Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Laten we onze hotelkamer eens goedkoper laten zijn ....

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 31
Contacteer:

Re: Laten we onze hotelkamer eens goedkoper laten zijn ....

Bericht door Coyote »

dejong89 schreef:
26 jun 2024, 10:29
Zou het niet kunnen om voor nu een overnachting in augustus te boeken en deze vervolgens 48 uur vooraf te annuleren?
Kan het dan zijn dat ik de bon/punten dan retour krijg met een verlengde geldig tot datum? Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik vermoed niet dat de periode hierdoor verlengd wordt, staat immers los van je mogelijke boeking. Ik heb in het verleden ook wel op de punten geboekt bij Best Western. De punten werden direct afgeschreven. Later de boeking geannuleerd en de punten werden weer bijgeschreven. Of dat met een 'voucher' ook gebeurt durf ik niet te zeggen.

Roland
Since 1982: 31 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
dejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door dejong89 »

Ik dacht slim te zijn. Hotel geboekt met de reward en direct contact gezocht met betreffende hotel met het verhaal dat ik mij had '' vergist '' en of ik de datum kon verzetten. Daar trapte ze niet in en ze hebben meteen mijn boeking geannuleerd.
Ga het balletje nog een keer bij de klantenservice neerleggen. Zou het echt zonde vinden van de gratis nacht.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
Amerika-expert

Bericht door dejong89 »

Best Western houd voet bij stuk en dus heb niets aan mijn free night voucher. :blink:
Wie weet kan ik er iemand anders blij mee maken, dus...

Voor 50 euro mag je hem overnemen. De bon is tot 25 augustus inzetbaar en je moet dus ook voor die datum in een Best Western verblijven. Dit kan in de V.S of in Canada en bij mijn weten zitten er geen restricties aan. Je zoekt simpelweg je gewenste hotel op Bestwestern.com en kiest bij rate option voor reward night. De rest wijst zich vanzelf. 20.000, 30.000 of 72.000 punten? Alles is mogelijk.

Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Interesse via PB. Dan stuur ik je alle info
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Trom »

Ik heb met 6 overnachtingen in de VS 2 x 10000 punten gekregen. Met de 'normale' punten daarbij heb ik nu een nacht in Den Haag geboekt. Had ook bij elk ander BW hotel in welk land dan ook gekund. Dat lukt met jouw voucher niet? Zo niet, zou ik toch om coulance vragen en verzoeken om hem om te zetten naar een internationale boeking.
dejong89
Amerika-expert

Bericht door dejong89 »

Heb alles al geprobeerd.
De voucher is inmiddels vergeven.
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Laredo »

Even een kijkje omhoog van dit topic. De code van Choicehotels uit de openingspost geeft voor mij de hoogste korting bij een verblijf in april/mei dit jaar. Dus voor diegene die nog een mooie korting zoeken....aanrader! En vergeet niet cashbackxl voor nog een aanvullende korting via cashback na het verblijf.
2023FL - 2013FL - 2012CO/UT/AZ/NV/CA - 2011NV/NY/FL - 2010FL - 2009NY - 2004PA/MD/VA/NY/MA/ - 1996CA/NV/OR/CAN - 1995CA/NV/AZ
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

choicehotels (en wyndham) hebben regelmatig aanbiedingen om punten met korting te kopen.
Op dit moment krijg je 40% extra punten. Voor mij was dit bij 4 hotels een stuk goedkoper dan de hotels in geld te betalen.

En j kunt vaak ook nog voor dezelfde punten een duurdere kamer kiezen.
Laredo
Amerikakenner

Bericht door Laredo »

Ik vind dat alleen altijd zo lastig om dan in te schatten waar ik goed aan doe. Hoeveel punten koop ik etc etc. Maar ik ga er even naar kijken. Dank voor de tip @ONYX666
2023FL - 2013FL - 2012CO/UT/AZ/NV/CA - 2011NV/NY/FL - 2010FL - 2009NY - 2004PA/MD/VA/NY/MA/ - 1996CA/NV/OR/CAN - 1995CA/NV/AZ
ONYX666
Amerikakenner

Bericht door ONYX666 »

ja ik had er een kleine studie van gemaakt, eerst kijken welke hotels tegen een redelijke aantal punten te koop is (max 15000) en daarna alles opgeteld en punten gekocht.
De max extra punten van 40% is namelijk pas vanaf een bepaald bedrag
Laredo
Amerikakenner

Bericht door Laredo »

Ik zie nu max 35% extra punten bij Choice Hotels. Voor 7 nachten vragen ze bij het Clarion Suites hotel in Arlington 30.000 pts/Night dus Total: 210.000pts. Als ik dat met punten wil kopen ben ik zeg maar $1,600 kwijt. Nu heb ik hem rechtstreeks geboekt met de kortingscode uit dit topic voor totaal $1,485.16. Dat is toch een keer uit eten :D
ONYX666
Amerikakenner

Bericht door ONYX666 »

als je meer dan 17000 punten koopt is het 40 % extra en is denk ik alleen voordelig voor hotels die 15000 of misschien 20000 punten per nacht kosten

hier kun je simpel zien hoeveel je betaald voor x aantal punten
https://storefront.points.com/choice-pr ... legate/buy
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer