Vorige keer zat ik 3 x vallen afstand vanaf Time Square maar nu kozen we voor andere locatie , is dit beetje fatsoenlijke locatie )zie plaatje)]

Reviews op booking.com en op wat amerikaanse sites zijn prima. Just checking
Ik twijfel dit keer ook over het nemen van zo'n sight seeing pass. We willen iig 2 wolkenkrabbers bezoeken (vorige keer TOTR en Empire state building, nu overwegen we Summit one en nog een keer denk ik TOTR) het 9/11 museum, circle line cruise, fietsen in central park en museum (national history). Dit is bij elkaar zo'n 500 dollar. Wij zijn geen HOHO mensen (hopp on hopp off), lopen liever of pakken de metro. En meer dan 2 wolkenkrabbers vind ik ook niet zo nodig. Ik twijfel over vrijheidsbeeld, de vorige keer ben ik gewoon met de staten island ferry gegaan en vanaf daar mooie foto's gemaakt. Dus dat is voor nu mijn enige twijfel geval.
Zie ik nog top attracties over het hoofd waardoor zo'n pas wel nodig is ? 6 volle dagen hebben we in NYC .
Dag 1 is aankomst pas laat op de dag) rond 1530 , en op dag 8 gaan we naar Washington (met de trein) dus dag 2 tm 7 hebben we volledig tot onze beschikking, dag 8 tm 10 zijn we in Washington
Voor washington heb ik al eea vastgelegd aan bezienswaardigheden (capitol, nation archive) rondleiding White house aangevraagd (verwacht ik niet dat het gaat lukken) en ik wil library of congres en washington monument tour nog boeken zodra dit kan). Verder moet ik nog even goed kijken wat we willen zien en ik overweeg om fietsen te huren. We zitten in Georgetown met ons hotel. Ik las dat je gewoon met je creditcard de metro in kan, dus dat scheelt weer en pas.
tips en trucs zijn van harte welkom