Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
pepilein
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door pepilein »

Ook hier een ervaring met lege rijen. Kwam 22 juli j.l. aan bij Hertz op IAD en daar stonden welgeteld 3 auto's in gold, five star en PC. 2 sedans en een Ford Edge met 40k op de teller en een paar krasjes. Wel alle opties en dus deze maar genomen. Na het inleveren op MCO 6 dagen later had ik een klasse C gehuurd aldaar en nu weliswaar geen lege rijen maar allemaal sedans en/of een enkele midsize SUV ( te klein voor ons 4-en). Aankomst op IAD was 2300 uur en op MCO was 1100 uur. Uiteindelijk back-up opgehaald bij Alamo (Ford Expedition met 11k en alle opties), maar was wel €300 duurder helaas.
Almere vak V
Amerika-expert

Bericht door Almere vak V »

Nou moet ik zeggen dat wij de laatste jaren amper meer een auto huren. Maar een fullsize SUV uit een aisle pick halen?? Ik kan het me niet heugen...

Dus hoe ultimate die choice nog is kan je jezelf afvragen. Wel weet ik dat er na corona heel veel veranderd is. Weinig keus, geen keus, belabberde keus en ga zo maar verder.

Als je echt wat wil. En dat geldt niet alleen voor Hertz. Huur dan gericht. Bel er voor mijn part achteraan. Dan komt het 9 van de 10 keer goed. Staat de door jou gewenste auto al keurig netjes klaar in het aangegeven parkeervak. En mocht er onverhoopt toch iets niet helemaal goed zijn dan helpt een beetje aardig vragen over het algemeen erg goed!
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

Ik kan het me wel heugen, maar het is inderdaad zeldzaam. Laatste keer een full-size SUV was bij National op DCA pre-Covid. En toen stond er een hele lineup brand-new Expeditions, zowel de normale als de verlengde in de executive aisle. Bij Hertz stond toen helemaal niets.

Een Acadia, Durango, Explorer, Traverse, etc lukt vaker, maar ook zeker niet iedere keer. En daarom heb ik ook altijd een backup achter de hand. En als het weinig scheelt (paar tientjes oid) dan boek ik bij Hertz meestal gewoon een L4 ipv C, dan weet ik iig dat we tenminste een 7-seat SUV hebben.
cvr
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 21

Bericht door cvr »

roelb schreef:
31 jul 2024, 22:00
Als je een full-size SUV wilt dan moet je echt niet rekenen op een aisle pick. Niet bij Hertz, en ook niet bij National.

Sure, soms heb je geluk, maar het overgrote deel van de SUV's die er staan zijn 5-seat standard size SUV's. Regelmatig zie ik ook wel 7-seat SUV's zoals een Ford Explorer, GMC Acadia, Kia Sorenta, etc staan. Maar slechts heel, heel soms zie ik echt een full-size SUV staan in de aisle, waarbij de kans bij National nog iets groter is dan Hertz.
Klopt, ik weet het maar wellicht zijn we verwend geraakt met 2 gloednieuwe Tundra's op LAS 2 jaar geleden, een Nissan Armada op LAS en een GMC Arcadia op AUS vorig jaar.

Ook als er niets staat kom je met vriendelijkheid richting de greeter vaak een heel eind want meestal staat er wel iets in reserved wat je mee mag nemen. Deze keer echter niet helaas.

Gelukkig had ik dit jaar al in de meivakantie in Madrid een auto bij Hertz gehuurd anders was mijn PC status eraan gegaan.
Timothy555
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Timothy555 »

Ik dacht dat dit de meest geschikte plaats was om mijn vraag te stellen: hoe gebruik ik in godsnaam mijn Hertz-punten?
Ik zie geen enkele mogelijkheid daartoe, je kan wel aangeven betaal met punten maar vervolgens zie je verder nergens die optie.
roelb
Amerika-expert

Bericht door roelb »

Als je een boeking maakt waarbij het mogelijk is om punten in te wisselen krijg je die optie op de laatste pagina:
image.png
image.png (32.2 KiB) 2779 keer bekeken
Timothy555
Amerika-expert

Enkele proefboekingen gedaan en lukt niet - telkens ‘het spijt ons, punten inwisselen is niet mogelijk voor deze boeking…’
roelb
Amerika-expert

Bericht door roelb »

Bij mij komt het netjes bij elke boeking naar voren.. Hoeveel heb je er?
dejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door dejong89 »

Het hangt volgens mij ook af van welke klasse je huurt.
Bij C lukt het bij mij altijd.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89

Geprobeerd met een klasse C medium sedan inderdaad.
Kiezen jullie het ‘pay later’ tarief in het begin?

Ik heb er nu iets meer dan 3.000.
roelb
Amerika-expert

Bericht door roelb »

Volgens mij kun je alleen punten gebruiken bij een reguliere postpaid (pay later) boeking.
Timothy555
Amerika-expert

Ik doe dat allemaal. Lukt me niet, altijd in het rood dat het niet kan.

Ofwel kan het niet vanaf Vegas, dat kan ook.
Charon
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Je Hertz President's Circle®-status

Bericht door Charon »

bedeve schreef:
18 jul 2024, 13:10
2.Kortgeleden is Hertz met een nieuwe actie begonnen om World Elite Mastercard® houders te upgraden naar Presidents Circle..
World elite is Nederland de onvolprezen BlackCard en ....?
Wie niet waagt ; Die niet wint....
Volg die onderstaande link , en vertel ons wat je actie was en welk resultaat je geboekt hebt...

https://www.hertz.com/rentacar/hertzlin ... dElite.xml
Wij willen voor volgend jaar van 7 juni t/m 3 juli een full size SUV huren. Normaal huren we een kleinere SUV in de hoop dat we met onze status in aanmerking komen voor een upgrade maar aangezien dit in 2022 ook tegenviel en we nu met 2 kids reizen en 4 koffers wil ik toch de zekerheid hebben dat er een full size SUV klaar staat. Als ik zonder account inlog kost een large SUV voor deze periode € 2528,-, als ik inlog met het 'oude' account van mijn man kost deze € 2401,- en als ik inlog nav bovenstaande registratie kost een large SUV ons € 2148,-. Scheelt ons toch een paar honderd euro. Mijn vraag voor de zekerheid.. Lopen we geen risico als we boeken met de korting via 'mastercard world elite'? Ook aangezien we zelf allebei een Visa cc hebben en geen mastercard..
2022 Florida
2019 Florida
2018 New Orleans naar New York
2017 Florida + cruise
2015 Florida http://kfcinflorida.blogspot.nl/
2014 Zuidwesten http://frankcharon.waarbenjij.nu/
Ikverzinnogweliets
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Ikverzinnogweliets »

Ik lees op een ander forum dat ze de Five Stars rijen bij LAX hebben verwijderd. Kan iemand, die daar onlangs is geweest, dat toevallig bevestigen?
In zo'n geval, kan je dan alleen uit Gold kiezen of krijg je een upgrade naar PC al dan niet tegen een vergoeding?
Op zoek naar een Amex referral link? PB mij.
dejong89
Amerika-expert

Bericht door dejong89 »

En welk forum is dat dan? Flyertalk? Daar schrijft 1 iemand dat het '' er op lijkt dat ''
Toen ik er in maart was heb ik toch echt een five star aisle gezien
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Ikverzinnogweliets »

@dejong89
Tja ik moet het doen met de weinige informatie die ik hierover kan vinden. Als er maar 1 iemand is die er iets over zegt dan is het kans relatief groot dat het waar kan zijn, ook al zegt degene "it looks like".
Vandaar dat het hier ook nog even navraag.
Maar bedankt voor je antwoord en bevestiging dat er nog wel degelijk een Five Stars aisle. Al is het nog even afwachten of de zaken niet zijn veranderd in de afgelopen 5 maanden.
Op zoek naar een Amex referral link? PB mij.
dejong89
Amerika-expert

Bericht door dejong89 »

Wat wel '' eens '' kan voorkomen is dat er geen wagens zijn in five star en dat je dus automatisch naar de volgende rij mag/moet . Maar, aangezien ik de president status heb, heb ik daar nooit last van :mrgreen:
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Hermanus »

Vraagje als goldmember PC status.: Moet je echtgenote op het huurcontract laten bijschrijven of mag deze zonder registratie rijden in de huurauto
roelb
Amerika-expert

Bericht door roelb »

Nee, die mag gewoon rijden, daar is verder niets voor nodig.
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Frasi »

Afgelopen woensdag aangekomen in Albuquerque.
Mijn naam stond niet op het bord :sadcry: , maar in het kantoortje werd snel bevestigd dat ik uit de PC rij kon kiezen.
Nu is ABQ geen erg grote luchthaven dus vermoedde ik al dat het aanbod beperkt zou zijn. Er stonden zo'n 12 auto' in de PC waaronder 3 kleine SUVs: 2 Subaru's en een Mazda. Heb de Mazda CX5 genomen. Voor mij als alleenreizende meer dan groot genoeg. (Helaas Android auto alleen via usb en mijn Pixel 6 pro weigert hiermee te verbinden).
Wel bijzonder me uitrijden: er werd gevraagd naar mijn naam en de auto werd gescand. Toen kreeg ik een onleesbare print van de overeenkomst. Ik heb geen rijbewijs of CC hoeven laten zien. Gelukkig direct ook het hele contract per email gekregen.
Toch vreemd: iedereen had enkel op het noemen van mijn achternaam een auto kunnen meenemen.
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer