Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
Daar gaat mijn reactie niet over @Trom, ik antwoordde op de vraag of je tijdens het boeken kunt zien of je Gold Canopy boekt of niet.
Als je de allereerste keer bij Hertz boekt heb je inderdaad nog geen Gold Canopy.
Als je de allereerste keer bij Hertz boekt heb je inderdaad nog geen Gold Canopy.
@Trom
Ik heb zojuist bevestiging gekregen van Veerle nadat ik vroeg of ik gebruik kon maken van de Canopy Service bij mijn eerste boeking icm de PC status:
Ik heb zojuist bevestiging gekregen van Veerle nadat ik vroeg of ik gebruik kon maken van de Canopy Service bij mijn eerste boeking icm de PC status:
Dus deze route is nog steeds bruikbaar.Thank you for your e-mail.
Your booking is now with a confirmed President Circle service.
After arrival you can proceed immediately to the Gold service area
Yours faithfully
Hertz Internet Helpdesk
Veerle
Nou dat zou mooi zijn. Wellicht zit er weer een nieuwe Veerle.
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Veerle is wel lief voor mij. Altijd al geweest. Al sinds 2009, toen wij voor het eerst spraken over een autohuur in Finalnd
Vorige week zei ze nog dat wanneer ik een goedkoper tarief had gevonden, ik dit gewoon kon doorgeven en zij zou dan de reservering aanpassen.
Ik ben inmiddels gestopt met het zoeken naar een huurauto voor onze aanstaande trip naar Boston.
De prijzen gaan nu weer door het plafond. Dezelfde Hertz.co.uk geeft mij nu, met dezelfde code, prijzen vanaf 1600 USD. Alamo en National idem.
Wij betalen nu 650$. Enkele weken geleden geboekt. Voor ons een prima prijs voor 3 weken.

Vorige week zei ze nog dat wanneer ik een goedkoper tarief had gevonden, ik dit gewoon kon doorgeven en zij zou dan de reservering aanpassen.
Ik ben inmiddels gestopt met het zoeken naar een huurauto voor onze aanstaande trip naar Boston.
De prijzen gaan nu weer door het plafond. Dezelfde Hertz.co.uk geeft mij nu, met dezelfde code, prijzen vanaf 1600 USD. Alamo en National idem.
Wij betalen nu 650$. Enkele weken geleden geboekt. Voor ons een prima prijs voor 3 weken.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Wellicht een rare vraag, maar wat is precies het probleem om eerst naar de balie te gaan?
- dejong89
- Amerika-expert
1. Het kost tijd
2. Je hebt kans dat ze je van alles proberen aan te smeren
3. Lange rijen zijn mogelijk, dan wel niet meer regel dan uitzondering
Laat ik jou de vraag stellen: Waarom zou je langs de balie willen wanneer je ook rechtstreeks naar de parkeerplaats kunt lopen , in alle rust je auto kunt uitkiezen en binnen 5 minuten wegrijden?
2. Je hebt kans dat ze je van alles proberen aan te smeren
3. Lange rijen zijn mogelijk, dan wel niet meer regel dan uitzondering
Laat ik jou de vraag stellen: Waarom zou je langs de balie willen wanneer je ook rechtstreeks naar de parkeerplaats kunt lopen , in alle rust je auto kunt uitkiezen en binnen 5 minuten wegrijden?
Ik ben het verder met je eens hoor. Ging me er meer om dat het helemaal niet zo'n ramp zou zijn als er geen andere mogelijkheid was, je zou alsnog keuze uit de PC aisle hebben.
Buiten dat snap ik niet waarom nog niet alle autoverhuurder a la Alamo een self-kiosk hebben.
Buiten dat snap ik niet waarom nog niet alle autoverhuurder a la Alamo een self-kiosk hebben.
- dejong89
- Amerika-expert
Gisteren onze wagen opgehaald in Boston. Rond 09:00 stond de garage nokkie vol. Verschillende SUV's met als klap op de voorpijl een Ford Expedition met slechts 10k op de teller. Daarnaast stond zijn zusje, de Explorer, met slechts 4k op de teller!
Het was lang geleden dat we zo veel keuze hadden. Omdat we nog nooit een GMC hebben gereden hebben we voor een mooie GMC accadia gekozen met 14k op de teller. Tot nu toe een hele fijne wagen!
Maar het ging niet zonder slag of stoot....
Ik had een categorie IFAC E1 gehuurd, small electric SUV. Vooraf nog met Hertz contact gezocht of ik ook uit de PC kon kiezen en dit was geen probleem.
Je raad het al, dat was het dus wel. Bij het uitrijden konden ze mijn reservering niet vinden dus ik mocht mij melden in de gold desk. De dame, die er absoluut geen zin in had, was werkelijk waar niet te pruimen. Hoe ik het kon bedenken dat een GMC lager was dan de geboekte klasse en ik blij mocht zijn dat ik uit de rij met compact cars mocht kiezen. Ik ben echt heel netjes gebleven, heb de mail van Hertz erbij gepakt maar ze schoof mijn rijbewijs terug en zei: Whatever, kijk maar hoe je het bij de exith regelt...
Nog 1 poging gewaagd bij de exit maar deze meneer ( die iets vriendelijker was ) die kon er ook niets aan doen. Daarna kwam zijn collega er ook nog eens bijstaan en we merkten dat ze over ons stonden te lullen dat we het allemaal niet hadden begrepen etc... Ik was het zat, dus ik zei annuleer mijn boeking maar. Ik ga wel op naam van mijn vrouw deze auto meenemen.
'' We can not change your reservation to the name of your wife sir ''
Ow yes you can, she also made a booking
Daar hadden ze niet helemaal van terug. Deze boeking was 50 usd duurder maar stond wel in hun systeem. Dit was een midsize en mijn vrouw is PC lid dus nu moest het geen enkel probleem zijn maar ze waren ons kennelijk goed zat want de dame die haar collega kwam helpen vroeg nog waar we de auto vandaan haalden want we kunnen niet zomaar een SUV pakken blah blah blah.... Mensen kinderen wat een gedoe maar we kregen hem mee, want ze waren ons denk ik goed zat en wij hun eigenlijk ook want al met al stonden we bijna een uur te discussiëren.
Kortom, Hertz is prima, Hertz Boston beviel minder goed. De auto is top maar de volgende keer reserveer ik geen IFAC E1 meer.
Het was lang geleden dat we zo veel keuze hadden. Omdat we nog nooit een GMC hebben gereden hebben we voor een mooie GMC accadia gekozen met 14k op de teller. Tot nu toe een hele fijne wagen!
Maar het ging niet zonder slag of stoot....
Ik had een categorie IFAC E1 gehuurd, small electric SUV. Vooraf nog met Hertz contact gezocht of ik ook uit de PC kon kiezen en dit was geen probleem.
Je raad het al, dat was het dus wel. Bij het uitrijden konden ze mijn reservering niet vinden dus ik mocht mij melden in de gold desk. De dame, die er absoluut geen zin in had, was werkelijk waar niet te pruimen. Hoe ik het kon bedenken dat een GMC lager was dan de geboekte klasse en ik blij mocht zijn dat ik uit de rij met compact cars mocht kiezen. Ik ben echt heel netjes gebleven, heb de mail van Hertz erbij gepakt maar ze schoof mijn rijbewijs terug en zei: Whatever, kijk maar hoe je het bij de exith regelt...

Nog 1 poging gewaagd bij de exit maar deze meneer ( die iets vriendelijker was ) die kon er ook niets aan doen. Daarna kwam zijn collega er ook nog eens bijstaan en we merkten dat ze over ons stonden te lullen dat we het allemaal niet hadden begrepen etc... Ik was het zat, dus ik zei annuleer mijn boeking maar. Ik ga wel op naam van mijn vrouw deze auto meenemen.
'' We can not change your reservation to the name of your wife sir ''
Ow yes you can, she also made a booking

Daar hadden ze niet helemaal van terug. Deze boeking was 50 usd duurder maar stond wel in hun systeem. Dit was een midsize en mijn vrouw is PC lid dus nu moest het geen enkel probleem zijn maar ze waren ons kennelijk goed zat want de dame die haar collega kwam helpen vroeg nog waar we de auto vandaan haalden want we kunnen niet zomaar een SUV pakken blah blah blah.... Mensen kinderen wat een gedoe maar we kregen hem mee, want ze waren ons denk ik goed zat en wij hun eigenlijk ook want al met al stonden we bijna een uur te discussiëren.
Kortom, Hertz is prima, Hertz Boston beviel minder goed. De auto is top maar de volgende keer reserveer ik geen IFAC E1 meer.

- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
OMG, wat een gedoe! Ik had denk ik de naam van de vrouw aan de balie gevraagd en gezegd dat ik een klacht zou indienen. Nou ja, weet niet of ze daar van schrikken. Maar goed je bent wel weer ontzettend lang bezig met deze ongein.
Had hun gezichten wel eens willen zien toen je zei nog een reservering op naam van je vrouw te hebben
Had hun gezichten wel eens willen zien toen je zei nog een reservering op naam van je vrouw te hebben

Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
- dejong89
- Amerika-expert
Die blikken waren goud.

Oh, wait. She is also president member.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Wij zijn net terug uit Tampa. Helaas hebben wij onze reis eerder af moeten breken in verband met een overlijden. Maar de ervaring met Hertz is er niet minder om. Via diverse status updates waren we uiteindelijk op de five star gold status uitgekomen. Toen we aankwamen stond mijn naam netjes op het bord en in welke row ik mijn auto mocht uitzoeken, bleek de Presidents Circle te zijn en die stond ramvol met knappe auto's. Uiteindelijk een prachtige Ford Explorer met slechts 5k op de teller meegenomen omdat we toch maar met zijn tweeën waren. Er stond nog een Expedition naast maar die had meer gelopen en was niet zo netjes meer. Van ophalen tot retour is daarna prima verlopen. Ben zeer tevreden met deze ervaring!
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
3 weken geleden met mijn PC-status een C-klasse gehuurd op Phoenix. Naam stond netjes op het bord, garage stond redelijk vol. Kwam net een nieuwe Jeep Grand Cherokee aanrijden, echter er stond ook een Ford Explorer, deze genomen en meteen doorgereden naar Las Vegas. Onderweg ratelde er vanalles onder de auto, dus in Las Vegas naar Hertz gereden om om te ruilen: vrouw aan de Gold balie SUPER-onvriendelijk. Ik mocht ineens alleen uit de Gold aisle keizen! Ik zei : dus we leveren een 7-persoons auto in en kunnen nu slechts een 5 persoons meekrijgen? Ik zei tegen haar dat we met 6 personen waren en dat er dus eentje in Las Vergas moest achterblijven...haar reactie: "not my problem". Ik zei : ik denk het wel want die gaat bij jou blijven slapen de komende 2 weken
...kon ze niet om lachen. Uiteindelijk na 1,5 uur discussie en heen en weer lopen door de garage een Buick Enclave meegekregen.
Bij weer inleveren in Phoenix naar de Gold balie gegaan en melding gemaakt van slechte service en behandeling in LV...werd er $150 van de rekening gehaald voor het ongemak

Bij weer inleveren in Phoenix naar de Gold balie gegaan en melding gemaakt van slechte service en behandeling in LV...werd er $150 van de rekening gehaald voor het ongemak

-
- Amerika-expert
Gelukkig is het opgelost @HennyCox. Wel vreemd, op je contract staat de klasse die je betaald hebt, maar ook de klasse die je gehuurd hebt, ik zou denken dat je uit die laatste, Standard SUV (Explorer), had mogen kiezen.
Hierbij nog een verlate Hertz LAX PC ervaring van begin september.
We hadden bij Culver City onze droomcategorie gehuurd (Suburban of gelijkwaardig), maar kwamen op zaterdag aan. Zaterdagmiddag + zondag is die locatie gesloten, dus we hebben voor twee dagen een auto gehuurd vanaf LAX.
We kwamen zaterdagavond aan bij Hertz LAX. Onze naam stond niet op het bord terwijl we wel gold canopy hadden (dankzij Veerle want het was wel onze eerste huur bij Hertz). Nu kan dit ook komen vanwege de flinke vertraging die we hadden. Binnen was het zo gepiept en we mochten uit de PC een auto uitzoeken.
Er stonden welgeteld 6 auto’s. Allemaal sedans. We hebben een tijdje gewacht en er kwam nog een Ford Edge binnen rijden, maar ook hier waren we niet heel kapot van. Er bleek ook wat aan de hand met de auto, dus hij mocht niet mee. Nog even binnen gevraagd wat de Shelby zou kosten die in de reserved stond. $120 per dag, bovenop onze betaalde reservering, kostte deze upgrade. Daar toch maar voor bedankt. Na 20 minuten te hebben gewacht, hebben we maar de auto gekozen waar we onze koffers bij hadden gezet. Een Audi A4. Prima, omdat we wisten dat we er maar twee dagen mee hoefden te rijden. Maar wel teleurgesteld over het aanbod bij LAX op het moment dat wij er waren.
We hadden bij Culver City onze droomcategorie gehuurd (Suburban of gelijkwaardig), maar kwamen op zaterdag aan. Zaterdagmiddag + zondag is die locatie gesloten, dus we hebben voor twee dagen een auto gehuurd vanaf LAX.
We kwamen zaterdagavond aan bij Hertz LAX. Onze naam stond niet op het bord terwijl we wel gold canopy hadden (dankzij Veerle want het was wel onze eerste huur bij Hertz). Nu kan dit ook komen vanwege de flinke vertraging die we hadden. Binnen was het zo gepiept en we mochten uit de PC een auto uitzoeken.
Er stonden welgeteld 6 auto’s. Allemaal sedans. We hebben een tijdje gewacht en er kwam nog een Ford Edge binnen rijden, maar ook hier waren we niet heel kapot van. Er bleek ook wat aan de hand met de auto, dus hij mocht niet mee. Nog even binnen gevraagd wat de Shelby zou kosten die in de reserved stond. $120 per dag, bovenop onze betaalde reservering, kostte deze upgrade. Daar toch maar voor bedankt. Na 20 minuten te hebben gewacht, hebben we maar de auto gekozen waar we onze koffers bij hadden gezet. Een Audi A4. Prima, omdat we wisten dat we er maar twee dagen mee hoefden te rijden. Maar wel teleurgesteld over het aanbod bij LAX op het moment dat wij er waren.
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Zoals ik net al in het topic over vliegen aangaf, komen we vandaag met een uur of 4 vertraging aan op MCO.
Moet ik nu nog wat aanpassen in de boeking bv dat we met een andere vlucht aankomen. Of bellen dat we later zijn, of hoeft dat niet bij 4 uur te laat?
Edit: heb online het veranderde vluchtnummer aangepast. Tijd veranderen lukte niet want kreeg error melding, dus maar gelaten zoals het was.
Bij Hertz ging alles prima, mooie Ford Edge meegenomen.
Moet ik nu nog wat aanpassen in de boeking bv dat we met een andere vlucht aankomen. Of bellen dat we later zijn, of hoeft dat niet bij 4 uur te laat?
Edit: heb online het veranderde vluchtnummer aangepast. Tijd veranderen lukte niet want kreeg error melding, dus maar gelaten zoals het was.
Bij Hertz ging alles prima, mooie Ford Edge meegenomen.
Laatst gewijzigd door asv60 op 24 okt 2023, 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
- Contacteer:
Wat vervelend @asv60 .
Ik heb geen idee wat gangbaar is maar als het ons zou overkomen zou ik proberen in mijn boeking een later tijdstip aan te geven, dan staat het "zwart op wit".
Succes en goede vlucht.
Reny
Ik heb geen idee wat gangbaar is maar als het ons zou overkomen zou ik proberen in mijn boeking een later tijdstip aan te geven, dan staat het "zwart op wit".
Succes en goede vlucht.
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
-
- Amerika-expert
Ik zou de boeking aanpassen met het vluchtnummer en tijd waarmee je nu gaat aankomen. Als je vlucht vertraagd is hoef je niets te doen als je vluchtnummer hetzelfde blijft, maar helaas in jouw geval zul je wel een andere vlucht vanaf PHL moeten nemen.
zijn er nog mensen die problemen hebben met inloggen? Ik probeer in te loggen op hertz.nl en hij gaat niet door.. de bolletjes blijven draaien
@tomv82 Probeer je het via de browser op je telefoon of via een laptop/pc? Bij mij werkt het inloggen bij Hertz via de telefoon bijna nooit. Probeer het eens via je laptop/pc.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3159 Weergaves
-
Laatste bericht door Robv85
-
- 4 Reacties