We kunnen beiden geen keuze maken tussen de westcoast en Florida, daarom heb ik geprobeerd dit in 1 planning te stoppen.
Dit is de planning hoe ik hem nu opgezet heb:
1 NL - flight to Las Vegas
2 LV - LV
3 LV - Zion Pick up camper AM
4 Zion - Zion
5 Zion - Bryce
6 Bryce - Page
7 Page - Page
8 Page-Grand - Canyon south
9 Gc south - Gc south
10 Las Vegas - Las Vegas (hand in camper, do laundry, pick up rental car)
11 Las Vegas - SeKi
12 SeKi - SeKi
13 SeKi - San Fransisco
14 San Fransisco - San Fransisco
15 San Fransisco flight to Miami rental car
16 Miami - Miami
17 Miami - Miami
18 Miami - Miami
19 Miami - Orlando/Tampa
20 Orlando/Tampa - Orlando/Tampa
21 Orlando/Tampa - Orlando/Tampa
22 Orlando/Tampa flight to NL
van dag 3 t/m 10 willen we graag gebruik maken van een camper, daarna een huurauto en hotels/Air BnB's.
In Florida willen we graag een kleine villa met zwembad huren.
We hoeven zeker niet naar pretparken oid, dat vinden we beiden niet leuk, in het rondje West Coast (dag 1 t/m 15) willen we vooral roadtrippen en genieten van de reis op zich en bezoeken van de NP's.
In Florida willen we ons vooral in het water bevinden, aan het strand, tuben, scuba duiken aan de Keys. Ik heb de activiteiten per dag uitgewerkt maar weet niet of het nuttig is dat hierbij te plaatsen.
Mijn vragen:
* Is dit haalbaar qua tijd, is dit te veel reizen en kunnen we wellicht beter een keuze maken?
* Ons budget is zo'n 12.000 euro, naar mijn berekening is dit ruimschoots voldoende voor 2 personen incl activiteiten, eten, benzine etc, all in dus. Is dit voldoende?
We zijn nog erg in het voren aan het plannen dus kunnen nog alle kanten op. Dit is onze eerste keer naar USA overigens.
Alvast bedankt voor het meedenken.