Wij willen volgend jaar voor de 7e keer naar Amerika maar nu met onze 2 kids (dan bijna 5 en 1,5) i.p.v. met z'n tweetjes. Het plan is om begin juni voor ongeveer 3,5e week die kant op te gaan.
De route die wij nu in gedachte hebben is als volgt:
Atlanta - Chattanooga - GSM - Charleston - Savannah - Daytona - Orlando.
We dachten zelf om ongeveer zo'n 1,5e week rond te reizen en dan de laatste 2 weken in Orlando een vakantievilla te huren.
Tijdens onze vorige reizen hebben we vooraf vaak alleen het hotel bij aankomst geboekt en de rest gewoon tijdens de reis geboekt. We vonden die vrijheid om eventueel ergens langer te blijven ideaal en als we het niks vonden reden we gewoon weer verder.
Nu merk ik dat ik dat toch met de kids wat spannender vind

Wat zou jullie advies zijn qua aantal overnachtingen overal? We dachten sowieso 2 nachten rond de GSM omdat we misschien ook nog met de kids naar Dollywood willen. We zijn niet van plan om hele grote wandelingen of iets te gaan maken.
En iemand ervaring met campingbedjes in de hotels? Heb hier vroeger zelf eigenlijk nooit op gelet. Zit er nu namelijk aan te denken om ons Deryan tentje mee te nemen zodat hij gewoon zn eigen bedje heeft.
Mochten jullie nog andere tips hebben (bijvoorbeeld m.b.t. autoverhuur of het reizen met de kids) dan hoor ik dat uiteraard ook graag

Alvast bedankt voor jullie reacties!