Thanks voor de tip, ik ga de 15% extra tijd erin verwerken. Ik denk dat het vaak vroeg opstaan wordt om tijd te winnen...Bravy schreef: ↑08 dec 2024, 18:38Alvast even een korte reactie: ik denk dat de rijtijden die je bij de afstanden hebt staan uiterst ambitieus zijn! Bv. 7 juli. 300 mijl in 5 uur? Denk je echt dat je gemiddeld 100 km/u rijdt met zo'n slagschip?
Neem de rijtijden van Google en doe daar 15-20% bij. Je wil onderweg af en toe even stoppen (eten, tanken, toilet). Plus dat je vast en zeker mooie stukjes tegenkomt waar je even van wil genieten.
Een andere gedachte.....Glacier NP lijkt ons echt te gek, maar hierdoor moeten we veel extra kilometers maken. Tevens kun je met een RV veel mooie routes van het park niet zien, daarnaast lees ik nu ook dat de oostkant van het park mogelijk minder goed bereikbaar zal zijn (swiftcurrent project). Wat vinden jullie, deze route aanhouden en via Glacier naar Mt Rainier, of is via Crater of the Moon – painted hills – portland naar Mt. Rainer ook een goede mogelijkheid?