Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Walmart bestelling
Walmart bestelling
Hoi Forumleden,
Eerder ben ik in een reistopic eens tegen gekomen dat het handig was om alvast een bestelling bij de Walmart te plaatsen, zodat je die alleen maar op hoeft te halen. Leek mij best handig op de dag dat we de camper ophalen en we niet heel veel zin weer hebben om nog alle spullen bij een Walmart uit te zoeken (met 2 jonge kinderen).
Nu heb ik alleen een probleem; bij het aanmaken van een account moet je een Amerikaans telefoonnummer hebben...
Iemand tips of tricks? (Een nep telefoonnummer lijkt niet mogelijk want je hebt hem nodig om hem te activeren)
Groet Daan
Eerder ben ik in een reistopic eens tegen gekomen dat het handig was om alvast een bestelling bij de Walmart te plaatsen, zodat je die alleen maar op hoeft te halen. Leek mij best handig op de dag dat we de camper ophalen en we niet heel veel zin weer hebben om nog alle spullen bij een Walmart uit te zoeken (met 2 jonge kinderen).
Nu heb ik alleen een probleem; bij het aanmaken van een account moet je een Amerikaans telefoonnummer hebben...
Iemand tips of tricks? (Een nep telefoonnummer lijkt niet mogelijk want je hebt hem nodig om hem te activeren)
Groet Daan
Re: Walmart bestelling
Telefoonnummer van de eerste camping waar jullie verblijven?
Ah kijk dat topic is handig, ik zie nu dat je een bestelling kunt plaatsen zonder een account te hebben.
Een account kan je volgens mij niet aanmaken zonder geldig telefoonnummer, want je krijgt een activatie sms.
Helaas zie ik dat je alleen nu kunt bestellen voor pickup dezelfde dag, ik kan dus niet al een bestelling plaatsen voor pick-up over 2 weken.
Ook kan ik mijn winkelmandje niet opslaan omdat ik geen account heb.
Nogmaals zelfde vraag, iemand anders nog tips of tricks?
Edit; ah ik zie nu met de app die ik gedownload heb via de APK link in het andere topic dat mijn winkelmand wel bewaard blijft, lijkt mij dan de beste oplossing zo!
Een account kan je volgens mij niet aanmaken zonder geldig telefoonnummer, want je krijgt een activatie sms.
Helaas zie ik dat je alleen nu kunt bestellen voor pickup dezelfde dag, ik kan dus niet al een bestelling plaatsen voor pick-up over 2 weken.
Ook kan ik mijn winkelmandje niet opslaan omdat ik geen account heb.
Nogmaals zelfde vraag, iemand anders nog tips of tricks?
Edit; ah ik zie nu met de app die ik gedownload heb via de APK link in het andere topic dat mijn winkelmand wel bewaard blijft, lijkt mij dan de beste oplossing zo!
Wat ik me dan weer afvraag is: past zo'n 30feet camper wel in zo'n pickup point parking bay? Ik zie mij al helemaal de parking van de Walmart in Henderson blokkeren met m'n oversized RV 
Ik maakte vorige keer een Walmart account aan met mijn tijdelijk US phone number dat ik toen had via een US sim kaart. Ik kan nog steeds in de account en heb inmiddels een grote bestelling klaarstaan. Ik kan wel zien dat je tot 1 week op voorhand ook een pickup slot kunt kiezen. Betaling is dan mogelijks wél weer een probleem. Vorige keer ging ie er niet door met m'n Belgische cc. Ze betaalden toen alles terug. Een jaar eerder was dit geen probleem. Ik vond toen geen workaround hiervoor (ik heb bv geen debetkaart die ze wel accepteren). Mss werkt paypal wel? Iemand ervaring?

Ik maakte vorige keer een Walmart account aan met mijn tijdelijk US phone number dat ik toen had via een US sim kaart. Ik kan nog steeds in de account en heb inmiddels een grote bestelling klaarstaan. Ik kan wel zien dat je tot 1 week op voorhand ook een pickup slot kunt kiezen. Betaling is dan mogelijks wél weer een probleem. Vorige keer ging ie er niet door met m'n Belgische cc. Ze betaalden toen alles terug. Een jaar eerder was dit geen probleem. Ik vond toen geen workaround hiervoor (ik heb bv geen debetkaart die ze wel accepteren). Mss werkt paypal wel? Iemand ervaring?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik heb een Walmart account aangemaakt, met tijdelijk US telefoonnummer, werkt allemaal. Maar een Walmart+ account lukt niet, want de creditcard wordt niet geaccepteerd.
We hebben geprobeerd met Mastercard, Bunq, Revolut. De cc wordt wel geverifieerd, geeft de cc app ook aan, maar toch wordt het Walmart+ account niet aangemaakt.
Iemand een idee wat het probleem kan zijn? Ben bang dat het straks met bestellen voor pickup dan ook niet lukt om te betalen.
We hebben geprobeerd met Mastercard, Bunq, Revolut. De cc wordt wel geverifieerd, geeft de cc app ook aan, maar toch wordt het Walmart+ account niet aangemaakt.
Iemand een idee wat het probleem kan zijn? Ben bang dat het straks met bestellen voor pickup dan ook niet lukt om te betalen.
- Disney-Golf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 999
Voor een Walmart account heb je niet alleen een U.S. tel. nummer nodig maar ook een U.S. credit card…
30 voet is echt geen grote camper hoor, die past heus wel in de pick up point parking!

Het lukte ons 4 weken geleden wel gewoon. Tel nr van hotel gebruikt en NL creditcard. En in je account instellen dat je geen sms of app wil maar communiceren per mail.
Je kunt je bestelling weken vooraf maken en de dag vooraf definitief maken. Bij ophalen even naar binnen lopen en iemand aanspreken.
Je kunt je bestelling weken vooraf maken en de dag vooraf definitief maken. Bij ophalen even naar binnen lopen en iemand aanspreken.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 68
De meeste vestigingen hebben tegenwoordig pickup buiten. Je kiest een slot van een uur bij je bestelling. Als je m komt ophalen, even je bestelling openen en inchecken. Als je er bent geef je de locatie waar je met je auto staat door. Een medewerker komt je spullen dan brengen.
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
We wilden wifi gebruiken in de Walmart en dan moest je ineens eerst inloggen op een account. Wachtwoord van bestaand acoount hadden we niet bij de hand, dus een nieuw account aangemaakt, zonder telefoonnummer, met communicatie via mail. Dit was in maart '24. Vreemd dat nu blijkbaar een telefoonnummer verplicht is.Verificatie code werd naar de mail gestuurd en we konden inloggen. Als we een volgende keer een Walmart binnenkwamen, kwamen we automatisch op de wifi. Bestellingen doen we met een paypal account, dat werkt probleemloos.
Blijkbaar is het nu verplicht om verificatie via SMS te doen voor een account. Maakt het wel stuk lastiger.
Of kijk ik nu totaal verkeerd...?
Of kijk ik nu totaal verkeerd...?
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij bestellen ook altijd dingen van tevoren. Alleen kan dat niet 2 weken van tevoren, maar maximaal 4 dagen. De pickup points zitten vaak aan de zijkant van het pand en daar kun je ook wel in de lengte staan als het niet druk is. We hebben het ook wel aan de voorkant gehad en dat was ook geen probleem. Wel max. 25 ft camper gehad. Je kunt er evt. ook zelf even gaan staan en de camper ophalen als de bestelling daadwerkelijk gebracht wordt. Dan blokkeer je korter een grote ruimte als er niet zoveel plek is.
Voor wie het interessant vindt; via de app Textme heb ik een tijdelijk US nummer kunnen krijgen en hiermee een account kunnen aanmaken. Hierna kan je inderdaad verdere verificatie en inlog via mail doen. Nieuw account kan echter enkel via US nummer.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 68
Voor dit soort scenarios heb ik een US Google Voice nummer, dat werkt ook prima en kun je met een US tel nummer, naast sms, ook mee bellen of gebeld worden.
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zei eerder dat we altijd de bestelling met PayPal betalen, maar dat lukte deze keer juist niet. Met de creditcard nu weer wel, wat eerst niet kon. Whatever. Het is gelukt.
Ons account hadden ze nog onthouden, dus bij binnenkomst in de winkel hadden we meteen wifi.
Ons account hadden ze nog onthouden, dus bij binnenkomst in de winkel hadden we meteen wifi.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht