Het verschilt, toevallig heb ik gisteren nog met de 510k code geboekt want hij was 300 dollar goedkoper dan mijn amex flying blue gold code (400 vs 700 dollar, miami >orlando in februari), maar bij mijn boeking afgelopen zomer was de amex code juist goedkoper.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
Gek genoeg, National is nu iets goedkoper dan Hertz
Periode 19 april - 3 mei
Periode 19 april - 3 mei
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
@ac3nl Met welke code?
en welke national site ?
bij mij ook veel duurder voor maart in miami en voor juli in las vegas
- HennyCox
- Amerikakenner
Bij mij bij National voor Las Vegas april/mei ook 600 duurder dan Hertz 

Voor de meivakantie 2025 krijg ik voor 2 weken de prijs niet meer onder de $1077. Niet met de 510000 cdp anyway.
Iedereen met oude boekingen, gefeliciteerd. Nieuwe boekingen zijn een nieuwe realiteit… helaas
Iedereen met oude boekingen, gefeliciteerd. Nieuwe boekingen zijn een nieuwe realiteit… helaas
auto europe geeft bij nog wel verglijkbare prijzen met mijn " oude" hertz boeking. en vij alamo 1 miljoen aansprakelijkheidsverzekering
- HennyCox
- Amerikakenner
@ac3nl geduld is een schone zaak 

@ac3nl Dan kun je je spel mooi beginnen met $1077. Leg hem vast met post pay en je hebt tot de meivakantie nog 6 maanden de tijd om regelmatig je rondje te maken en de prijs aan te scherpen.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 68
Vanavond aangekomen op TPA en er stond weer bijna niets in de PC aisle. Maar we hadden ook nu weer geluk, er was net een RAM 2500 met 1000 miles neergezet. We zijn met 2 dus gaat prima om de bagage op de achterbank te zetten. En dat voor $501 voor 2 weken.
Dat is een vette bak
Veel plezier

Veel plezier
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Zijn beiden nog heel ver vooruit, maar ik heb al enige tijd een ‘Large Sedan’ staan voor deze zomer (inclusief one way fee) voor $670 (1 nacht gratis door middel van gebruikte punten) (12 dagen, Austin ophalen, Houston inleveren) én gisteren heb ik een boeking gemaakt voor 10 dagen in Las Vegas, medium sedan, $607 in oktober 2025.
Supergoedkoop is dat nog zeker niet, maar ik vind dat oké startpunten zo ver vooruit geboekt.
Beiden met 510000, mijn Amex Platinum-code geeft hogere prijzen in die categorieën (het valt me vaak op dat medium/large sedan goedkoper zijn met 510k, en de hogere wagenklassen dan goedkoper zijn met de Amex-code).
Een gerelateerde vraag: als je een large sedan huurt, en de PC-aisle is leeg of quasi leeg, heeft men dan minstens ergens een large sedan voor je klaarstaan?
Ik hoop op een SUV die afdoende groot is maar een Large Sedan deze zomer is ok voor ons, een medium zou allicht nipt worden.
Supergoedkoop is dat nog zeker niet, maar ik vind dat oké startpunten zo ver vooruit geboekt.
Beiden met 510000, mijn Amex Platinum-code geeft hogere prijzen in die categorieën (het valt me vaak op dat medium/large sedan goedkoper zijn met 510k, en de hogere wagenklassen dan goedkoper zijn met de Amex-code).
Een gerelateerde vraag: als je een large sedan huurt, en de PC-aisle is leeg of quasi leeg, heeft men dan minstens ergens een large sedan voor je klaarstaan?
Ik hoop op een SUV die afdoende groot is maar een Large Sedan deze zomer is ok voor ons, een medium zou allicht nipt worden.
- HennyCox
- Amerikakenner
@Timothy555 Ja, als je een large sedan huurt, heb je hier minimaal recht op. En staat er inderdaad iets in de andere 3 aisles, dan kun je die nemen bij minstens een C-klasse gehuurd. Overigens stond er vorige maand de 2x dat ik in LV was helemaal NIKS in alledrie de aisles 

-
- Amerika-expert
@HennyCox vorige maand in LAS heb ik zowel bij het ophalen als inleveren (noem het een vreemde hobby) eens door de aisles gewandeld, en bij het ophalen viel het mee (beste dat er stond was een Cadillac CT5, verder enkele sedans en van die hele kleine cross-overs), maar bij het inleveren stonden er twee Chevrolet Malibu’s en dat was het. Ik was maar wat blij dat ik een paar weken voor vertrek voor $180 meer (dan een medium sedan) een ‘Large Elite SUV’ gereserveerd heb. Bij aankomst stond er een Mercedes GLS 450 met 8.000 Miles voor me klaar.
Zodra het prijsverschil ‘behapbaar’ wordt (zegge $25/gehuurde dag) kies ik liever voor zekerheid van een grote auto. Die ‘Large - Large Elite - Extra Capacity’-categorieën worden vaak redelijk betaalbaar naarmate de datum dichterbij komt.
Nu krijgt, als je Flyertalk-fora volgt, LAS vaak de opmerking veel lege aisles te hebben…
Zodra het prijsverschil ‘behapbaar’ wordt (zegge $25/gehuurde dag) kies ik liever voor zekerheid van een grote auto. Die ‘Large - Large Elite - Extra Capacity’-categorieën worden vaak redelijk betaalbaar naarmate de datum dichterbij komt.
Nu krijgt, als je Flyertalk-fora volgt, LAS vaak de opmerking veel lege aisles te hebben…
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Jouw reservatie voor Vegas kan nu al een stuk goedkoper als je een beetje rondshopt in Azië (China, zuid Korea, Japan) met de amex code.Timothy555 schreef: ↑03 nov 2024, 12:21Zijn beiden nog heel ver vooruit, maar ik heb al enige tijd een ‘Large Sedan’ staan voor deze zomer (inclusief one way fee) voor $670 (1 nacht gratis door middel van gebruikte punten) (12 dagen, Austin ophalen, Houston inleveren) én gisteren heb ik een boeking gemaakt voor 10 dagen in Las Vegas, medium sedan, $607 in oktober 2025.
Voor Texas heb ik niet gekeken want ik weet de data niet.
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
-
- Amerika-expert
@georgesken mag ik vragen welke sites je gebruikt daarvoor?
Ophalen in Austin 10/7 15u30, inleveren Houston 22/7 13u.
Bedankt voor je hulp!
Ophalen in Austin 10/7 15u30, inleveren Houston 22/7 13u.
Bedankt voor je hulp!

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2055 Weergaves
-
Laatste bericht door Robv85
-