Bij Avis.sk kun je niet boeken voor de VS ...
Welke bedoelde jij ?
Ik zie dat Avis.be op dit moment ook vriendelijke prijzen heeft.
Mijn AWD referentie blijft W819200
Bij Avis.sk kun je niet boeken voor de VS ...
Wel wat off topic nu: je hebt dus 3 volle dagen SF. Dat is relatief veel. Ik zou de auto huren t/m zaterdag. Is het niet fijner om een dag SF te gebruiken in je rondreis? Of doe je niet het standaardrondje?ontheroad2025 schreef: ↑21 sep 2024, 16:47Wat betreft de reis: we komen vrijdag aan in SFO en vertrekken dan de maandag in de ochtend. Na ruim 2,5 week komen we op donderdag weer terug in SFO om zaterdag weer naar NL te vliegen.
True, was idd Avis.is was naar iets anders aan het kijken met .sk en haalde iets door elkaar hiero
Mooie prijs! Gewoon via de hertz.nl site? En was je ingelogd of niet?ArieisBello schreef: ↑22 sep 2024, 12:50Auto met Hertz gehuurd voor 15 dagen USA in aug. Ophalen en brengen Charlotte.
Gebruik code 20 generic.
Prijs SUV 569 euro. Later betalen.
Zit hier ook LIS bij inbegrepen?
Dat was bij mij ook lang het geval, tot vorige week ineens via AUS toch 10% goedkoper. Als ik vandaag check is het net duurder dan andere landen
Hertz Platepass is extreem duur met die "all inclusive rate". Je kunt m.i. beter die "PlatePass All-Inclusive service" declinen op je rental overeenkomst. Dan val je onder toll-by-plate en rekent Hertz ik dacht $9.99 per dag dat je een tolweg gebruikt.georgesken schreef: ↑23 sep 2024, 17:16Nu is mijn vraag: wat met de tolwegen? Is de platepass optie die hertz aanbied een goeie optie (21$/dag) of raden jullie iets anders aan?
@harryh had een jaar later ook zijn eigen tarief...
Daar ben ik toch elke posting duidelijk in : W819200
Je moet je afvragen of je een ongeluk gaat veroorzaken. Bij usariesen hebben ze dacht ik ook 10mio opties.