Oh, wat grappig

Het is een deel van onze route dit jaar, al is het in omgekeerde volgorde

We zijn nog steeds wat aan het stoeien met de route, en steeds bijkomende tussenstops

ook al gaan we in oktober al
Grotendeels ligt het al vast hoor, op wat kleine dingen na en we hebben ook wat andere tussenstops.
Wij rijden na een dag (enkele dagen) Big Bend 's avonds naar Marathon (Marathon RV and Motel, niet via boeking.com, wel via google gevonden

)
de dag erop naar San Antonio, via Del Rio.
Maarja, dat is dus overdag.
Het viel me wel op, dat je daar blijkbaar minder Kilometers maakt, dan op de grotere wegen.
Het deel rondom Marathon/Alpine is best rustig, even qua (betaalbare) overnachtingen e.d. gesproken.
Wij lopen/liepen tegen wat "gebrek aan hotels" aan, in dat gebied, maar dat kan natuurlijk ook aan de tijd (vooraf) liggen.
Normaal rijden wij ergens naar toe en zien dan daar wel of er plek is.
Want, zo was onze ervaring steeds: is er 1 hotel, dan staan er meer.
Nou, dat valt daar dus best tegen en zeker omdat er tussen de plaatsen zelf, soms amper iets is.
Niet eens een benzinepomp...
Ik heb via Maps de route deels gereden, in de hoop dat er iets niet vermeld staat op Maps en er toch is
Mwah.... niet veel.
Maar wat me wel vooral opviel, is dat het erg eenzame wegen zijn, met dus soms amper 'bewoning'.
Misschien dat het dus iets voor je is, om via Maps de route te rijden?
gewoon op streetview zetten en de weg volgen.
Wellicht dat je dan een beter beeld krijgt van de omgeving?
Je kan je er dan vast wel een voorstelling van maken, hoe het 's avonds/'s nachts is?
Of iets verstandig is, ligt denk ik vooral aan je zelf.

Je kan zelf wel inschatten als je een route ziet, of je het aandurft.
Ons viel het vooral op dat rond/tegen de Mexicaanse grens wat vaker werd/word gewaarschuwd, dat je niet al teveel aan de kant van de weg moet stoppen.
Als je in Del Rio een drukke plek bezoekt om te eten, zal dat wel goed komen