HennyCox schreef: ↑25 aug 2023, 15:40
Ik neem aan dat je vliegt op Orlando?
Bij Alamo kom ik op €611 voor een Chevy Colorado (of vergelijkbaar). En bij Hertz zelfs voor een C-klasse (PC lid worden!) en dus keuze uit 3 aisles voor € 543 !!
image.png
image.png
Op Orlando inderdaad! Via welke site kijk jij precies? De Amerikaanse? Ik zoek namelijk gewoon via de Nederlandse website van Hertz en Alamo, maar ik kom dit dus niet tegen! Bedankt voor je reactie! EDIT: zelfs bij de Amerikaanse site kom ik voor een fullsize SUV uit op 1038... (al snap ik dat dit type weer wat duurder is, maar toch niet ZO veel duurder?.. heel benieuwd op welke site je kijkt!
harryh schreef: ↑25 aug 2023, 16:05
En beetje een open deur, voor een rondreis is het niet handig, dan betekent het dat je tijdens een reisdag van het ene naar het ander hotel altijd je koffers open en bloot in je laadbak hebt liggen, of ze tijdens een stop in de cabine moet leggen en er weer uithalen. Maar zo te zien zitten jullie op één plek, dan is dat verder niet zo'n probleem.
Aahh.. haha, wij zijn newbies haha, eerste keer ooit zelfs in de VS, dus ik heb hier helemaal niet over nagedacht (dus toch niet z'n open deur

)! Op zich reizen we met alleen handbagage (kopen evt. nog koffer in Amerika als we nog het e.e.a. kopen) en zitten we twee weken inderdaad in een villa. Het maximale wat we zullen reizen (zonder files) is 1 uur en 15 minuten naar Kennedy Space Center! Dan nog vind ik het inderdaad wel fijn dat als je iets meeneemt wat in de ' achterbak' moet, dat dat droog ligt. Dan toch maar voor de standard of fullsize SUV! Bedankt voor je reactie!
Laredo schreef: ↑25 aug 2023, 11:45
@ikbeneva realiseer je wel dat je bij alle autoverhuurbedrijven een categorie boekt en niet een specifieke auto. Als je een Chevrolet Colorado Pick up boekt is er dus een kans dat je bij een andere auto uitkomt. Je krijgt dan wel een pick up maar dat kan ook een Toyota zijn bv. Persoonlijk (heb ook een gezin van 4) zou ik niet snel voor een pick up gaan. Ik boek al jaren een fullsize Suv, dan heb je ruimte genoeg en ook veel Amerikaanse aanbod van bv Chevrolet, Ford etc.
Ja, gezien wij alleen met handbagage reizen dacht ik dat dat gemakkelijk moet kunnen, maar ik besefte mij even niet dat de achterbak open en bloot ligt haha. Dus het wordt dan toch inderdaad een standard of fullsize SUV. Bedankt voor je reactie!!