Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Van Kanab naar Palm Spring

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Ikverzinnogweliets
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Van Kanab naar Palm Spring

Bericht door Ikverzinnogweliets »

Hallo allen,

Ik twijfel of mijn vraag hier thuishoort of bij Zuidwesten (reisschema's en routeplanning). Mocht deze hier niet thuishoren, verplaats hem gerust.

Ik heb twee dagen, en 1 nacht, om van Kanab in Palm Springs te geraken. Ik twijfel of ik via het oosten om de Grand Canyon naar beneden moet rijden of via het westen.
Via het oosten is verder, maar dan kan ik Sedona en omgeving aandoen en daar een nachtje verblijven. Via het westen is korter en dan denk ik aan Boulder City of Kingman voor de nacht.

Alle meningen en tips zijn uiteraard van harte welkom.
Alvast bedankt.
Op zoek naar een Amex referral link? PB mij.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Van Kanab naar Palm Spring

Bericht door Martin & Marianne »

Het lijkt mij handiger als je je hele route hier plaatst en aangeeft wat vastligt en wat je op de planning hebt staan want hier kunnen we niet zo veel mee.
Waarom Kanab? Wat heb je daarvoor gedaan?
Ga je niet naar de Grand Canyon? Of Las Vegas? En Zion?
Bij de westelijke variant kom je niet in Kingman.

Marianne
Ikverzinnogweliets
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Ikverzinnogweliets »

Excuus. Ik zit mis met mijn eigen planning. Ik heb 3 dagen en twee nachten. Dit verandert wel een hoop.
Dit bericht kan als niet geplaatst beschouwd worden. Ik heb ook gekeken of ik het ergens kan verwijderen maar zie die op niet.
Op zoek naar een Amex referral link? PB mij.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Waarom verwijderen? Je kunt toch alsnog de juiste info doorgeven?
Eventueel pas je je eerste bericht aan, maar dat is minder wenselijk omdat mijn reactie dan wellicht niet meer relevant is. Hoewel mijn vragen nog wel relevant zijn lijkt me, ook al heb je een dag extra.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer