Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Nieuwe (irritante) reclamebalk??
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 68
Re: Nieuwe (irritante) reclamebalk??
Super irritant en op dit moment is het forum voor mij onbruikbaar met al die extra clicks. Waar ik ook naar toe ga krijg ik de laatste tijd een full screen ad.
In Android heb ik dit geprobeerd en dat werkt gelukkig: In de instellingen van je phone, niet van je browser, even zoeken naar Private DNS. Daar invullen: dns.adguard.com, et voila, geen advertenties meer.
In Android heb ik dit geprobeerd en dat werkt gelukkig: In de instellingen van je phone, niet van je browser, even zoeken naar Private DNS. Daar invullen: dns.adguard.com, et voila, geen advertenties meer.
Eens, het forum is zo bijna onbruikbaar. Ik heb ook het gevoel dat er minder gepost wordt ed nu, maar ik heb geen getallen om dat te onderbouwen
Kunnen we Dennis niet uitkopen oid? Crowdfund actie erop, ik betaal er graag voor.

Kunnen we Dennis niet uitkopen oid? Crowdfund actie erop, ik betaal er graag voor.
Voor mensen die via google chrome inloggen: ik heb uiteindelijk ad block geïnstalleerd en het forum tot de specifieke pagina's toegevoegd. Nu krijg ik de popup reclames niet meer.
Verder kwam ik in mijn zoektocht tegen dat er her en der meer fora dit probleem hadden. Daar gaven de moderators aan dat het een bug was die de leverancier moest oplossen. Ik begrijp dat de site beheerder van dit forum niet langer actief is? Dan blijft dit bestaan zolang het niet wordt opgelost met de leverancier van de website.
Verder kwam ik in mijn zoektocht tegen dat er her en der meer fora dit probleem hadden. Daar gaven de moderators aan dat het een bug was die de leverancier moest oplossen. Ik begrijp dat de site beheerder van dit forum niet langer actief is? Dan blijft dit bestaan zolang het niet wordt opgelost met de leverancier van de website.
- bedeve
- Amerika-expert
Dank je wel @Dikkie ...
Ik ben Chrome gebruiker en dank zij jouw tip op AdBlock plus terecht gekomen.
Extensie gedownload en nu reclamevrij op dit forum...

https://chromewebstore.google.com/detai ... fddb?hl=nl
Ik ben Chrome gebruiker en dank zij jouw tip op AdBlock plus terecht gekomen.
Extensie gedownload en nu reclamevrij op dit forum...

https://chromewebstore.google.com/detai ... fddb?hl=nl
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- bedeve
- Amerika-expert
Is er vanuitn het @Moderatorteam contact met Dennis ?
Is er een mogelijkheid om hier een reclamevrij betaald forum van te maken.
Er zijn mensen die in het verleden ook contributie betaald hebben...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Er schijnt geen contact meer te zijn met Dennis, dit forum is dan ook een tikkende tijdbom lijkt me. Kan in principe zo gebeurt zijn als de eigenaar de stekker er uit trekt.
- bedeve
- Amerika-expert
Op enig moment is de domeinregistratie verlopen...
Met het dataverkeer op het forum zal de hosting toch ook aan de prijs zijn.
Er is met enige nzet een goudmijn van te maken....
Met het dataverkeer op het forum zal de hosting toch ook aan de prijs zijn.
Er is met enige nzet een goudmijn van te maken....
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Ik begrijp niet goed waarom er geen contact mogelijk zou zijn met Dennis. Hij heeft gewoon een LinkedIn profiel en online vond ik ook een onlangs door hem gegeven presentatie over zijn werk. Het lijkt me toch dat hij zal reageren als het @Moderatorteam met hem in contact wil komen? Zij houden dit forum draaiende.
Dennis reageert niet op eender welk bericht dat via iemand van het modteam gestuurd wordt.
Wij weten dus, helaas, niet veel meer dan jullie.
Wij weten dus, helaas, niet veel meer dan jullie.
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
In dat geval nog meer respect voor het @Moderatorteam. Dat moet toch weinig motiverend zijn voor jullie. Ik hoop dat @Dennis ons toch binnenkort eens wil informeren over zijn plannen met het forum (ook als hij die niet heeft).
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
De facturen worden betaald.
Er wordt niet gereageerd op e-mail verzoeken.
Er zijn back-ups.
Er wordt niet gereageerd op e-mail verzoeken.
Er zijn back-ups.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
- wouterjanS
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ik log weer eens in maar het wordt alleen maar erger met de reclameblokken. Hebben jullie ook dat bij elke post die je aanklikt je eerst een full page advertentie krijgt? Leuk die Dennis maar die zit gewoon keihard te cashen met Adsense maar maakt het forum straks onbruikbaar. Echt zonde dat hij voor deze weg kiest.
2014: New York en DC
2023: Rondtrip door de zuidelijke staten.
2024: Rondtrip Zuidwest National parks
Vervelend maar het is nu niet anders.
- bedeve
- Amerika-expert
In deze niet met je eens @wouterjanS ,,wouterjanS schreef: ↑19 dec 2024, 12:03Leuk die Dennis maar die zit gewoon keihard te cashen met Adsense maar maakt het forum straks onbruikbaar. Echt zonde dat hij voor deze weg kiest.
Jij hebt immers mogelijkheden om de reclameblokken niet te hoeven zien.
Dennis zit keihard te cashen ... vind ik een hele ongenuanceerde uitspraak over een jou onbekende die nog steeds gebruik van dit forum voor ons allen zonder kosten mogelijk maakt..
@Dennis inkomsten uit Adsense zijn hem wat mij betreft van harte gegund,
Ik zou wel liever hebben dat hij of een betaald lidmaatschap mogelijk zou maken of inkomsten zou halen uit bijvoorbeeld een voor ons bedoelde korting via AAAutohuur oid
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- wouterjanS
- Amerikafan
Oke ik ben er een beetje (te) hard in gegaan vanmiddag. Maar ik weet wat je kan verdienen met Adsense dus alle kosten van hosting kun je prima terug verdienen met minder ads.
Wat ik vooral jammer vind is dat hij blijkbaar wel ooit de hoeveelheid reclame heeft opgekrikt maar nog steeds niet echt involved is in het forum. Ik denk dat er zoveel meer in zit dan het nu is. Ook om de website weer up to date te brengen.
Natuurlijk gun ik hem zeker zijn inkomen uit de website, terecht want het is zijn website en forum. Maar ik denk wel dat er andere keuzes gemaakt kunnen worden.
Je verwijst denk ik in het "mogelijkheden om reclameblokken niet te hoeven zien" naar adsblockers. Daar ben ik in de basis op tegen, juist omdat dit zorgt dat gratis websites die het moeten hebben van reclameinkomens, geen inkomsten meer krijgen. Het maken van full page reclamepagina's werkt inderdaad adblockers in de hand waardoor mensen niet alleen niet meer voor reclameinkomens zorgen op deze website, maar ook op alle andere websites die ze bezoeken. Beter zou zijn om reclames te tonen die niet zó vervelend zijn dat mensen geneigd zijn om adblockers te gebruiken. Want daarmee gaat het verdienmodel dus kapot.
Ik ken Dennis niet dus geen idee wat zijn persoonlijke situatie is en waarom hij niet meer involved is in de website. Maar ik hoop dat hij dit toch opnieuw gaat oppakken, of de website verkoopt aan iemand die er wel actief mee aan de slag wil.
Wat ik vooral jammer vind is dat hij blijkbaar wel ooit de hoeveelheid reclame heeft opgekrikt maar nog steeds niet echt involved is in het forum. Ik denk dat er zoveel meer in zit dan het nu is. Ook om de website weer up to date te brengen.
Natuurlijk gun ik hem zeker zijn inkomen uit de website, terecht want het is zijn website en forum. Maar ik denk wel dat er andere keuzes gemaakt kunnen worden.
Je verwijst denk ik in het "mogelijkheden om reclameblokken niet te hoeven zien" naar adsblockers. Daar ben ik in de basis op tegen, juist omdat dit zorgt dat gratis websites die het moeten hebben van reclameinkomens, geen inkomsten meer krijgen. Het maken van full page reclamepagina's werkt inderdaad adblockers in de hand waardoor mensen niet alleen niet meer voor reclameinkomens zorgen op deze website, maar ook op alle andere websites die ze bezoeken. Beter zou zijn om reclames te tonen die niet zó vervelend zijn dat mensen geneigd zijn om adblockers te gebruiken. Want daarmee gaat het verdienmodel dus kapot.
Ik ken Dennis niet dus geen idee wat zijn persoonlijke situatie is en waarom hij niet meer involved is in de website. Maar ik hoop dat hij dit toch opnieuw gaat oppakken, of de website verkoopt aan iemand die er wel actief mee aan de slag wil.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Alle reclame blokkeren lijkt mij niet de juiste weg; de inkomsten zijn nodig, voor dit forum en andere sites. We willen alles gratis, daar mag dan wel iets tegenover staan. Maar ik ben het met @wouterjanS eens dat het ook wel wat minder zou mogen; nu moet je elke keer iets wegklikken. Op mijn telefoon krijg ik nu dropdown-reclames; zonder die weg te klikken kan er niet genavigeerd worden.
Ik denk trouwens dat de kosten van hosting fors zullen zijn met zo'n drukbezocht forum. Maar ik heb geen idee hoeveel de advertenties opleveren. Als iedereen alles blokkeert zullen er uiteindelijk meer advertenties nodig zijn neem ik aan.
En ja, jammer dat de site niet meer onderhouden wordt; er staat nu onjuiste en/of onvolledige informatie op.
Marianne
Ik denk trouwens dat de kosten van hosting fors zullen zijn met zo'n drukbezocht forum. Maar ik heb geen idee hoeveel de advertenties opleveren. Als iedereen alles blokkeert zullen er uiteindelijk meer advertenties nodig zijn neem ik aan.
En ja, jammer dat de site niet meer onderhouden wordt; er staat nu onjuiste en/of onvolledige informatie op.
Marianne
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Andere forums over Amerika/Canada die ik bezoek liggen (min of meer) helemaal stil. Best jammer, want er is natuurlijk meer dan het AA-forum. Ik denk dat het AA-forum wel het meest actief is, maar ook minder dan voorheen. Best jammer, maar zal vast niet alleen door reclame komen. Het AA-forum heeft het in het verleden ook wel eens zwaar gehad (Stampotten rel iod). Het zal ook nu wel weer goed komen 

2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
- wouterjanS
- Amerikafan
Oke wellicht een tad offtopic, maar wat was stampotten-Gate?
Niet zoeken op stampot maar stamppot. Het is een vermakelijk verhaal als je het zo terug leest.
Sinds vandaag ook hier, reclames voor koelkasten die het hele scherm van mijn iPhone bedekken… 
Ik probeer het over een paar dagen nog wel eens een keer…

Ik probeer het over een paar dagen nog wel eens een keer…
Wat bedoel je precies met het ‘echte’ Amerika en een ‘gewone’ Amerikaan?