Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
dejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dejong89 »

echt bizar, voor onze Boston trip blijven de prijzen via andere aanbieders sky en skyhigh.
Alamo/National zitten bij mij op minimaal 1500 voor een midsize
Bij Hertz zit ik nu op 680USD.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door RuthdeLange »

harryh schreef:
13 sep 2023, 11:48
@Trom met UStravel.nl (https://partners.rentalcar.com/ustravel-nl)
Bizar, als ik via bovengenoemde website kijk voor onze periode (juli-aug, 5 weken in Denver) kost dat bijna 3400 euro. Bij hertz 1266, zelfde type auto. En dan heb ik het over een medium sedan. Niet eens een compact SUV die ik als back-up nodig zou hebben. Maar dat is niet te betalen dus als dat verschil zo groot blijft, dan maar hopen dat ik wel gebruik mag maken van de PC-rij.....
Gelukkig hebben we nog lang de tijd en komen er betere prijzen.
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 68

Bericht door harryh »

Dat kan, mijn boeking bij Alamo was maar een heel klein beetje duurder dan Hertz, maar was dit voorjaar gemaakt
Timothy555
Amerika-expert

Bericht door Timothy555 »

Ik heb een reservering staan (10 dagen, begin oktober) voor een Medium Sedan (C), initieel met de bedoeling om gewoon een wagen uit de president circle aisle mee te pikken die me aanstaat - al weet je niet altijd wat er in staat.

De prijzen bij Hertz blijven maar dalen lijkt het - en ik betaal nu $525 voor die huur. Echter, de Hertz U2 klasse (Shelby Mustang GT-H) is te reserveren voor $680, slechts $155 meer. Als autoliefhebber ben ik het serieus aan het overwegen…

Ik neem aan dat als je die specifieke wagen reserveert, je die dan ook effectief kan wegrijden? Mag ik met deze wagen ook nog uit de PC-aisle kiezen (ik heb uiteraard PC-status) mocht er toch iets staan dat ik liever heb?

Thanks iedereen!
Resetovic
Amerikakenner

Bericht door Resetovic »

Edit: toch zelfde prijs, had verkeerde inlever locatie ingevoerd.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Timothy555 schreef:
16 sep 2023, 15:33
Ik neem aan dat als je die specifieke wagen reserveert, je die dan ook effectief kan wegrijden? Mag ik met deze wagen ook nog uit de PC-aisle kiezen (ik heb uiteraard PC-status) mocht er toch iets staan dat ik liever heb?
Dat lijkt mij wel dat je in dit geval de auto meekrijgt zoals je 'm huurt. Jaren geleden kon je bij Hertz ook specifiek de Ford Mustang Cabrio huren en die kreeg ik dan ook mee. Over 1,5 week staat er een Tesla voor mij klaar als het goed is. :wink:

Waarom zou je iets anders willen als je een Shelby Mustang GT-H kunt rijden?? 8)

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door HennyCox »

dejong89 schreef:
13 sep 2023, 12:04
echt bizar, voor onze Boston trip blijven de prijzen via andere aanbieders sky en skyhigh.
Bij mij voor Phoenix volgende week precies hetzelfde....half jaar geleden al geboekt bij Hertz....prijs blijft hetzelfde en bij andere aanbieders skyhigh.
Voor Las Vegas blijven de prijzen dalen steeds verder hoe dichter je bij de ophaaldatum komt.
Timothy555
Amerika-expert

Coyote schreef:
17 sep 2023, 10:33
Timothy555 schreef:
16 sep 2023, 15:33
Dat lijkt mij wel dat je in dit geval de auto meekrijgt zoals je 'm huurt. Jaren geleden kon je bij Hertz ook specifiek de Ford Mustang Cabrio huren en die kreeg ik dan ook mee. Over 1,5 week staat er een Tesla voor mij klaar als het goed is. :wink:

Waarom zou je iets anders willen als je een Shelby Mustang GT-H kunt rijden?? 8)

Roland
Goed om weten. Heb ‘m inmiddels gereserveerd.

Stel je voor (zeer kleine kans) dat er een Jeep Grand Wagoneer V8 of Cadillac Escalade zou staan… (kans: 0,05% ofzo)…
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

@Timothy555 Je kunt natuurlijk altijd vragen of dan die auto mee kunt krijgen. Vragen staat vrij en soms is met een beetje vriendelijk onderhandelen heel veel mogelijk.

Niet persé bij Hertz maar ik heb in de loop der jaren toch leuke upgrades (al dan niet gratis) kunnen krijgen. Een van de mooiste was dat de one way fee van Washington DC naar Los Angeles verviel toen ik een upgrade maakte van Midsize SUV naar Mustang Cabrio. Daardoor werd het wel heel aantrekkelijk en kostte mij de upgrade vrijwel niets.

En afgelopen zomer door een vriendelijk praatje met de greeter bij Alamo van Standard SUV naar Mustang Cabrio, gratis! 8)

Roland

Timothy555
Amerika-expert

Ik hou het waarschijnlijk wel gewoon bij de Shelby Mustang hoor, V8, Borla uitlaat zodat ik wat lawaai kan maken op de strip en 450+ pk. :mrgreen:
deebee7
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door deebee7 »

Zoek een auto voor one way 1 week San fran-Las vegas. Ik krijg bij hertz.de of .be de beste prijs maar het is me onduidelijk of de one way fee al inclusief de prijs van 765,77USD is? Zie hieronder
image.png
deebee7
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door deebee7 »

Excuus....ik kon het bovenstaande bericht niet meer intrekken....zie nu zelf dat er bovenaan 'inclusief' staat :oops: Tijd voor een pauze duidelijk
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

@deebee7 Je bent er zelf ook al achter maar onthoud en voor iedereen in de toekomst:
Coyote schreef:
11 sep 2023, 22:31
@ONYX666 Bij Hertz is je totaalprijs incl. de one way fee (ook al wordt het niet expliciet benoemd in je reservering).
8)

Roland

Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Bericht door Reny »

Goedemorgen,

Het is prima gegaan!!!!
We hebben afgelopen vrijdag in Denver onze auto bij Hertz opgehaald.
Er was enige verwarring want de bus had 2 stopplaatsen maar het werd al snel duidelijk dat Gold members bij de eerste stop eruit moesten.
Onze naam stond niet op het bord maar we zijn zoals geadviseerd doorgelopen, uiteraard meteen naar de PC.
Er stonden heel veel auto's, veel SUV''s zelfs een paar pick-up trucks waar we nog even over twijfelden maar die laatste vonden we met onze bagage niet handig (open pick-up).

Het is uiteindelijk een Chevrolet Tahoe geworden en mijn man is super blij met deze auto :lol: :lol:
Hij zuipt benzine maar dat nemen we op de koop toe.

Bedankt voor alle tips de afgelopen maanden, it worked out fine!!

Groeten uit Estes Park, Co.
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
dejong89
Amerika-expert

Bericht door dejong89 »

@Reny Top!
Een serieuze upgrade dus! Veel plezier!
Amerika-expert

Bericht door dejong89 »

En weer is mijn tarief gezakt. Van 688 usd naar 653 USD voor 3 weken Boston. Toch weer 35 dollar verdiend. Een ritje met de taxi of 1 kopje koffie op Schiphol.
Via Hertz.co.uk met de 522000 code.

Bericht door Liesbethds11 »

Maar hoe doen jullie dat toch? Ik krijg bij hertz een prijs van 2100 euro voor 3 weken. Pffff
2007 New York
2009 Florida-Caraïben
2024 Zuidwesten
dejong89
Amerika-expert

Bericht door dejong89 »

Door gewoon geduld te hebben. :mrgreen:
Want je gaat pas in juli volgend jaar. Ik ga over 3 weken en vind nu pas de beste prijzen.
Als ik van je eerdere berichten uit moet gaan dan kom ik op een midsize (C) uit op 1350 usd maar dan heb je nog geen SUV
Je geeft aan dat je met 2 volwassenen en 2 kids bent. De kans op een midsize suv is groot maar het is geen garantie.
Wil je perse een SUV, dan betaal je 1700 USD voor een Rogue of vergelijkbaar. Dan heb je ook aisle keuze maar minimaal de SUV.
Code 510000.
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door peterd87 »

Reny schreef:
19 sep 2023, 12:29

Er stonden heel veel auto's, veel SUV''s zelfs een paar pick-up trucks waar we nog even over twijfelden maar die laatste vonden we met onze bagage niet handig (open pick-up).
Afgelopen dinsdag ook in Denver een auto opgehaald. Alle rijen stonden vol met luxe wagens. Uiteindelijk stonden in de five star land de betere auto's in ons geval.

Mooie explorer met 4wd en slechts 1300 mijl uit de stalling gehaald :thumbup:
Reisgeschiedenis:
https://my.flightradar24.com/peterd87

Op zoek naar een Amex referral link voor reguliere of FB kaart? PB mij.
b_talens
Amerikafan

Bericht door b_talens »

Ik heb net op hertz.de met code van mastercard 795091 een electrische small suv gezien voor 529 euro voor 3 weken .ik ben presidents circle maar nog niet eerder gehuurd. Ik vertrek maandag al 😅
Ik heb een abn mastercard , geldt deze code dan .51k geeft een prijs van keer dan 700 euro .

Ik heb al geboekt via avis.be ba code een midsize suv groep f voor 629 euro en daar ben ik presidents club maar officieel geen upgrade want huur langer dan 3 weken .en niet zelf uitkiezen .dus eventuele upgrade hangt van medewerker af

Op zich is een midsize suv prima voor orlando maar net iets groters is altijd leuker .

Maar wat doen . Gokken op 5 star of pc rij of toch avis en zeker een midsize suv.
Allebei zijn pay now bedragen dus back up werkt niet (bij avis kan ik alleen gratis annuleren tot 48 uur van te voren ) .
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2018 zuidwesten en Yellowstone
2019 florida
2021 florida
2023 florida