naast de press box. Maar zijn dit ook echt de beste plekken? Je zit dan wat hoger, dus meer overzicht lijkt me en de prijs valt met $96pp ook wel mee (zonder Air Force Academy package, die wil ik er wel bij ivm het limiter edition petje).
We zijn met 2 volwassen en 2 jongens van 14 en 12 overigens.
Graag advies!
Edit:
Zojuist TM account aangemaakt om te prijzen te kunnen zien ivm de package, maar dan kun je niet bij de pressbox zitten maar enkel links aan het einde van het veld (of hoog links op de hoogte van het veld). Dat lijken me ook niet echt mooie plekken maar goed, geen verstand van nogmaals.
Plekken achter de catchers zijn inderdaad de beste plekken.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Bedankt, kaarten zojuist besteld. Achter de catcher, naast de press box!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht