Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Elsje: tips gevraagd rondreis Florida en Bahama’s kids 4 en 7.

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Elsje
Amerika-ontdekker

Reis Elsje: tips gevraagd rondreis Florida en Bahama’s kids 4 en 7.

Bericht door Elsje »

Hi!

Deze zomervakantie gaan wij zo’n 3,5 week rondreizen in Florida. We starten in Orlando maar we komen er niet uit wat we nu allemaal gaan doen. We hebben de eerste 4 nachten geboekt en verder willen we ter plekke gaan boeken. Maar we vragen ons af dit wel handig is met twee kinderen in het hoogseizoen.

Dag 1/5 Orlando
Dag 6/21
Dag 22/24 Orlando

Verder willen we graag de volgende dingen bezoeken

- Universal Studios en Kennedy Space center
- Kellypark, is een overnachting daar aan te raden en is het daar leuk met kinderen?
- Miami
- Key West > is een overnachting aan te raden?

Ook willen we graag de Bahama’s bezoeken, maar we zijn wel snel zeeziek, heeft er iemand ervaring met een cruise? Moet je dit ruim van te voren boeken? Ik zag dat het met de Ferry zo’n drie uur is en je met een cruise de hele dag op zee zit.

We twijfelen of we via de linkerkant terug willen.
Zijn er plekken wat het waard is om via die kant terug te gaan?

Ook zijn we gek op wandelingen met leuke beekjes waar de kids kunnen spelen en bezienswaardigheden die niet zo massaal zijn. Iemand tips?

Alvast dank voor jullie genomen moeite! 🌷
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Tips gevraagd rondreis Florida en Bahama’s kids 4 en 7

Bericht door asv60 »

Kelly Park is ongeveer 45 min rijden vanaf Orlando area, dus overnachting niet nodig. Is idd leuk met kinderen om te tuben in de natuurlijke lazy river.
Je hoeft niet persé op Key West te overnachten. Je zou ook op 1 van de andere keys kunnen overnachten.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Eefje80
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis Elsje: tips gevraagd rondreis Florida en Bahama’s kids 4 en 7.

Bericht door Eefje80 »

Hoi wij zijn vorig jaar met de kinderen van toen 8 en 11 naar Florida geweest.

Overnachten op de Keys is met kinderen wel echt een must(liefst 2) Het is een lange route, maar het verkeer staat ook erg snel vast, dus houdt rekening met vertraging.
Zou je de Bahamas niet kunnen skippen voor meer tijd oo de keys? Word je niet zeeziek in elk geval. Je hebt daar echt wel een paar dagen nodig. Je kunt heel kindvriendelijk snorkelen vanaf het strand, de vissen zwemmen om je voeten, mijn kinderen vonden dat prachtig.

vwb de beekjes: let wel op dat echt bijna overal krokodillen voorkomen. Het is anders dan een Franse camping , waar de kinderen spelen in het beekje en jullie een eindje verderop aan de koffie zitten.
Wij zijn wel “over links” teruggereden en het mooiste vond ik daar het gebied rond Crystal River; Homosassa state park en Three sisters springs. De kinderen vonden de Manatees ook echt geweldig.

In Sarasota heb je het Mote -centre, daar vangen ze schildpadden op. Het is een goede stop voor kinderen als je toch besluit over links te gaan ;)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer