AnnekeAntwerpen schreef: ↑27 mei 2024, 12:19Kun je die chat van Alamo.com gebruiken om een reservering via Alamo.de te wijzigen of te annuleren?
Ja die kun je gebruiken.
AnnekeAntwerpen schreef: ↑27 mei 2024, 12:19Kun je die chat van Alamo.com gebruiken om een reservering via Alamo.de te wijzigen of te annuleren?
Ik heb altijd een USB-A en een USB-C stekker bij me om de telefoon aan te sluiten op de auto. Zonder uitzondering heb ik daarmee de laatste jaren altijd via Carplay kunnen navigeren.AnnekeAntwerpen schreef: ↑27 mei 2024, 10:27Dank voor de reacties!
Conclusie: hopen op standaard navi (heeft toch mijn voorkeur), auto kiezen met Apple carplay indien geen standaard navi, in het slechtste geval navi via scherm gsm
Maar ik ga in ieder geval de geboekte gps annuleren
![]()
harryh schreef: ↑19 mei 2024, 22:34Met CDP code 510000.
Een uitleg over Hertz Ultimate, boeken klasse C en uitzoeken uit een van de rijen, vind je hier viewtopic.php?p=1227776#p1227776
Je zou die Sixt boeking of bijv Alamo.de als backup boeking achter de hand kunnen houden, alleen daarvoor geen prepaid kiezen omdat je die backup waarschijnlijk niet nodig hebt en annuleringskosten hebt als je vooruit betaalt en hem niet gebruikt.
Wij kregen via Alamo het resterende bedrag terugbetaald. We moesten dus enkel de dagen betalen dat we de auto gebruikt hadden.Glorious schreef: ↑28 mei 2024, 20:43Heeft iemand ervaring met het eerder terugbrengen van de huurauto? Ik heb gelezen dat sommige maatschappijen een 'early return fee' in rekening brengen en andere alleen de kosten in rekening brengen voor de dagen dat je de auto daadwerkelijk gebruikt (Enterprise).
ps. zojuist Alamo.de met code THPPS30 geprobeerd. Die werkt niet. THPPS20 en THPPS25 daarentegen wel.
Als je geen CC gegevens hebt toegevoegd, bijvoorbeeld met ship-the-counter, dan hoef je niets te doen. Als wel, dan zou ik toch even chatten of bellen.
Top! Dan wordt het Alamo voor ons. Bedankt.katrienenluc schreef: ↑29 mei 2024, 14:15Wij kregen via Alamo het resterende bedrag terugbetaald. We moesten dus enkel de dagen betalen dat we de auto gebruikt hadden.
Ik heb voor mijn boeking geen cc ingevuld, wel de rijbewijs details.harryh schreef: ↑29 mei 2024, 14:36Als je geen CC gegevens hebt toegevoegd, bijvoorbeeld met ship-the-counter, dan hoef je niets te doen. Als wel, dan zou ik toch even chatten of bellen.
Maar je hoeft bij Alamo skip-the-counter niet vooraf te doen, zie mijn bericht van begin mei. Heb toen skip-the-counter (incl CC) pas gedaan toen ik de auto al had uitgezocht, net voor langs het uitrijhok te gaan.