Op zoek naar 2 keer een autohuur voor 2025. 1 keer in Orlando. Die boekte ik gisteren. Met meer dan 80euro/dag is dat toch wel een heftige prijs. Is maar voor 3-4 dagen dus ik kan er mee leven als er niets beters meer uit de bus komt.
Maar dan: op zoek naar autohuur Washington DC-Miami 5 juli (ochtend) tem 23 juli (avond). De prijzen die ik krijg, zijn hoger dan wat ik voor 4 personen betaalde aan de vliegtickets.

Ttz, enkel Hertz blijft eronder met 'maar' $1380. Niet de grootste Hertz fan als het op presidents circle op aan komt. Zou liever National huren maar die zitten met meer dan $1800 toch wel erg hoog.
Ik heb zowat alle codes die ik kende gebruikt. Ttz 510000 bij Hertz, National 5004946, Avis flying blue/Visa/BA, Alamo via korting werk wat identiek hetzelfde uitkomt als de gekende alamo.de code.
Ik heb ook al gespeeld mat de ophaallocatie maar dat maakt niet echt iets uit, lijkt het. Ik zocht wel enkel op locaties met 'aisles'. Of indien Avis dan kijk ik naar de tarieven voor een standaard SUV.
Mis ik nog ergens een code die mogelijks betere prijzen geeft?