Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9
Welke boekingsklasse staat in jouw ticket? AF en FB zeggen dat het komt doordat ik E heb geboekt. Of zit er ook een KL vlucht in je boeking?
- bedeve
- Amerika-expert
das even zoeken @harryh ....
" U reist in N klasse "
Not Eligible for Upgrade
We’re sorry, you are currently not eligible for Complimentary Upgrades on this trip.
" U reist in N klasse "

Not Eligible for Upgrade
We’re sorry, you are currently not eligible for Complimentary Upgrades on this trip.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Dat is dan het verschil. Zie het screenshot eerder wat ik deelde van Airfrance, die linker, "Light", geeft klasse E in mijn ticket.
In mijn hoofd heb ik nog de ticketprijzen van 2019 en 2020: € 1450,- en € 2000,- voor 4 personen all in. Ik moet hierdoor even schakelen met de huidige prijzen.
Is met 4 personen in augustus 2024 naar Las Vegas, met tussenstop, 2 grote koffers en voor allemaal zitplaatsreservering € 2900,- (€ 725,- gemiddeld pp) een beetje een redelijke prijs? Of kunnen we beter nog even wachten op prijsverlagingen?
Ik ben een ontzettende twijfelkont, altijd op zoek naar beter en goedkoper. Soms lukt het, maar vaker gok ik verkeerd en met deze bedragen heb ik liever niet dat het mislukt
.
Is met 4 personen in augustus 2024 naar Las Vegas, met tussenstop, 2 grote koffers en voor allemaal zitplaatsreservering € 2900,- (€ 725,- gemiddeld pp) een beetje een redelijke prijs? Of kunnen we beter nog even wachten op prijsverlagingen?
Ik ben een ontzettende twijfelkont, altijd op zoek naar beter en goedkoper. Soms lukt het, maar vaker gok ik verkeerd en met deze bedragen heb ik liever niet dat het mislukt

Reisverslagen USA:
2019 - West-USA (17 dagen) - wordt nog overgezet naar Blogspot
2024 - West-USA & Yellowstone (21 dagen)
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Vanaf Brussel (als dat een optie is) zie ik prijzen voor 550 euro p.p met 1 overstap, maar dan komt er stoelkeuze en koffer nog bij. Swiss Air1N9R1D schreef: ↑23 sep 2023, 09:15In mijn hoofd heb ik nog de ticketprijzen van 2019 en 2020: € 1450,- en € 2000,- voor 4 personen all in. Ik moet hierdoor even schakelen met de huidige prijzen.
Ik ben een ontzettende twijfelkont, altijd op zoek naar beter en goedkoper. Soms lukt het, maar vaker gok ik verkeerd en met deze bedragen heb ik liever niet dat het mislukt.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
2025: camperreis Las Vegas-San Diego
Dat is zeker een optie voor ons! Maar dat is duurder dan vanaf Hamburg voor onze data. Hamburg is basis 625 en dan zijn de stoelreserveringen van Zurich naar Las Vegas kosteloos. Vanaf Brussel is de basisprijs al 695 en dan betaal je de stoelen voor alle vluchten. Ik heb alle mogelijkheden al bekeken

Reisverslagen USA:
De juiste prijs is wat jullie het beste vinden. Dat is voor iedereen verschillend. De één vind ruim 1000 euro prima en de ander kijkt alleen naar prijzen onder de 500 euro. Dus wat is wijsheid?
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Het is maar net wat jouw wensen zijn. De goedkoopste tickets zijn vaak de tickets zonder koffer en/of stoelkeuze vooraf, met 1 of 2 overstappen en niet altijd de mooiste vliegtijden. Kijk dus wat jij belangrijk vindt en baseer daar je zoektocht op. Vliegen in het hoofdseizoen is in het algemeen altijd duurder maar soms heb je best leuke aanbiedingen. BA heeft nog wel eens interessante opties.
Het duurt nog bijna 10 maanden voordat het augustus 2024 is. Je hebt dus nog meer dan genoeg tijd om tickets te boeken.
Mijn advies: bepaal wat jij belangrijk vindt voor een vlucht, bepaal wat je max. per persoon wilt uitgeven en houd de ticketprijzen de komende maanden eens in de gaten. Zie je tickets voor jouw vastgestelde prijs, dan boeken.

Roland
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Als ik een dergelijke prijs zag zou ik direct boeken. Ik vind voor heen juli en terug augustus naar Denver geen lagere prijzen dan 1050 pp inclusief koffer en standaard stoelreservering. En dat is met tussenstop en niet eens fijne tijden.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Dan zou ik boeken1N9R1D schreef: ↑23 sep 2023, 09:32Dat is zeker een optie voor ons! Maar dat is duurder dan vanaf Hamburg voor onze data. Hamburg is basis 625 en dan zijn de stoelreserveringen van Zurich naar Las Vegas kosteloos. Vanaf Brussel is de basisprijs al 695 en dan betaal je de stoelen voor alle vluchten. Ik heb alle mogelijkheden al bekeken![]()

2019: camperreis rondje Los Angeles
De opvang voor onze hond kon net niet op de door ons gewenste dagen. Dus we hebben iets moeten schuiven, maar gaan nog steeds net zoveel dagen als de bedoeling was. We vertrekken nu op 12 augustus vanaf Frankfurt naar Las Vegas en vliegen dan de 31e weer terug.
Vliegen op fijne tijd. Vroeg in Vegas en laat weer weg, dus effectief meer uren Amerika!
En dat alles voor het fenomenale bedrag van € 2575,- incl. 2 ruimbagage en voor 4 personen zitplaatsen. Ik heb hier niet meer over getwijfeld en direct geboekt.
Ik ben blij! Nu bijna een jaar de tijd voor de voorbereiding, roadbook maken en ons verheugen!

Vliegen op fijne tijd. Vroeg in Vegas en laat weer weg, dus effectief meer uren Amerika!
En dat alles voor het fenomenale bedrag van € 2575,- incl. 2 ruimbagage en voor 4 personen zitplaatsen. Ik heb hier niet meer over getwijfeld en direct geboekt.
Ik ben blij! Nu bijna een jaar de tijd voor de voorbereiding, roadbook maken en ons verheugen!

Reisverslagen USA:
- ronenivonne
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Prijzen zijn momenteel allemaal ( te ) duur. Mijn mening.
Helpt ook niet dat Delta besloten heeft om vanaf Dusseldorf niet meer naar Atlanta te vliegen in 2024. Dat waren de mooie prijzen afgelopen jaar. Met retour vkuchten vanaf 400 euro pp naar Oostkust met tussenstop in Atlanta naar oa diverse plaatsen in Florida. Zelfs in Juli en Augustus. Zit er dit jaar niet in denk ik.
Helpt ook niet dat Delta besloten heeft om vanaf Dusseldorf niet meer naar Atlanta te vliegen in 2024. Dat waren de mooie prijzen afgelopen jaar. Met retour vkuchten vanaf 400 euro pp naar Oostkust met tussenstop in Atlanta naar oa diverse plaatsen in Florida. Zelfs in Juli en Augustus. Zit er dit jaar niet in denk ik.
2010: Florida
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
- Contacteer:
Hallo,
wij zijn op zoek naar tickets van 12 juli 2024 tot 6/7/8 augustus.
Momenteel valt deze ons wel positief op, te boeken via Brussels Airlines:
10u Brussels Airport - 11u30 Montréal;
1u50 overstaptijd;
13u20 Montréal - 15u35 Denver
17u35 Denver - 11u10 Frankfurt (+1dag)
1u50 overstaptijd
13u00 Frankfurt - 13u55 Brussel
Inclusief bagage, 3736 euro voor 4 personen.
pluspunten: Brussel is onze dichtste luchthaven, we keken ook al naar Dusseldorf, Schiphol, CDG en zelfs Frankfurt.
Heel goeie vluchttijden vinden we zelf + niet àl te lang onderweg zijn. Goeie maatschappij. Is echt op de exacte data die ons goed uitkomen qua werk.
minpunt = vragen voor jullie
het is voor ons de eerste keer met een overstap en dat vinden we wel spannend!
Is Montréal een goeie plek om een overstap te doen? Lijkt een kleine luchthaven?
We moeten daar dan met onze bagage door de douane, geloof ik?
Is er dan een aparte rij voor mensen die een overstap moeten halen?
Als we de vlucht in Montréal zouden missen, kunnen we die dag niet meer rechtstreeks naar Denver geraken. Wel zien we dat er nog wel een drietal mogelijkheden zijn om dan van ginder mèt nog een overstap die dag nog in Denver te raken.
Of moeten we ons dat niet aantrekken en is het gewoon duimen dat we de overstap halen?
Hoe gaan jullie daarmee om, 'overstappers met ervaring'?
Bedankt voor jullie inzichten.
wij zijn op zoek naar tickets van 12 juli 2024 tot 6/7/8 augustus.
Momenteel valt deze ons wel positief op, te boeken via Brussels Airlines:
10u Brussels Airport - 11u30 Montréal;
1u50 overstaptijd;
13u20 Montréal - 15u35 Denver
17u35 Denver - 11u10 Frankfurt (+1dag)
1u50 overstaptijd
13u00 Frankfurt - 13u55 Brussel
Inclusief bagage, 3736 euro voor 4 personen.
pluspunten: Brussel is onze dichtste luchthaven, we keken ook al naar Dusseldorf, Schiphol, CDG en zelfs Frankfurt.
Heel goeie vluchttijden vinden we zelf + niet àl te lang onderweg zijn. Goeie maatschappij. Is echt op de exacte data die ons goed uitkomen qua werk.
minpunt = vragen voor jullie

