Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Jordy1994: Canada met Olympic en Mt Rainier NP combineren.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Re: Reis Jordy1994: Canada met Olympic en Mt Rainier NP combineren.
Bedankt voor al jullie reacties. De reden om pacific rim er nu buiten te laten was vanwege de problemen met highway 4 maar wellicht was dat incidenteel dit jaar.
Bij Campbell river willen we misschien mee met een wildlife boat tour.
Ik had ook voor de route via Manning park gekeken. Maar zag dat die weg best wel stijl was en dat soort wegeb proberen we zo veel mogelijk te vermijden of heb ik dat verkeerd gezien?
Bij Campbell river willen we misschien mee met een wildlife boat tour.
Ik had ook voor de route via Manning park gekeken. Maar zag dat die weg best wel stijl was en dat soort wegeb proberen we zo veel mogelijk te vermijden of heb ik dat verkeerd gezien?
Ik zou mij niet zo druk maken om de steile wegen. Als ze niet geschikt zouden zijn voor campers geven ze dat wel aan. Wij hebben alle wegen in Canada gewoon met een grote camper gereden, ook dus onderlangs via Manning...
-
- Amerika-ontdekker
Oké nou we gaan er komend weekend weer naar kijken. In ieder geval bedankt voor de tips.
- AnnInBC
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik zou mij ook niet druk maken over steile wegen, de wegen zijn hier namelijk zo steil niet. En al deze wegen die je aangeeft worden zijn goede wegen die ook gebruikt worden door grote campers en tour bussen, dus ik zou maar daar geen zorgen om maken. De weg van Clearwater naar Whistler is erg mooi, stop een nacht bij Kamloops en van daar richting Cache Creek, Pemberton en zo naar Whistler. Maar zou je deze toch liever niet willen rijden dan zou ik tot Kamloops rijden en vanaf Kamloops heb je Highway 5 (Coquihalla Highway) maar Vancouver, dit is de snelste weg naar Vancouver.
De sluiting van Highway 4 op Vancouver Island is gekomen door een bosbrand dichtbij deze weg. Door de bosbrand was de helling boven deze weg erg onstabiel geworden waardoor bomen en rotsen op de weg terecht gekomen zijn. De bosbrand is ondertussen onder controle en is geen gevaar meer voor de nabije omgeving. Ze zijn nu dus die weg aan het opruimen en weer veilig te maken voor verkeer en op dit moment kan je enkel door op bepaalde tijdstippen. Deze weg zal binnenkort weer open gaan zoals voorheen.
De sluiting van Highway 4 op Vancouver Island is gekomen door een bosbrand dichtbij deze weg. Door de bosbrand was de helling boven deze weg erg onstabiel geworden waardoor bomen en rotsen op de weg terecht gekomen zijn. De bosbrand is ondertussen onder controle en is geen gevaar meer voor de nabije omgeving. Ze zijn nu dus die weg aan het opruimen en weer veilig te maken voor verkeer en op dit moment kan je enkel door op bepaalde tijdstippen. Deze weg zal binnenkort weer open gaan zoals voorheen.
-
- Amerika-ontdekker
Ah oke dan gaan we denk ik toch kijken of PR er in te passen is. Bedankt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 21 Reacties
- 6001 Weergaves
-
Laatste bericht door Hockey
-
- 12 Reacties