Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

L.A. rechtstreeks of met overstap

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
BE-WDW
Amerika-ontdekker

L.A. rechtstreeks of met overstap

Bericht door BE-WDW »

Vraag over een aantal vluchtopties.

Ons eerste verblijf zal bij Universal Studios Hollywood zijn en ons laatste bij Disneyland. Nu bedacht ik dat het ook mogelijk is om heen naar Burbank Airport te vliegen en terug vanaf Orange County Airport.
Zouden jullie kiezen voor een rechtstreekse vlucht naar LAX en dan met Uber of Shuttle Service naar de hotels of toch de optie met de andere vliegvelden, maar wel met overstap in Amerika?

Alvast bedankt voor jullie tips!
mtl
Amerika-expert

Re: L.A. rechtstreeks of met overstap

Bericht door mtl »

Dat hangt van vele factoren af wat mij betreft. Prijs, aankomst/vertrektijden en reistijd.
BE-WDW
Amerika-ontdekker

Bericht door BE-WDW »

Er zijn verschillende mogelijkheden met Delta en United. Maar als ik het inderdaad uitreken is rechtstreeks het goedkoopst. Qua tijd is rechtstreeks ook wel beter. Ik moet het natuurlijk ook afwegen tegen de prijs van een Uber of Shuttle Service. Daar moet ik even rustig voor gaan zitten dan.
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Als rechtstreeks het goedkoopste is en qua tijd ook beter, dan is het toch geen vraag meer?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer