Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9
Deze acties willen nog al eens tegenvallen. Mijn tip is om niet te focussen op dit soort acties.
Je hoeft je niet te focussen maar kunt er wel rekening mee houden. Vorig jaar heb ik de prijzen voor de directe vlucht met economy + in de gaten gehouden op Las Vegas. Real Deal dagen waren daarvoor het goedkoopst.
- Robbie&Irene
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Er zijn dus problemen met de site, dat verklaart waarschijnlijk de vreemde getallen etc
Ik heb zojuist geboekt voor de meivakantie met deze deal. Via de site lukte het inderdaad niet (storing) maar via de app werkte het prima. Prima deal gescoord AMS-SFO! 

Groetjes,
Daniel
Daniel
welke prijs ?
Naar aanleiding van de bovenstaande berichtjes ben ik zelf ook maar eens gaan kijken.
Eigenlijk wilden we as meivakantie het rondje Denver-Denver gaan doen wat we in 2020 op de planning hadden staan.
Maar tegen een retourtje San Francisco met rechtstreekse vluchten voor €1340,17 voor 3 personen kon ik geen nee zeggen. We hebben er nog wel wat mijlen bij ingeleverd voor deze prijs hoor!
We vertrekken op maandag 29 april en vliegen op vrijdag 10 mei weer terug naar Amsterdam.
Is dan wel wat korter, maar wij zijn er heel blij mee!
Nu nog een leuk rondje bedenken! Liefst met nieuwe dingen erin.
Ik moet me maar eens gaan inlezen wat de highlights boven San Francisco zijn.
Eigenlijk wilden we as meivakantie het rondje Denver-Denver gaan doen wat we in 2020 op de planning hadden staan.
Maar tegen een retourtje San Francisco met rechtstreekse vluchten voor €1340,17 voor 3 personen kon ik geen nee zeggen. We hebben er nog wel wat mijlen bij ingeleverd voor deze prijs hoor!
We vertrekken op maandag 29 april en vliegen op vrijdag 10 mei weer terug naar Amsterdam.
Is dan wel wat korter, maar wij zijn er heel blij mee!
Nu nog een leuk rondje bedenken! Liefst met nieuwe dingen erin.
Ik moet me maar eens gaan inlezen wat de highlights boven San Francisco zijn.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Jammer, de RealDeal dagen gelden maar t/m 31 mei 2024 voor Noord Amerika, dus voor de zomervakantie van 2024 kun je geen real deal scoren.
(of is dit altijd zo?)
(of is dit altijd zo?)
De realdeal dagen zijn vooral bedoeld om lege stoelen te vullen. In het hoogseizoen is er meer vraag dus zal men hogere prijzen hanteren.
Voor Salt Lake City vallen de Real Deal Dagen ook tegen. Wel een geringe prijsverlaging maar dat lijkt me meer de gewone beweging. SLC lijkt sowieso een dure plek om aan te vliegen met een directe vlucht. Er is natuurlijk buiten Delta, die elke dag vliegt en KLM (3x per week), geen directe verbinding.
Heeft iemand trouwens ervaring met de A330-200 van Delta? Ik ben 1.86 en vraag me af of de economy stoel ok is.
Heeft iemand trouwens ervaring met de A330-200 van Delta? Ik ben 1.86 en vraag me af of de economy stoel ok is.
Laatst gewijzigd door Trom op 08 sep 2023, 12:59, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
De reden dat het niet geldt voor het hoogseizoen klinkt heel logisch, jammer maar logisch
Als ik gebruik maak van Google Flights dan kan ik maar tot vrijdag 2 augustus 2024 naar prijzen kijken. Ik neem aan dat ik volgende week vrijdag tot vrijdag 9 augustus 2024 naar vluchten kan kijken, dus dat je altijd 11 maanden vooruit kunt kijken, klopt dat?

Als ik gebruik maak van Google Flights dan kan ik maar tot vrijdag 2 augustus 2024 naar prijzen kijken. Ik neem aan dat ik volgende week vrijdag tot vrijdag 9 augustus 2024 naar vluchten kan kijken, dus dat je altijd 11 maanden vooruit kunt kijken, klopt dat?
Afhankelijk van de maatschappij maar de max is rond de 330 dagen.
27 States so far...
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Zelfde voor Florida, zelfs voor minder drukke perioden bv begin november vrijwel niets eraf. Skyteam is zichtzelf volledig uit de markt aan het prijzen.
A330-200: Ja, ervaring mee, vergelijkbaar met andere wide bodys van dit moment: Beenruimte is net aan, stoelbreedte vind ik meer een probleem. Vorige week vloog ik met een KLM 777 terug, daar is het helemaal dramatisch met 3-4-3, in de middenstoelen wil je niet zitten. Die A330 is 2-4-2, als je met 2 of 4 reist vind ik dat een stuk beter te doen.
ik heb tickets op het oog die ik zowel bij klm als delta kan boeken.
Bij delta 699 euro incl bagage en stoelkeuze
bij klm 710 incl bagage maar stoelkeuze tegen betaling.
Het zijn dezelfde (rechtstreekse) vluchten.
Als ik bij delta boek heb ik voor de terugweg geen recht op eventuele vertragings vergoeding en ik weet niet hoe het met flying blue miles zit
Als ik bij het boeken mijn Flying blue nummer invul krijg ik dan flying blue miles ?
Ik weet zo ook niet meer wat stoelkeuze bij KLM kost.
Wat zouden jullie doen ?
Bij delta 699 euro incl bagage en stoelkeuze
bij klm 710 incl bagage maar stoelkeuze tegen betaling.
Het zijn dezelfde (rechtstreekse) vluchten.
Als ik bij delta boek heb ik voor de terugweg geen recht op eventuele vertragings vergoeding en ik weet niet hoe het met flying blue miles zit
Als ik bij het boeken mijn Flying blue nummer invul krijg ik dan flying blue miles ?
Ik weet zo ook niet meer wat stoelkeuze bij KLM kost.
Wat zouden jullie doen ?
- katrienenluc
- Amerikakenner
- Partner van: Luke21
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Mocht ik deze prijs vinden voor onze trip naar Chicago, ik zou direct boeken. Ik vind incl bagage enkel boven de 1000 euro! Dat is pas duurdeebee7 schreef: ↑04 sep 2023, 19:07776 euro voor komende zomer (1/7-24/7): AMS - SFO (nonstop) en LAX-SFO-AMS. Inclusief baggage met united. Is dat een goede prijs? Ik ken vooral de prijzen van de oostkust.... Is via Joker reizen in België. Online kan ik deze prijzen incl baggage niet vinden. Ik heb een camper gehuurd dus ben niet heel flexibel in data en route.
Persoonlijk lijkt me dit toch nog wel redelijk duur. Maar momenteel online alvast niets beters te vinden.

Groeten, Katrien
https://lukareizen.blogspot.com/
https://lukareizen.blogspot.com/
- Coyote Buttes
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
@ONYX666
Ik zou persoonlijk voor Delta kiezen.
Redenen;
1) een betere service dan KLM (persoonlijke mening).
2) Stoelkeuze gratis. Bij KLM betaal je volgens mij 50-90€ per stoel (afhankelijk waar je zit), of je moet Flying Blue Silver member zijn of hoger.
3) De kans op vertraging bij rechtstreekse vluchten vind ik minder groot. Zelf maar 1 keer meegemaakt, door een storm en dan krijg je toch niets vergoed.
4) Volgens de website van flyingblue kun je bij delta ook de miles sparen, maar ik twijfel of ik het goed lees (skyteam)
Ik zou persoonlijk voor Delta kiezen.
Redenen;
1) een betere service dan KLM (persoonlijke mening).
2) Stoelkeuze gratis. Bij KLM betaal je volgens mij 50-90€ per stoel (afhankelijk waar je zit), of je moet Flying Blue Silver member zijn of hoger.
3) De kans op vertraging bij rechtstreekse vluchten vind ik minder groot. Zelf maar 1 keer meegemaakt, door een storm en dan krijg je toch niets vergoed.
4) Volgens de website van flyingblue kun je bij delta ook de miles sparen, maar ik twijfel of ik het goed lees (skyteam)
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
@ONYX666 Als je KLM FB status hebt (zilver of hoger) zou ik bij KLM boeken, maar als niet idd bij Delta. Voor de eventuele vertraging terug is het van belang wie de vlucht uitvoert, niet waar je hem boekt
. Kijk ook even op airfrance.be/.us, dat scheelt je weer boekingskosten als je toch naar KLM zou gaan. FB miles krijg je ook als je bij Delta boekt en je FB nummer invult.

ik heb silver status maar we zijn met 4 (en volgens mij mag ik alleen voor mezelf een stoel gratis kiezen)
Ook loopt mijn silver in augustus af en hebben we tickets incl bagage dus denk niet dat ik veel aan silver heb
Ook loopt mijn silver in augustus af en hebben we tickets incl bagage dus denk niet dat ik veel aan silver heb
Boeken via klm.us. De prijzen zijn daar vaak lager. Niet inloggen via bv google zoeken. Dan kom je toch weer bij de Nederlandse site. Dus klm.us invoeren in de adresregel bovenaan. Ik gebruik de Firefox browser.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20504 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 8 Reacties