Even een topic van 16 jaar geleden omhoog gehaald
Twee redenen: De eerste is een 'waarschuwing' voor degenen die de King's Palace Tour in Carlsbad Caverns willen doen. Wij willen die de komende maand doen. Deze ranger guided tour wordt twee keer per dag gegeven. Om 10.30 uur en om 12.00 uur. Je moet online reserveren en er zijn per tour 12 plaatsen beschikbaar (plus nog zo'n 12 ter plekke.)
De belangstelling is daarvoor heel groot. Yosemite-camping-achtige toestanden. Je kan dertig dagen van te voren reserveren. We zaten met twee laptops klaar. Om 15.00,00 uur kon je reserveren. Om 15.00,01 uur was de tour van 10.30 uur weg en om 15.00,02 uur waren die van 12.00 uur weg. Wonder boven wonder had Marianne de laatste twee tickets van 12 uur. Dus bij deze een waarschuwing voor degenen die deze tour willen doen. Precies op tijd achter de pc zitten en oefen een keer.
Omdat ik zocht hoe lang we voor de Carlsbad Cavern "kwijt" zijn, zocht ik even op het forum en kwam dit topic tegen en dat is de tweede reden dat ik het even naar boven haal. De laatste reactie was namelijk van ons, bijna acht jaar geleden overleden, o zo gewaardeerde forumlid Yeehaw. De oudere forumleden kennen ongetwijfeld nog wel zijn leuke en deskundige duizenden reacties en zijn naam in dit topic te zien maakte mij een beetje weemoedig.
Martin