Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Ik probeer mijn avis.is boeking te annuleren, maar na de annuleer knop blijft de website hangen op een wit scherm. Iemand enig idee hoe ik de boeking op een andere manier kan annuleren?
@bedeve Oordeel niet zo over anderen. Het forum is om informatie uit te wisselen. En of jij bepaalde info nou niet nuttig vindt is jouw probleem. Dan sla je het lekker over. Iedereen heeft de vrijheid om iets wel/niet te lezen. Bepaal ook niet voor anderen hoe ze hun vakantie moeten voorbereiden. Voor mij en veel anderen hoort bij die voorbereiding dat ik niet alleen een goede prijs vind maar ook de goede voorwaarden. Dat maakt mijn reis nog mooier en ontspannen.
Als het jou niet uit maakt hoe hoog je verzekering is dan is dat prima. Veel mensen vinden dat wel belangrijk en nemen dat mee in hun keus. En ook dat is prima.
Als het jou niet uit maakt hoe hoog je verzekering is dan is dat prima. Veel mensen vinden dat wel belangrijk en nemen dat mee in hun keus. En ook dat is prima.
Ik heb toch maar bij Alamo.de direct geboekt.
Ik kan echter nergens vinden of ook schade aan glas, bodem en wielen is inbegrepen.
Bij mijn verzekeringen staat dit:
Extras
CDW-ALLOCATED INCLUSIVE
INCLUDED
SLP
INCLUDED
ADDITIONAL DRIVER
No Charge
ADDITIONAL DRIVER
No Charge
Unlimited Mileage
INCLUDED
De reden dat ik het vraag is omdat bij easyterra de auto even duur is, maar daar wel expliciet bij staat dan schade aan ramen, wielen etc inbegrepen is.
Weet iemand dit toevallig?
Ik kan echter nergens vinden of ook schade aan glas, bodem en wielen is inbegrepen.
Bij mijn verzekeringen staat dit:
Extras
CDW-ALLOCATED INCLUSIVE
INCLUDED
SLP
INCLUDED
ADDITIONAL DRIVER
No Charge
ADDITIONAL DRIVER
No Charge
Unlimited Mileage
INCLUDED
De reden dat ik het vraag is omdat bij easyterra de auto even duur is, maar daar wel expliciet bij staat dan schade aan ramen, wielen etc inbegrepen is.
Weet iemand dit toevallig?
Ben je er zeker van dat deze zaken bij Easyterra zijn gedekt? Bij een proefboeking lees ik dit:
De producten en prijzen van EasyTerra zijn altijd inclusief:
Aansprakelijkheidsverzekering inclusief de wettelijk verplichte minimum dekking,
CDW = Collision Damage Waiver met of zonder eigen risico, afhankelijk van het autoverhuurbedrijf. De CDW dekt nooit schade aan banden, glas, buitenspiegels, onderzijde, interieur, dak, motor, schade aan sloten en verlies van de autosleutels.
TP = Theft Protection (diefstalverzekering) met of zonder blijvend eigen risico, afhankelijk van het autoverhuurbedrijf.
Ja, staat er nog expliciet bij bij het boeken!
Aansprakelijkheidsverzekering inclusief de wettelijk verplichte minimum dekking,
dit is dus heel laag in meeste staten en zeker geen miljoen (florida 10000)
dit is dus heel laag in meeste staten en zeker geen miljoen (florida 10000)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Hallo,
Mischien een domme vraag maar wat gebeurt er met membership die afloopt ?
Ik ben sinds vorig jaar Mei lid van Hertz (President Circle) en we hebben laatste keer in juni 2023 gehuurd.
Als ik het goed begrepen heb door op forum hier te lezen loopt mijn PC lidmaatschaap af eind dit jaar ?
Wat gebeurt er als ik nog een auto zou boeken voordat lidmaatchaap afloopt maar de verhuur zou pas 9 maanden later zijn ?
Dus als ik bvb iets wil huren in September 2025 ?
Blijft de reservatie als lid van Presiden Circle of passen ze dat dan aan ?
Ik vond niet meteen een atwoord hier noch op Hertz daarom deze vraag.
Groeten .....
Mischien een domme vraag maar wat gebeurt er met membership die afloopt ?
Ik ben sinds vorig jaar Mei lid van Hertz (President Circle) en we hebben laatste keer in juni 2023 gehuurd.
Als ik het goed begrepen heb door op forum hier te lezen loopt mijn PC lidmaatschaap af eind dit jaar ?
Wat gebeurt er als ik nog een auto zou boeken voordat lidmaatchaap afloopt maar de verhuur zou pas 9 maanden later zijn ?
Dus als ik bvb iets wil huren in September 2025 ?
Blijft de reservatie als lid van Presiden Circle of passen ze dat dan aan ?
Ik vond niet meteen een atwoord hier noch op Hertz daarom deze vraag.
Groeten .....
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 25
IK heb wellicht een leuke deal gezien bij Alamo, Europecar.nl,
Een Intermediate SUV voor 3 weken, prijs is 1123 euro
Zie ik iets over het hoofd ?
Een Intermediate SUV voor 3 weken, prijs is 1123 euro
Zie ik iets over het hoofd ?
-
- Amerika-ontdekker
Wellicht een rare vraag..
WIj gaan altijd met 2 naar de USA.
Mijn vriendin rijdt niet, heeft er ook een hekel aan... heeft dus wel rijbewijs.
Maar.. omdat we niet samenwonen enz. moeten we altijd het Gold Pakket nemen, indien er iets met mij gebeurd, dan moet zij rijden.... is dat echt zo... in geval van nood mag de ander dan wel of niet rijden, beetje zonde om dan een Gold pakket te nemen alleen uit noodzaak
Heeft iemand hier een antwoord op ?
WIj gaan altijd met 2 naar de USA.
Mijn vriendin rijdt niet, heeft er ook een hekel aan... heeft dus wel rijbewijs.
Maar.. omdat we niet samenwonen enz. moeten we altijd het Gold Pakket nemen, indien er iets met mij gebeurd, dan moet zij rijden.... is dat echt zo... in geval van nood mag de ander dan wel of niet rijden, beetje zonde om dan een Gold pakket te nemen alleen uit noodzaak
Heeft iemand hier een antwoord op ?
bedoel je autoeurope ?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mijn man rijdt ook niet graag, maar we voeren hem wel altijd op als tweede bestuurder voor het geval er iets met mij gebeurt. Vaak is dat gratis - afhankelijk van het ophaalpunt, maar ook als we wel extra moeten betalen, doen we dat. Wil je het risico lopen dat je niet verder kunt als er iets gebeurt? Ik denk ook niet dat het Gold pakket altijd nodig is, je kunt toch ook alleen voor een tweede bestuurder kiezen?Hatboxghost schreef: ↑28 okt 2024, 09:31Maar.. omdat we niet samenwonen enz. moeten we altijd het Gold Pakket nemen, indien er iets met mij gebeurd, dan moet zij rijden.... is dat echt zo... in geval van nood mag de ander dan wel of niet rijden, beetje zonde om dan een Gold pakket te nemen alleen uit noodzaak
Je moet zelf de afweging maken of de extra kosten opwegen tegen het risico dat je loopt.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Op de highway, iets boven de speed limit (zoals iedereen) op de cruise control haalde ik 1:18.
6.4 liter Hemi.
RAM 2500 HD, wat hoger op pootjes dan standaard 1500 dus, dat helpt ook niks.
Mailcontact gehad met Duitse USA to go (vroegere German Who). Zij zijn een betrouwbare Alamo affiliate.Ze zijn ook verbaasd over de 300.000. Ze staan in nauw contact met Alamo en nemen hierover contact op. Eventueel zullen ze naar aanvullende verzekeringsmogelijkheden kijken. Misschien zelfs naar andere verhuurders maar dat is pas hun laatste keus.
Ben erg benieuwd Trom, het zit me ook niet helemaal lekker die 300000.
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
@Trom
Ben ook benieuwd. Vorig jaar ook via hun gehuurd gehad.
Ben ook benieuwd. Vorig jaar ook via hun gehuurd gehad.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Binnenkort alle verhuurders (eindelijk) op 1 plek op LAX.. Avis lijkt de 1e te zijn die is begonnen met de verhuizing.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Ik ben er volgende week, benieuwd wie waar zit dan
Ik heb boekingen bij Hertz, Avis en Alamo

Ik heb boekingen bij Hertz, Avis en Alamo
2016 - Rondje LA
2017 - Rondje Denver
2018 - Rondje Oregon vanuit SF
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
2017 - Rondje Denver
2018 - Rondje Oregon vanuit SF
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
- bedeve
- Amerika-expert
Ik ben jaloers !!
Had zo graag de eerste stappen in een onbetreden rental center, waar ik tijdens de aanbouw zo naar gekeken heb, willen zetten ...
Had zo graag de eerste stappen in een onbetreden rental center, waar ik tijdens de aanbouw zo naar gekeken heb, willen zetten ...
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Voor onze reis naar Florida volgend jaar april mei inmiddels een boeking staan bij Hertz voor 1204€ voor 3 weken voor een large Sedan (cat f.). Daar nu nog five star, bezig voor PC.
Ik wil nu als 2e boeking bij avis een Midsize SUV (Rav4 of gelijkwaardig) huren voor 1105€. Ik ben bij hun presidents club en dus recht op een 1 of 2 upgrades. Is er iemand die een idee heeft naar welk soort SUV je dan geüpgraded word?
En mochten jullie nog tips hebben om goedkoper te huren zijn die altijd welkom. We reizen met 2 volwassenen en 1 kind van 15 maanden. Van 17 april tm 8 november.
Ik wil nu als 2e boeking bij avis een Midsize SUV (Rav4 of gelijkwaardig) huren voor 1105€. Ik ben bij hun presidents club en dus recht op een 1 of 2 upgrades. Is er iemand die een idee heeft naar welk soort SUV je dan geüpgraded word?
En mochten jullie nog tips hebben om goedkoper te huren zijn die altijd welkom. We reizen met 2 volwassenen en 1 kind van 15 maanden. Van 17 april tm 8 november.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 12919 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 15 Reacties