Ik had dit vrijdag ook al gezien. Heb
@Dennis zondag een PB gestuurd met mijn diagnose en de vraag of ik hem wellicht van dienst kan zijn (ben eigenaar van een ISP en geen probleem om die domeinnaam bij ons onder te brengen), maar geen response. Probleem is dat forum.allesamerika.com een CNAME (verwijzing) is naar allesamerika.nl, maar die laatste domeinnaam niet resolved. allesamerika.nl is ondergebracht bij enom.com, maar die weigert alle DNS queries voor die domeinnaam. Ik zie dat die domeinnaam juist ook op 4 juni is geupdate bij SIDN, maar wat daar precies is gewijzigd kan ik niet zien.
Nu stuurt het forum ook e-mails afkomstig van @allesamerika.nl, dus die zullen vermoedelijk ook niet aankomen (over het algemeen wordt e-mail afkomstig van een domeinnaam die niet resolved geweigerd). En dus ook de notificatie van mijn PB naar Dennis zal om die reden vermoedelijk niet in zijn mailbox zsitten. De vraag is dus of hij wel op de hoogte is dat er iets mis is.
Tot die tijd is inderdaad een eigen verwijzing van forum.allesamerika.com naar 178.63.185.165 de enige optie. Dat kan inderdaad in de hosts file van je machine of eventueel op de eigen DNS server. Maar goed, de mensen die dit lezen weten dat al