Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Op 8 november hier ook al gepost, maar de plannen zijn iets gewijzigd. We komen nu aan in LAS op 17/5 en vertrekken hier 14/6. In totaal komt dat uit op 29 dagen in Amerika. Vanuit LAS zullen we o.a. richting Zion, Moab, RMNP, Sout Dakota en Yellowstone gaan. We hebben een paar vragen en hopen dat jullie ons hier bij kunnen helpen en advies geven:
Alamo.de komt vaak als goedkopere partij naar voren. Kunnen wij ook zonder problemen code THPPS15 gebruiken? Of zit hier iets van bewijslast aan vast?
We landen om 14:15 op LAS. Wat is dan een handige/verstandige tijd om te kiezen om de huurauto op te halen?
We komen nog niet helemaal uit de categorie die we willen kiezen en hebben hier een paar vragen over. Ik zou het liefst een Ford Explorer willen rijden. Valt deze binnen de categorie Standard SUV bij Alamo? Ondanks voorgaande; er zit een groot prijsverschil tussen Intermediate SUV en Standard SUV. Is het voor onze reis toch aan te raden (op basis van jullie ervaringen) om voor de Standard SUV te kiezen? In Nederland rijden we in een Kia Sportage en voor vakanties in Europa voldoet dit ook meer dan. Wij zijn ook slechts met zijn tweeën.
Intermediate SUV = € 1140
Standard SUV = € 1490
Met geen extra verzekeringen. Ik twijfel ook of we het nodig vinden om die af te sluiten.
Buiten alle vragen, volgens mij wel redelijke huurprijzen als ik ze ook vergelijk met de bedragen die voorbij komen in dit topic?
Alamo.de komt vaak als goedkopere partij naar voren. Kunnen wij ook zonder problemen code THPPS15 gebruiken? Of zit hier iets van bewijslast aan vast?
We landen om 14:15 op LAS. Wat is dan een handige/verstandige tijd om te kiezen om de huurauto op te halen?
We komen nog niet helemaal uit de categorie die we willen kiezen en hebben hier een paar vragen over. Ik zou het liefst een Ford Explorer willen rijden. Valt deze binnen de categorie Standard SUV bij Alamo? Ondanks voorgaande; er zit een groot prijsverschil tussen Intermediate SUV en Standard SUV. Is het voor onze reis toch aan te raden (op basis van jullie ervaringen) om voor de Standard SUV te kiezen? In Nederland rijden we in een Kia Sportage en voor vakanties in Europa voldoet dit ook meer dan. Wij zijn ook slechts met zijn tweeën.
Standard SUV = € 1490
Met geen extra verzekeringen. Ik twijfel ook of we het nodig vinden om die af te sluiten.
Buiten alle vragen, volgens mij wel redelijke huurprijzen als ik ze ook vergelijk met de bedragen die voorbij komen in dit topic?
Prijzen lijken redelijk. Ik denk niet dat je een Explorer meekrijgt bij Standard, eerder een Edge. Bij een Intermediate moet je denken aan een Nissan Roque. Een Nissan Roque is ok, maar niet zo heel krachtig. De andere auto's die vaak in dat rijtje staan ook niet. Voor de rit die jij gaat maken zou ik kiezen voor een standard (en wellicht hopen dat je iets groters meekrijgt...).
Wij staan meestal binnen een uur, anderhalf uur bij het car rental center. Moet je natuurlijk beetje geluk hebben bij customs, maar op het tijdstip dat KLM aankomt is het vaak niet zo druk. (Overigens hebben wij ook bij vertrek nooit rijen op LAS gehad op een vrijdag of zaterdag eind van de middag). De tijd die je opgeeft is niet zo heel belangrijk. De tijd dat je 'm daadwerkelijk oppikt wél. Want ik neem aan dat je bijvoorbeeld 15.30 opgeeft en dat je huurt tót 15.15. Dat scheelt je een huurdag (is altijd 24 uur). Geef je vluchtnummer door, dan wordt tijd bij grote vertraging aangepast.
Over de codes ga ik geen uitspaken doen, ik huur met een korting via m'n werk, dus gebruik ik die codes nooit.
Overigens huren we wél altijd via Alamo: altijd goed !
heb je ook hier gekeken ?: https://partners.rentalcar.com/ustravel ... -carrental
Paul
Wij staan meestal binnen een uur, anderhalf uur bij het car rental center. Moet je natuurlijk beetje geluk hebben bij customs, maar op het tijdstip dat KLM aankomt is het vaak niet zo druk. (Overigens hebben wij ook bij vertrek nooit rijen op LAS gehad op een vrijdag of zaterdag eind van de middag). De tijd die je opgeeft is niet zo heel belangrijk. De tijd dat je 'm daadwerkelijk oppikt wél. Want ik neem aan dat je bijvoorbeeld 15.30 opgeeft en dat je huurt tót 15.15. Dat scheelt je een huurdag (is altijd 24 uur). Geef je vluchtnummer door, dan wordt tijd bij grote vertraging aangepast.
Over de codes ga ik geen uitspaken doen, ik huur met een korting via m'n werk, dus gebruik ik die codes nooit.
Overigens huren we wél altijd via Alamo: altijd goed !
heb je ook hier gekeken ?: https://partners.rentalcar.com/ustravel ... -carrental
Paul
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
- Contacteer:
Ik weet van (ook Amerikaanse) vrienden dat het huren in Alaska al járen heel duur is.
Ik vind 750 euro ook niet extreem duur (voor die locatie).
Succes met zoeken/vinden.
Gr.
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
@Trom Voor de periode en type auto dat ik nodig heb blijft de code W819200 het meest voordelig uitkomen voor mij.
Maar het is mij nog steeds niet helemaal duidelijk van waar deze juist komt. Gelinkt aan het gebruik van een kredietkaart?
Maar het is mij nog steeds niet helemaal duidelijk van waar deze juist komt. Gelinkt aan het gebruik van een kredietkaart?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Iemand ervaring met het aanvragen van Hertz Five Star via Amex FlyingBlue Platinum?
Ik heb mijzelf ingeschreven voor Hertz Gold programma en gebruik gemaakt van de CDP code die op de fysieke kaart staat. Ook kan ik vanuit Amex nergens informatie vinden (los van de voordelen pagina) om hier gebruik van te maken. Wel een pagina voor Amex Platinum, maar die heb ik niet.
Echter kan ik nergens terug vinden welke status binnen Gold ik nu heb.
Waar kan ik dit zien en moet ik contact met ze opnemen hiervoor?
Zou ik al een boeking kunnen plaatsen met de CDP code en dan als nog gebruik kunnen maken van de upgrade die bij Five Star (indien beschikbaar)? Of moet ik voor het boeken al de juiste status hebben?
Ik heb mijzelf ingeschreven voor Hertz Gold programma en gebruik gemaakt van de CDP code die op de fysieke kaart staat. Ook kan ik vanuit Amex nergens informatie vinden (los van de voordelen pagina) om hier gebruik van te maken. Wel een pagina voor Amex Platinum, maar die heb ik niet.
Echter kan ik nergens terug vinden welke status binnen Gold ik nu heb.
Waar kan ik dit zien en moet ik contact met ze opnemen hiervoor?
Zou ik al een boeking kunnen plaatsen met de CDP code en dan als nog gebruik kunnen maken van de upgrade die bij Five Star (indien beschikbaar)? Of moet ik voor het boeken al de juiste status hebben?
- bedeve
- Amerika-expert
Mooi dat je deze weer even naar boven hebt gebracht @Resetovic ....Resetovic schreef: ↑23 dec 2024, 13:01@Hoodriver
2e hit via Google.
https://one.budgetinternational.com/en_ ... a/Benefits#
Iemand die het onderwerp een beetje nieuwsgierig door leest komt ook dit tegen :
viewtopic.php?f=30&t=75544&p=1324732&hi ... 0#p1324732
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 9
@JWTS : Allereerst: prachtige reis!JWTS schreef: ↑22 dec 2024, 21:01Op 8 november hier ook al gepost, maar de plannen zijn iets gewijzigd. We komen nu aan in LAS op 17/5 en vertrekken hier 14/6. In totaal komt dat uit op 29 dagen in Amerika. Vanuit LAS zullen we o.a. richting Zion, Moab, RMNP, Sout Dakota en Yellowstone gaan. We hebben een paar vragen en hopen dat jullie ons hier bij kunnen helpen en advies geven:
Standard SUV = € 1490
Alamo.de is over het algemeen een goede keuze en was ook vaak de meest voordelige. Avis.is (of een andere Avis.xx variant die hier op het forum vast wel is gepasseerd) was recent (oktober) goedkoper voor een andere trip. Ik vond de standaard qua auto iets hoger liggen bij Alamo maar dat was me geen honderden Euro's waard dus Avis gekozen toen. In mei was er de code THPPS30 nog en dat scheelde behoorlijk. Uit mijn hoofd waren we toen rond de 800 dollar kwijt voor 22 dagen in een standard SUV (1 bestuurder). Je kunt echter vrij eenvoudig een reservering vast zetten en steeds weer annuleren als er een goedkopere optie ontstaat. Dat is hier uit den treure beschreven. Alle prijsvergelijkingen met loyalty codes, lidmaatschap upgrades en status matchen is wel een werkje waar je zin in moet hebben want je kunt het overzicht makkelijk verliezen waar je wat ook alweer had gezien.
Wij waren ook met twee en een standard SUV is voldoende voor 2 koffers en 2 trolleys. Aan te raden is even bij Walmart of Target een goedkoop (donker) afdek plaid te halen want een afdekscherm hebben de auto's nooit. Dus je bagage is zichtbaar ondanks getint glas en vandaar een kleedje. Als je dat van belang vindt natuurlijk.
De Explorer valt niet (meer) in Standard SUV klasse. Tegenwoordig is dat een Ford Edge, Kia Sportage, GMC Acadia. Die zijn allemaal groot genoeg. Ik raad wel 4-wielaandrijving aan. Intermediate hangt er een beetje om of het groot genoeg is want dat hangt van de hoeveelheid bagage af met 2 personen. Voorin zal het best ok zijn.
Vanaf het vliegveld in Las Vegas is het een kwartiertje met de bus naar het rental center. Alamo zit in een grote nette garage waar de auto's op klasse staan gerangschikt. Sleutels zitten erin dus je kunt ook even proberen met koffers/ ruimte en ook de opties van de auto's even doorlopen. Ondanks de lange reis raad ik aan hier even wat tijd voor te nemen, beetje afhankelijk of je specifieke wensen hebt qua navigatie of stoelverstelling.
Met MPC ben je snel door de douane. Wij stonden in mei dit jaar een uur na de landing bij het rental center met koffers. Met Skip the Line loop je ook meteen de garage in naar een greeter en die wijst de aisle en laat je je gang gaan. Met gekozen auto rijd je dan naar het hokje bij de uitgang en daar overhandig je creditcard, rijbewijs en je reserveringsgegevens. Als je bij Alamo boekt dan zitten de noodzakelijke verzekeringen inbegrepen en dat is bij normaal gebruik voldoende.
We hebben een soortgelijke reis gemaakt in mei/juni dit jaar dus als er nog tips nodig zijn, stuur gerust een PM. Het is allemaal niet super ingewikkeld maar er zijn wel een hoop kleine tips die wellicht kunnen helpen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ben benieuwd waarom je dat aanraadt.
Liever geen PM, het forum is ervoor om informatie te delen.
Marianne
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Op Las Vegas afgelopen1,5 jaar 3x MPC geprobeerd: hebben ze niet!
-
- Amerika-ontdekker
Omdat eind mei / begin juni op sommige plekken een fikse sneeuwbui nog best mogelijk is en er wat hoogteverschillen zijn te overwinnen. Qua banden is het dan ook maar afwachten wat er onder ligt. Bovendien zijn stukjes van sommige parken of paden toch niet geasfalteerd, zonder meteen hardcore offroad (wat officieel niet mag met je rental) te zijn. Geldt ook voor parkeerplaatsen. AWD is over het algemeen niet heel zeldzaam of prijzig dus ik zou het niet laten voor bovengenoemde redenen. Dat je het bij verantwoordelijk gedrag en kennis nemen van de omstandigheden waarschijnlijk niet nodig hebt is weer een ander verhaal. Ieder zijn eigen afweging maar met de sneeuw die wij afgelopen juni in Yellowstone (Beartooth) en RMNP nog hebben gezien was ik er blij mee maar hier in NL ben ik dan ook weinig gewend.
Tag me dan maar als het iets mbt die trip betreft, eventueel op een andere topic dan die over autohuur.Martin & Marianne schreef: ↑26 dec 2024, 10:38Liever geen PM, het forum is ervoor om informatie te delen.
-
- Amerika-ontdekker
Je hebt helemaal gelijk. We zijn destijds via Seattle gevlogen en hebben daar MPC (of herleid naar kortere rij net als op JFK onder het mom van MPC) gebruikt. Mijn oprechte excuses en dank dat je het geheugen even hebt opgeschud.

Maar waarschijnlijk omdat het dus een binnenlandse vlucht betrof ging het op Las Vegas supersnel; dat stukje staat me nog wel helder bij.

@JWTS Alamo.de is prima. Neem in je vergelijking ook US travel mee:
W.b.t. de Ford Exporer: Wij huurden afgelopen juni via Alamo.de op Salt Lake City en daar stond de Explorer gewoon in het rijtje van de Standaard SUV's. Dus die hebben we direct meegenomen.
Voor jouw reis zou Salt Lake City ook een aanvliegplaats kunnen zijn. Net als LAS een directe verbinding. Delta vliegt dagelijks op SLC en KLM 3x in de week. Wij geven dan de voorkeur aan Delta.
Voor jouw reis zou dit op dit moment goedkoper zijn. Lees trouwens de laatste tijd regelmatig dat UStravel goedkoper is dan Alamo.de. Wellicht doordat we vorig jaar nog de code THPPS25 konden gebruiken, die toch iets gunstiger uitpakte.
W.b.t. de Ford Exporer: Wij huurden afgelopen juni via Alamo.de op Salt Lake City en daar stond de Explorer gewoon in het rijtje van de Standaard SUV's. Dus die hebben we direct meegenomen.
Voor jouw reis zou Salt Lake City ook een aanvliegplaats kunnen zijn. Net als LAS een directe verbinding. Delta vliegt dagelijks op SLC en KLM 3x in de week. Wij geven dan de voorkeur aan Delta.
@paulr dankjewel voor je reactie en tips! 15:30 kiezen we dan als tijd voor de reservering.
@Markd1973 bedankt voor je uitgebreide reactie en handige tips! Heb je toevallig een topic over je reis op het forum? Ik zal je in mijn reisroute taggen als ik specifieke vragen heb.
@Trom dankjewel voor je reactie!
Ook nu nog niet helemaal duidelijk of de Ford Explorer in de standaard SUV klasse zit gelezen uit jullie verschillende ervaringen. Dat viel mij ook al op in de topics en reacties die ik heb teruggelezen de afgelopen dagen. Een Nissan Rogue (Intermediate SUV) is de Europese Nissan X-Trail, dat is vergelijkbaar (formaat, performance, etc) met de auto die we zelf in NL rijden (Kia Sportage). Denk alleen wel dat we voor de standaard SUV kiezen, sowieso genoeg ruimte en dan hopelijk een leuke auto mee krijgen. Zou alleen van tevoren willen weten welke auto's in die klasse vallen, kan ik al voorwerk doen en is het maken van een keuze daar ter plekke wat makkelijker... Werk in de automotive branche, dus heb iets met auto's
.
Overigens gaan we ervoor kiezen om de auto 2 dagen eerder in te leveren, gezien we de laatste 2 dagen in Las Vegas zitten en niet van plan zijn om de huurauto te gebruiken. Ook gaat onze vlucht pas om 20:25 uur terug, dus dan hebben we een extra huurdag als we hem willen inleveren als we naar het vliegveld gaan. 15:30 al op het vliegveld aanwezig zijn is wat vroeg...
UStravel.nl lijkt inderdaad een waardevolle tip te zijn. Maar wel een aantal vragen, omdat ik Alamo.de en UStravel.nl naast elkaar heb neergezet:
Standaard SUV
17/5 - 12/6
UStravel.nl = € 1273 met het 'Fully' pakket (basis verzekeringen)
Als ik hier extra bestuurders wil hebben, moet ik het 'Gold' pakket (3 bestuurders en fuel service) kiezen en komt de huur uit op € 1465
Alamo.de = € 1352 met kortingscode THPPS15, basis verzekeringen en extra bestuurder (wij zijn samenwonend) als ik deze opmerking lees:
Spouses & Domestic Partners drive free!
No need to do anything! If they meet the age and driving licence requirements they are automatically authorised to drive the vehicle for free. They don't need to be added to the reservation or be present at the time of pick-up.
Nu zal mijn vriendin niet veel rijden, maar dat ze zou mogen rijden vinden wij beiden wel een prettig idee. Heb ik hiervoor echt het Gold pakket nodig bij US travel gezien het bij Alamo als verhuurder erbij lijkt te zitten?
Verzekeringen wel/niet is natuurlijk een persoonlijke voorkeur, maar wat is jullie ervaring in Amerika? Handig om een PEC en/of Roadside assistance af te sluiten? Hebben de auto's een reservewiel? Kan zelf wel een reservewiel of thuiskomer monteren mocht het nodig zijn...
Weer een lang bericht, maar ben blij met jullie hulp/feedback/informatie
@Markd1973 bedankt voor je uitgebreide reactie en handige tips! Heb je toevallig een topic over je reis op het forum? Ik zal je in mijn reisroute taggen als ik specifieke vragen heb.
@Trom dankjewel voor je reactie!
Ook nu nog niet helemaal duidelijk of de Ford Explorer in de standaard SUV klasse zit gelezen uit jullie verschillende ervaringen. Dat viel mij ook al op in de topics en reacties die ik heb teruggelezen de afgelopen dagen. Een Nissan Rogue (Intermediate SUV) is de Europese Nissan X-Trail, dat is vergelijkbaar (formaat, performance, etc) met de auto die we zelf in NL rijden (Kia Sportage). Denk alleen wel dat we voor de standaard SUV kiezen, sowieso genoeg ruimte en dan hopelijk een leuke auto mee krijgen. Zou alleen van tevoren willen weten welke auto's in die klasse vallen, kan ik al voorwerk doen en is het maken van een keuze daar ter plekke wat makkelijker... Werk in de automotive branche, dus heb iets met auto's

Overigens gaan we ervoor kiezen om de auto 2 dagen eerder in te leveren, gezien we de laatste 2 dagen in Las Vegas zitten en niet van plan zijn om de huurauto te gebruiken. Ook gaat onze vlucht pas om 20:25 uur terug, dus dan hebben we een extra huurdag als we hem willen inleveren als we naar het vliegveld gaan. 15:30 al op het vliegveld aanwezig zijn is wat vroeg...
UStravel.nl lijkt inderdaad een waardevolle tip te zijn. Maar wel een aantal vragen, omdat ik Alamo.de en UStravel.nl naast elkaar heb neergezet:
Standaard SUV
17/5 - 12/6
UStravel.nl = € 1273 met het 'Fully' pakket (basis verzekeringen)
Als ik hier extra bestuurders wil hebben, moet ik het 'Gold' pakket (3 bestuurders en fuel service) kiezen en komt de huur uit op € 1465
Alamo.de = € 1352 met kortingscode THPPS15, basis verzekeringen en extra bestuurder (wij zijn samenwonend) als ik deze opmerking lees:
Spouses & Domestic Partners drive free!
No need to do anything! If they meet the age and driving licence requirements they are automatically authorised to drive the vehicle for free. They don't need to be added to the reservation or be present at the time of pick-up.
Nu zal mijn vriendin niet veel rijden, maar dat ze zou mogen rijden vinden wij beiden wel een prettig idee. Heb ik hiervoor echt het Gold pakket nodig bij US travel gezien het bij Alamo als verhuurder erbij lijkt te zitten?
Verzekeringen wel/niet is natuurlijk een persoonlijke voorkeur, maar wat is jullie ervaring in Amerika? Handig om een PEC en/of Roadside assistance af te sluiten? Hebben de auto's een reservewiel? Kan zelf wel een reservewiel of thuiskomer monteren mocht het nodig zijn...
Weer een lang bericht, maar ben blij met jullie hulp/feedback/informatie

@JWTS
Ik denk dat roadside heel persoonlijk (gevoel) is en ook op dit forum
zijn soms de meningen verdeeld. Ik doe het soms als ik weet dat er veel gereden wordt
dan sluit ik bij deze partij af:
http://www.enhancedroadsideassistance.com/index.aspx
Vanuit de ANWB is er ook een manier maar dat heb ik nooit gedaan.
Je hebt daar wel AAA pas voor nodig:
https://www.anwb.nl/vakantie/ledenvoord ... gde-staten
Verder boek ik mijn auto altijd met vrij annuleren tot het laatste moment
en annuleer soms wel 10 keer omdat de prijs toch weer wat lager is.
Dus regelmatig de prijzen checken kan zeker lonen.
Bij Alamo is het makkelijk vooraf te regelen dat je de couter kunt overslaan en rechtstreeks
de garage in kan lopen. Bij andere voor de eerste maal huren kun je ook vaak vooraf al
veel zaken regelen en de balie in de garage gebruiken i.p.v. de counter in de centrale hal.
Belangrijkste, regel het hier goed en laat je daar niets aansmeren
Ik denk dat roadside heel persoonlijk (gevoel) is en ook op dit forum
zijn soms de meningen verdeeld. Ik doe het soms als ik weet dat er veel gereden wordt
dan sluit ik bij deze partij af:
http://www.enhancedroadsideassistance.com/index.aspx
Vanuit de ANWB is er ook een manier maar dat heb ik nooit gedaan.
Je hebt daar wel AAA pas voor nodig:
https://www.anwb.nl/vakantie/ledenvoord ... gde-staten
Verder boek ik mijn auto altijd met vrij annuleren tot het laatste moment
en annuleer soms wel 10 keer omdat de prijs toch weer wat lager is.
Dus regelmatig de prijzen checken kan zeker lonen.
Bij Alamo is het makkelijk vooraf te regelen dat je de couter kunt overslaan en rechtstreeks
de garage in kan lopen. Bij andere voor de eerste maal huren kun je ook vaak vooraf al
veel zaken regelen en de balie in de garage gebruiken i.p.v. de counter in de centrale hal.
Belangrijkste, regel het hier goed en laat je daar niets aansmeren

We hebben voor 20/6 tm 15/7 vanaf Denver airport een SUV nodig. Tot nu toe kan ik niet minder dan voor € 1047,- vinden (Avis; ben Preferred member). Dan hebben we iig de 2e bestuurder gratis en vanwege preferred mogelijk een gratis upgrade.
Met Hertz Gold etc of sites als auto-europe kom ik (nog) niet onder deze prijs. Mis ik nog een kortingscode oid die momenteel geldig is?
Met Hertz Gold etc of sites als auto-europe kom ik (nog) niet onder deze prijs. Mis ik nog een kortingscode oid die momenteel geldig is?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Is auto-europe een betrouwbare partner? Ik kan daar een SUV huren via Sixt van 10 juli tot en met 7 augustus voor 1625 euro, op zich een aantrekkelijke prijs, maar is het ook een betrouwbare site?
Auto Europe is prima. Enige nadeel is dat je direct moet betalen. Als je later annuleert omdat je b.v. elders een betere prijs ziet, heb je binnen een paar dagen je geld terug.
Blijf wel steeds elders de prijzen controleren want die zal, onder normale omstandigheden, nog wel wat zakken.
Blijf wel steeds elders de prijzen controleren want die zal, onder normale omstandigheden, nog wel wat zakken.
- bedeve
- Amerika-expert
Voor het moment een nette prijs .
Bij welke Avis heb je die gevonden ?
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
@jvans1979 Wij hebben al een paar keer via autoeurope.nl geboekt. Tot nu toe naar tevredenheid. De website is overzichtelijk en als je een boeking hebt gemaakt kan je je bestaande boeking online zeer gemakkelijk wijzigen als je een goedkopere aanbieding ziet. Het verschil krijg je snel weer terug op je rekening. Voor onze komende vakantie heb ik onze boeking al meer dan vijf keer gewijzigd. Ik check bijna iedere dag de prijzen. Op dit moment is het weer wat hoger, maar het kan goed zijn dat het in januari weer wat zakt.
Edit: de prijs voor de auto die wij hebben geboekt is inmiddels flink hoger. Op 3 december betaalden we €963.57 voor een Standaard SUV (op dat moment even duur als een intermediate SUV). Nu is dezelfde auto (voor dezelfde 22 dagen) €1418.54 bij Budget (allemaal via autoeurope). Het loont dus echt de moeite om de prijs regelmatig te checken.
Edit: de prijs voor de auto die wij hebben geboekt is inmiddels flink hoger. Op 3 december betaalden we €963.57 voor een Standaard SUV (op dat moment even duur als een intermediate SUV). Nu is dezelfde auto (voor dezelfde 22 dagen) €1418.54 bij Budget (allemaal via autoeurope). Het loont dus echt de moeite om de prijs regelmatig te checken.
Laatst gewijzigd door Felicitas op 29 dec 2024, 15:48, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 12841 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 15 Reacties