Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
- bedeve
- Amerika-expert
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Ik ben jaloers !!
Had zo graag de eerste stappen in een onbetreden rental center, waar ik tijdens de aanbouw zo naar gekeken heb, willen zetten ...
Had zo graag de eerste stappen in een onbetreden rental center, waar ik tijdens de aanbouw zo naar gekeken heb, willen zetten ...
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Voor onze reis naar Florida volgend jaar april mei inmiddels een boeking staan bij Hertz voor 1204€ voor 3 weken voor een large Sedan (cat f.). Daar nu nog five star, bezig voor PC.
Ik wil nu als 2e boeking bij avis een Midsize SUV (Rav4 of gelijkwaardig) huren voor 1105€. Ik ben bij hun presidents club en dus recht op een 1 of 2 upgrades. Is er iemand die een idee heeft naar welk soort SUV je dan geüpgraded word?
En mochten jullie nog tips hebben om goedkoper te huren zijn die altijd welkom. We reizen met 2 volwassenen en 1 kind van 15 maanden. Van 17 april tm 8 november.
Ik wil nu als 2e boeking bij avis een Midsize SUV (Rav4 of gelijkwaardig) huren voor 1105€. Ik ben bij hun presidents club en dus recht op een 1 of 2 upgrades. Is er iemand die een idee heeft naar welk soort SUV je dan geüpgraded word?
En mochten jullie nog tips hebben om goedkoper te huren zijn die altijd welkom. We reizen met 2 volwassenen en 1 kind van 15 maanden. Van 17 april tm 8 november.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 64
Large sedan vind je gewoon in de isles, dan hoef je slechts cat C te boeken en betalen, als je PC status hebt.
SUVs geven geen recht op een upgrade.
SUVs geven geen recht op een upgrade.
-
- Amerika-ontdekker
Cat. f was met 510k goedkoper dan c vandaar.
Je krijgt mij Avis dus geen upgrade van een Midsize SUV? Ik dacht te lezen dat dat alleen voor de luxury gold.
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Je vraag ging toch over Hertz?
Ik weet niet wat je precies wil en wanneer je gaat, maar via deze link betaal je voor een standaard SUV 1179 voor 3 weken Orlando in April. Bij Alamo. Inclusief alle verzekeringen https://partners.rentalcar.com/vacationatsea-worldwide/
Ik weet niet wat je precies wil en wanneer je gaat, maar via deze link betaal je voor een standaard SUV 1179 voor 3 weken Orlando in April. Bij Alamo. Inclusief alle verzekeringen https://partners.rentalcar.com/vacationatsea-worldwide/
https://jiltkrista89.wordpress.com/
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor de link! Ik ga even kijken voor Miami.dejong89 schreef: ↑30 okt 2024, 09:53Je vraag ging toch over Hertz?
Vraag ging over Avis. Ik heb bij Hertz mijn hoofd boeking en dan wilde ik Avis als back up doen. Ben alleen benieuwd naar welke klasse een Midsize SUV word geüpgraded.
Over de verlaging van de Liability protection bij Alamo: ik zie bij HERTZ het volgende staan:
oh, dit is bij Hertz.cn. Niet bij .com
Dus vanaf 1-1-2025 gaat deze ook naar 300.000 dollar? Lijkt dus meer een algehele maatregel binnen verhuurland?oh, dit is bij Hertz.cn. Niet bij .com
Dit is wel hertz.com
For rentals in the U.S., Liability Insurance Supplement (LIS) provides you with up to $1 million ($300,000 effective as of January 1, 2025) of increased protection should bodily injury and property damage claims be made against you by people injured in an accident. LIS safeguards your insurance policy and/or your personal assets for the first $1 million ($300,000 effective as of January 1, 2025) should such claims be made against you. Until December 31, 2024, LIS also provides uninsured/underinsured motorist coverage up to $1,000,000 per occurrence for combined bodily injury and/or property damage claims. LIS limits may vary in certain states, and terms and conditions apply.
Voor de verzekeringsverslaafde Nederlander nog altijd de mogelijkheid om een Amex platinum kaart te nemen. Kost wel wat, maar dan ben je in zo'n huurauto altijd afdoende verzekerd. En als je een keer in Europe of elders huurt waar forse eigen risico's zijn dan is ook dat zonder meerkosten afgedekt.
Uiteraard wel altijd even aanvragen via een referal link die je hier op dit forum altijd wel van iemand kunt krijgen. Ja, ook van mij, maar dat was niet het doel van deze post.
Uiteraard wel altijd even aanvragen via een referal link die je hier op dit forum altijd wel van iemand kunt krijgen. Ja, ook van mij, maar dat was niet het doel van deze post.
- bedeve
- Amerika-expert
@roelb
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Ja dat is leuk, voor 65 euro per maand. Daar kun je vast ter plaatste EP voor aanschaffen.
(tuurlijk, de kaart biedt meer dan alleen autoverzekering)
(tuurlijk, de kaart biedt meer dan alleen autoverzekering)
Het hele issue is nu juist dat die maximale dekking bij de aanvullende aansprakelijkheidsverzekering, hoe die dan ook heet, terug gaat van $1M naar $300k. Je kunt dus niets extra's afsluiten.
En als zowel Alamo als Hertz dit nu doen per 1/1 dan lijkt het wel iets gecoordineerds en verwacht ik dat ook Avis/Budget wel zal volgen.
En als zowel Alamo als Hertz dit nu doen per 1/1 dan lijkt het wel iets gecoordineerds en verwacht ik dat ook Avis/Budget wel zal volgen.
Wat gebeurd er dan met de reservering die voor 1-1-2025 beginnen en na 1-1-2025 eindigen? Die reservering hebben wij namelijk staan. Met dezelfde voorwaarden voor aanvullende aansprakelijkheidsverzekering als ik in de reservering doorklik ($300.000 na 1-1-2025). Iemand een idee?
Ik ga sowieso maar even Hertz mailen.
Ik ga sowieso maar even Hertz mailen.
-
- Amerika-newbie
Die vraag heb ik ook voor mijn alamo reservering voor komende zomer. Ik mag aannemen dat de voorwaarden bij boeking gelden. Heb ook geen bericht van Alamo gehad dat er iets wijzigt.
@roelb Avis was al eerder terug gegaan van 1 miljoen naar 500.000.
Dekking voor wettelijke aansprakelijkheid voor lichamelijk letsel en schade aan eigendommen tot een gecombineerde enkele limiet van $ 500.000 voor elk ongeval met inbegrip van dekking voor elke wettelijke aansprakelijkheid conform het huurcontract.
Wij gaan in de meivakantie richting LA en heb een auto geboekt via Alamo.de na tips van jullie. Nu lees ik verschillende berichten over de verlaagde dekking van de SLI (300.000). Het is voor ons nogal onbekend terrein dus ik vraag me af of de SLI toereikend is en of dit dezelfde verzekering is als EP? Deze is namelijk wel tot max 1 miljoen dollar en zit standaard bij de prijs inbegrepen. Sunnycars geeft aan dat hun aansprakelijkheidsverzekering gegarandeerd 1 miljoen blijft. Is het raadzaam om toch een boeking te maken via Sunnycars (= duurder) of zou de reservering via Alamo.de ook toereikend zijn?
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Huur je binnenkort een auto op LAX? Dan is het iets eenvoudiger om van verhuurder naar verhuurder te lopen
https://jiltkrista89.wordpress.com/
Ik ben sinds vandaag Avis President circle lid na een status match.
Mijn reservering is reeds paar weken geleden gemaakt.
Weet iemand of die president circle voordelen daar toch nog op gelden?
Mijn reservering is reeds paar weken geleden gemaakt.
Weet iemand of die president circle voordelen daar toch nog op gelden?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 5228 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 15 Reacties