Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

UPS Pick-up point

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
groennom
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 17

UPS Pick-up point

Bericht door groennom »

Binnenkort gaan we weer naar Florida toe, nu wil ik iets bestellen en laten afleveren bij een UPS pick-up point. Iemand hier ervaring mee? Ken natuurlijk het concept hier in Nederland wel, maar werkt dat hetzelfde? Geef je bij het afrekenen en verzenden bestelling dan het adres van het pick-up point op? Of moet je dat kiezen?

Als iemand hier ervaring mee heeft hoor ik graag wat er mogelijk is. Wat ik wil bestellen is net even te duur om een gok mee te nemen :wink:
JeroenB
Amerikakenner
Contacteer:

Re: UPS Pick-up point

Bericht door JeroenB »

Mocht je in de regio Clermont/Kissimmee verblijven stuur dan maar even een PM. :D
Property Manager voor vakantie woningen in de Kissimmee area
habbekuk
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door habbekuk »

Ik heb er gebruik van gemaakt in Orlando om tickets te bezorgen.
Dat is zonder problemen gegaan mogelijk is er maar een bepaalde periode dat het vasthouden mogelijk is.

Bericht van JeroenB is natuurlijk ook fantastich.

Ik maak ook gebruik van bv. lockers in verschillende winkels die je kan openen met een app
bv. Amazon. Hier zit wel periode van ophalen aanvast.
Vinay
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Vinay »

Ik heb vorig jaar een autostoel gekocht via amazon en laten afleveren bij een pickup point in de buurt van JFK. Dit was dan wel een fed ex pickup point wat ik vanuit de Amazon website kon kiezen. Werkte overigens top.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer