Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Drie mensen overleden door hitte in Utah parken
- Big Al
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 999
- Locatie: Greater Richmond (VA) area. Woonplekken: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 11 jaar in VA
Re: Drie mensen overleden door hitte in Utah parken
Ik denk niet dat het een probleem is om met jonge kinderen te gaan wandelen/trekken. Het is echter wel aan de ouder(s) om dit goed voor te bereiden en de veiligheid/gezondheid van de kinderen niet in gevaar te brengen.
Oud topic, maar ik zag net op Fox Weather Live (kijk ik iedere dag even via YouTube) gigantische hagel storm waar iemand over het voorraam van zijn auto ging leggen om schade te voorkomen. Volgende keer voor de zekerheid maar flink stuk opgevouwen karton mee.
27 States so far...
- Big Al
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 999
- Locatie: Greater Richmond (VA) area. Woonplekken: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 11 jaar in VA
Lijkt me niet zo slim om jezelf in gevaar te brengen om schade aan de voorruit te proberen te voorkomen...
Karton meenemen is denk ik niet nodig - je kan de vloermatten gebruiken en vaak zit er in de achterbak ook een mat.