Ik ben al even druk in m'n hoofd plannen aan het maken voor onze trip naar het Zuidwesten van the States. De vluchten en het vervoer is ondertussen al gereserveerd dus sowieso zitten we tussen 28 maart en 11 april 2024 in het mooie Amerika... We zijn al aan het aftellen!
We landen dus op 28 maart in San Francisco en we vertrekken op 11 april in Las Vegas. Op die manier kunnen we een rondreis maken en kunnen we nog net iets meer miles afleggen...
De bedoeling was aanvankelijk om de eerste drie dagen in San Francisco door te brengen, daarna door te rijden naar Yosemite voor een dagje daar ter plaatse en dan te overnachten tussen Yosemite en Sequoia. Na onze dag Sequoia zouden we overnachten in Vesalia om de dag erna vroeg naar Las Vegas te vertrekken. Na één overnachting daar zouden we over de Hoover Dam en een stukje route 66 naar the Grand Canyon rijden, daar enkele dagen verblijven (Page?) om daarna nog af te sluiten met twee dagen Las Vegas...
Een druk programma dus maar ik denk dat iedereen die deze streek bezoekt wel weet dat dit niet anders kan als je één en ander wil gezien hebben, ik denk dan ook niet dat we snel nog eens zullen teruggaan...
Gezien ik anderzijds ook zeer graag San Diego zou zien denk ik er nu aan om na onze overnachting in Vesalia naar Los Angeles te rijden, daar de highlights te bekijken om dan de dag nadien door te rijden naar San Diego, daar ook één dag/nacht te verblijven om dan af te sluiten in Las Vegas (eventueel met helicoptervlucht naar Grand Canyon)...
Graag had ik nu geweten van de kenners indien optie 1 en/of 2 te doen is en wat jullie zouden verkiezen en waarom... Jullie zouden me er ongelofelijk mee helpen en ongetwijfeld veel stress mee verhelpen

Dank je wel, Ringo-Sandra en kids