Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen: newamsterdam

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
newamsterdam
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Even voorstellen: newamsterdam

Bericht door newamsterdam »

Oeps, volgens mij heb ik mijzelf nog niet voorgesteld.

newamsterdam hier, woordspeling op waar ik vandaan kom (onze hoofdstad), en ik vond het ook leuk vanwege dat New York vroeger zo heette.

De Nederlandse geschiedenis van New York is sowieso leuk om terug te zien. Zie bijv. hier (YouTube/Geography Geek, 16 min.) en hier (YouTube/Geography Geek, 11 min.) en hier (YouTube/TedX, 15 min.).

Inmiddels alweer in de 30, en sinds een paar maanden getrouwd met mijn Amerikaanse vrouw. We zitten op dit moment in de immigratie procedure (CR-1). Hier heb ik ook veel vragen over gesteld op dit forum, en ben erg dankbaar met alle hulp dat ik heb gekregen. Zelf heb ik ook mijn best gedaan om zelf zo veel mogelijk bij te dragen.

Op dit moment ziet het ernaar uit dat ik ga wonen in Michigan wanneer de CR-1 voltooid is, maar niks is nog zeker.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer