Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autostoel kind in Walmart voor of na oppikken huurauto?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Autostoel kind in Walmart voor of na oppikken huurauto?
Hallo,
Volgend jaar in april reizen we met ons gezin voor het eerst naar Amerika. We hebben drie kinderen, die dan 8j, 6j en 3j zullen zijn. Aangezien we de huurprijzen schandalig hoog vinden voor een kinderzitje in de auto (zeker als je het x3 doet), hadden we gelezen om deze in Walmart aan te kopen. Nu vraag ik me af hoe je dat doet. We landen in San Francisco, gaan dan 3 dagen stad verkennen zonder wagen en gaan dan onze huurauto oppikken. Maar in San Francisco zelf is er geen Walmart om de stoeltjes te kopen. Laat de autoverhuurder je vertrekken zonder kinderzitjes, als je dan direct naar Walmart rijdt? Of beter Uber naar Walmart, en dan de zitjes halen en vandaar auto gaan oppikken?
We twijfelen ook nog om stoeltje van de jongste wel in te checken in vliegtuig, aangezien die nog een echte autostoel nodig heeft. De oudste twee kunnen normaal op een verhoger als ik de richtlijnen juist lees.
Alle tips en ervaringen welkom!!
Volgend jaar in april reizen we met ons gezin voor het eerst naar Amerika. We hebben drie kinderen, die dan 8j, 6j en 3j zullen zijn. Aangezien we de huurprijzen schandalig hoog vinden voor een kinderzitje in de auto (zeker als je het x3 doet), hadden we gelezen om deze in Walmart aan te kopen. Nu vraag ik me af hoe je dat doet. We landen in San Francisco, gaan dan 3 dagen stad verkennen zonder wagen en gaan dan onze huurauto oppikken. Maar in San Francisco zelf is er geen Walmart om de stoeltjes te kopen. Laat de autoverhuurder je vertrekken zonder kinderzitjes, als je dan direct naar Walmart rijdt? Of beter Uber naar Walmart, en dan de zitjes halen en vandaar auto gaan oppikken?
We twijfelen ook nog om stoeltje van de jongste wel in te checken in vliegtuig, aangezien die nog een echte autostoel nodig heeft. De oudste twee kunnen normaal op een verhoger als ik de richtlijnen juist lees.
Alle tips en ervaringen welkom!!
Re: Autostoel kind in Walmart voor of na oppikken huurauto?
Ik zou ook de neiging hebben om zonder stoeltjes naar wallmart te rijden. Maar het is iets van een half uur rijden. Je rijdt de eerste dag in Amerika dan. Toch even weer wennen aan andere auto. Ongeluk zit in een klein hoekje zeggen ze altijd . En je wilt ook niet aangehouden worden en een dikke boete krijgen.
Dus nee, persoonlijk zou ik de auto halen, rest van de familie ergens achterlaten voor een lunch of speelplaats en terugkomen met stoeltjes.
Dus nee, persoonlijk zou ik de auto halen, rest van de familie ergens achterlaten voor een lunch of speelplaats en terugkomen met stoeltjes.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Mag je je kinderen dan wel zonder autostoel in een Uber vervoeren? Ik dacht dat dat ook niet mocht. Of wil je een Uber met autostoelen proberen te regelen?
Ik neem aan dat het de autoverhuurder niet interesseert hoe jij je kinderen vervoert. Ik zelf zou het niet doen zonder autostoel.
Voor een kind dat groot genoeg is voor een verhoger zou je kunnen overwegen een Bubblebum aan te schaffen en mee te nemen, is zowel in de VS als Europa goedgekeurd.
Ik neem aan dat het de autoverhuurder niet interesseert hoe jij je kinderen vervoert. Ik zelf zou het niet doen zonder autostoel.
Voor een kind dat groot genoeg is voor een verhoger zou je kunnen overwegen een Bubblebum aan te schaffen en mee te nemen, is zowel in de VS als Europa goedgekeurd.
Terug in Texas!
Wij hebben goeie ervaring met de bubblebum.
Zou ‘m zo weer kopen/gebruiken!
Zou ‘m zo weer kopen/gebruiken!
www.hamakyreis.wordpress.com
2000 Jaar au pair in CT en een trip van NY via Florida en het zuiden naar LA
2002 Noordoost VS Zuidoost Canada
2019 Zuidoosten
2020 ̶F̶l̶o̶r̶i̶d̶a̶
2025 NY - Philadelphia - Atlanta - Florida
2000 Jaar au pair in CT en een trip van NY via Florida en het zuiden naar LA
2002 Noordoost VS Zuidoost Canada
2019 Zuidoosten
2020 ̶F̶l̶o̶r̶i̶d̶a̶
2025 NY - Philadelphia - Atlanta - Florida
- JeroenB
- Amerikakenner
- Contacteer:
Wij hebben in het verleden de autostoeltjes meegenomen, ze gebruikt in het vliegtuig (moeten ze een bepaald keur voor hebben) en vervolgens in de huurauto en weer mee terug genomen.
En kijk eens of je ze zo en zo niet als extra item gratis mag meenemen, dat hebben wij ook een keer gedaan met een niet goedgekeurde (voor het vliegtuig) autostoel.