het is voor ons de eerste keer met een overstap en dat vinden we wel spannend!
Is Montréal een goeie plek om een overstap te doen? Lijkt een kleine luchthaven?
We moeten daar dan met onze bagage door de douane, geloof ik?
Is er dan een aparte rij voor mensen die een overstap moeten halen?
Als we de vlucht in Montréal zouden missen, kunnen we die dag niet meer rechtstreeks naar Denver geraken. Wel zien we dat er nog wel een drietal mogelijkheden zijn om dan van ginder mèt nog een overstap die dag nog in Denver te raken.
Of moeten we ons dat niet aantrekken en is het gewoon duimen dat we de overstap halen?
Hoe gaan jullie daarmee om, 'overstappers met ervaring'?

Bedankt voor jullie inzichten.
juli - aug 2024: rondje Denver https://www.polarsteps.com/LienDlhy
Roadtrip Zuidwesten juli 2022: https://broertjesmama.wordpress.com/202 ... /comeback/
Weekje New York met kinderen 2019: ook op bovenstaande blog
Roadtrip Zuidwesten juli 2022: https://broertjesmama.wordpress.com/202 ... /comeback/
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Ik weet het; het is geen antwoord op je vraag.
Maar ik schrik van dat soort bedragen.
Als je schrijft dat ook Frankfurt een optie is, weet dan dat je voor iets meer dan 2000 euro heen en weer kunt vliegen...
Just for your information
edit: oh, ik vergeet de koffers. Komt er nog max 500 euro bij
Maar ik schrik van dat soort bedragen.
Als je schrijft dat ook Frankfurt een optie is, weet dan dat je voor iets meer dan 2000 euro heen en weer kunt vliegen...
Just for your information

edit: oh, ik vergeet de koffers. Komt er nog max 500 euro bij
Laatst gewijzigd door jeppiepruts op 23 sep 2023, 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Overstappen in Canada, daar heb ik geen geweldige ervaring mee. Was in Toronto en nogal chaotisch. Had mazzel dat aansluitende vlucht vertraagt was.Weet niet hoe dat in Montreal is.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Jeppiepruts waar en hoe heb je die vlucht gevonden?
Inderdaad geen antwoord op mijn vraag maar wel zéker interessante informatie
Als ik die vluchten opzoek bij Delta komt ik voor inclusief bagage op 5533 euro
Inderdaad geen antwoord op mijn vraag maar wel zéker interessante informatie

Als ik die vluchten opzoek bij Delta komt ik voor inclusief bagage op 5533 euro

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:

Nog nergens zo'n prijzen tegengekomen.
We dachten dat we alles coverden via google flights en dan al onze mogelijke vertrek-luchthavens invoeren.
Maareuh: kan ik zomaar boeken via KLM.us? De prijs is in USD natuurlijk.
Zijn er geen addertjes onder het gras dan? Wetgeving bij vertraging bijvoorbeeld?
Heb jijzelf hier ervaring mee, met via die site te boeken?
En hoe heb jij deze zo snel gevonden, ook via een verzamelwebsite of zelf alle luchthavens invoeren op klm.us?
Dankjewel!
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Tip: Slaap de nacht ervoor in Hotel H+ Frankfurt West. Daar kun je gratis je auto laten staan op hun (grote) parkeerplaats

Voor jullie nacht zou dat voor 2 kamers €181 zijn, incl heerlijk ontbijt. Wel even gratis lid maken van die hotelketen

Ik slaap daar altijd als ik vanaf Frankfurt vlieg. Eerder hadden ze een gratis shuttle naar het vliegveld, maar dat is niet meer. In mei een uber genomen voor €30.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20504 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 8 Reacties