En kijk eens of je ze zo en zo niet als extra item gratis mag meenemen, dat hebben wij ook een keer gedaan met een niet goedgekeurde (voor het vliegtuig) autostoel.
Property Manager voor vakantie woningen in de Kissimmee area
- nwolf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Wij hebben lang geleden ook bij Walmart het stoeltje gekocht voor de kleine (toen 4, nu 12 dus wel even geleden).
Ik ben toen naar de dichtstbijzijnde Walmart gereden en had mijn zoontje op een rugzak gezet met kleding waardoor hij hoger zat.
Maar dat was in Orlando en was maar 10 minuten rijden dus het risico was heel klein.
Uiteindelijk is het een afweging van risico (boete/ongeluk), afstand (10 minuten/half uur) en gevoel wat je het beste kunt doen.
Je mag voor de kleinste zowiezo een stoeltje meenemen in bijna alle vluchten, dus misschien 1 simpel stoeltje kopen op MP?
Ik ben toen naar de dichtstbijzijnde Walmart gereden en had mijn zoontje op een rugzak gezet met kleding waardoor hij hoger zat.
Maar dat was in Orlando en was maar 10 minuten rijden dus het risico was heel klein.
Uiteindelijk is het een afweging van risico (boete/ongeluk), afstand (10 minuten/half uur) en gevoel wat je het beste kunt doen.
Je mag voor de kleinste zowiezo een stoeltje meenemen in bijna alle vluchten, dus misschien 1 simpel stoeltje kopen op MP?
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
We hebben in het verleden ook vaak getwijfeld of we een autostoeltje bij de Walmart/Target/etc. zouden kopen voor onze kinderen, maar zijn toch altijd voor het gemak van het autoverhuurbedrijf gegaan.Was geloof ik iets van 80 dollar per stoeltje bij National/Alamo. Is veel, maar scheelt ook heel veel gedoe.
We huren overigens altijd vanaf de airport en daar kan je ook zelf de stoeltjes uitkiezen. De kwaliteit vond ik reuze meevallen en de stoeltjes waren ook schoon.
Onze laatste vakantie hebben we voor de oudste een stoelverhoger meegenomen. Was geloof ik een tientje bij de Action. Wellicht ook voor jullie het overwegen waard? Succes met de planning!
We huren overigens altijd vanaf de airport en daar kan je ook zelf de stoeltjes uitkiezen. De kwaliteit vond ik reuze meevallen en de stoeltjes waren ook schoon.
Onze laatste vakantie hebben we voor de oudste een stoelverhoger meegenomen. Was geloof ik een tientje bij de Action. Wellicht ook voor jullie het overwegen waard? Succes met de planning!
Idem hier. 5 jaar geleden op LAX gevlogen met kindjes die toen 4 en 6 waren. Geen stoeltjes bij de auto gehuurd, maar naar de dichtstbijzijnde Wallmart gereden en 2 boosterzitjes gekocht.nwolf schreef: ↑14 jun 2024, 09:21Wij hebben lang geleden ook bij Walmart het stoeltje gekocht voor de kleine (toen 4, nu 12 dus wel even geleden).
Fun fact: eentje hing onder het ijs en hebben we achter gelaten, maar dochterlief zit nog steeds op het hare (ondertussen dus 11 jaar).
Het zitje mocht ook gewoon gratis mee op het vliegtuig - tss VS en EU mocht ze erop zitten, binnen EU niet, heel vreemd.
Dit jaar gaan we naar Florida en we zijn van plan hetzelfde te doen...
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Bedankt allemaal voor deze tips and tricks!! Daar kunnen we al een heel eind mee verder
als er nog andere do's en dont's zijn ivm rondrijden in USA met kinderen, ze zijn welkom!

- nwolf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Nee, zorg dat je voor de staat waar je naartoe gaat even de regels leest rondom de regels. Verder qua verkeer stay in your lane en genieten van het land.
Het is een westers land dus je hoeft niet bang te zijn voor dit soort verkeer
:
Het is een westers land dus je hoeft niet bang te zijn voor dit soort verkeer

2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
Ik kocht altijd vooraf stoelen bij Walmart die op een bepaalde locatie liet afleveren. De ene keer dicht bij het vliegveld. De andere keer bij mn hotel in de buurt. Heb dus altijd het risico genomen ze de eerste keer zonder stoeltje te vervoeren.
De laatste keer heb ik ze niet bij Walmart besteld, maar bij Amazon en toen hij een pickup point laten afleveren op 6 min rijden van JFK. Dat was ook ideaal.
De laatste keer heb ik ze niet bij Walmart besteld, maar bij Amazon en toen hij een pickup point laten afleveren op 6 min rijden van JFK. Dat was ook ideaal.
Wij hadden ook de Bubblebum voor de jongste, 5 jaar geleden (toen was ze 9 en klein voor haar leeftijd). Ideaal! Leeg meenemen, daar blaast het zichzelf op en als je klaar bent, laat je ‘m weer leeglopen. Goedgekeurd in VS en Europa
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 2925 Weergaves
-
Laatste bericht door hemmie
-
- 14 Reacties