Hah. En die codes kende ik dan weer niet als zijnde BW codes. Weet je toevallig waar ze aan gekoppeld zijn bij Best Western?
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
- MichaelJohnson
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
2000 NYC & Toronto | 2010 NYC | 2014 WA OR CA NV AZ | 2022 ME NH VT MA RI CT NY NJ PA DC DE MD VA WV | 2023 IL MO AK TN KY VA NC GA | 2025 TX NM | 27/50
- Galapogos
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Je hoeft alleen maar member te zijn, zie https://www.bestwestern.de/en/partner_avis_en.html en https://www.avis.com/en/business-progra ... st-western
Maar ik vind zelden goede prijzen met die codes. Die van British Airways geeft bij mij altijd betere prijzen, en daarbij hoef je ook alleen member te zijn.
Maar ik vind zelden goede prijzen met die codes. Die van British Airways geeft bij mij altijd betere prijzen, en daarbij hoef je ook alleen member te zijn.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
@redeye
En all others
Hebben vandaag besloten om de reis om te gooien en vanaf San Francisco te vertrekken, dus aan de reservering voor de Suburban hebben we niks meer, want heb ff gekeken wat een wijziging zou opleveren, maar daar werd ik niet vrolijk van, dan kwam deze auto op €2500 bij Hertz.
We gaan nu van 29 Mei 2024 t/m 20 Juni 2024 naar the US met start en einde in SF, bij voorkeur ophalen en inleveren @ Airport, betalen achteraf.
Heb de hoogste status bij de Car-rentals en zou graag een dikke Amerikaanse bak rijden, maar kan ook met een categorie C auto bij Hertz met PC.
Zouden jullie mee willen kijken waar ik dan qua kosten op uit kom, want dan ga ik alvast een reservering plaatsen en in de gaten houden qua prijs....?
Alvast bedankt
En all others
Hebben vandaag besloten om de reis om te gooien en vanaf San Francisco te vertrekken, dus aan de reservering voor de Suburban hebben we niks meer, want heb ff gekeken wat een wijziging zou opleveren, maar daar werd ik niet vrolijk van, dan kwam deze auto op €2500 bij Hertz.
We gaan nu van 29 Mei 2024 t/m 20 Juni 2024 naar the US met start en einde in SF, bij voorkeur ophalen en inleveren @ Airport, betalen achteraf.
Heb de hoogste status bij de Car-rentals en zou graag een dikke Amerikaanse bak rijden, maar kan ook met een categorie C auto bij Hertz met PC.
Zouden jullie mee willen kijken waar ik dan qua kosten op uit kom, want dan ga ik alvast een reservering plaatsen en in de gaten houden qua prijs....?
Alvast bedankt
Met 510000 (als je die wilt gebruiken) kom je voor een categorie C uit bij Hertz op 1053 euro.
Lager ga je waarschijnlijk momenteel niet vinden en dit zal waarschijnlijk ook tegen die tijd een scherpe prijs blijken te zijn. Wellicht dat je voor iets meer nog een garantie kunt krijgen op de autoklasse van je wensen.
Lager ga je waarschijnlijk momenteel niet vinden en dit zal waarschijnlijk ook tegen die tijd een scherpe prijs blijken te zijn. Wellicht dat je voor iets meer nog een garantie kunt krijgen op de autoklasse van je wensen.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Dat klinkt als een prima prijs/optie, zeker met PC in gedachte, echter als ik op Hertz.com kijk zie ik een prijs van €1156 met code 510000 ? (en waarom zou ik deze code wel/niet gebruiken ?)Trom schreef: ↑28 jul 2023, 20:36Met 510000 (als je die wilt gebruiken) kom je voor een categorie C uit bij Hertz op 1053 euro.
De Suburban was meer naar aanleiding van hulp/tip van @redeye
The bigger the better
Kan je eventueel een link sturen, waarin ik jouw eindbedrag zie en kan boeken ?
Alvast bedankt voor t meekijken !
Update:
Begrijp t nu, ik zag dollars en jij praatte al in euros....en geboekt !
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 68
@Robotjoek1970 ik zou als ik jou was niet op een "dikke bak* rekenen met een PC boeking bij Hertz op SFO. Met een beetje volhouden misschien een standaard SUV maar groter niet. Je zou een 2e boeking voor die Suburban kunnen maken voor als er niets in de PC staat.
1176 is de Q4 categorie. C staat wat lager. Wbt 510000 die wordt door velen gebruikt en staat voor Generic 20. Velen interpreteren dat 510000 dus voor iedereen is. Mochten ze je naar een bewijs vragen dan kun je niets overleggen maar opmerken dat hij voor iedereen is. De kans op die vraag is heel klein maar persoonlijk heb ik daar geen zin in. Maar de meesten zijn het daar niet mee eens en gebruiken de deal. In maart/april j.l. kon je met de Visa en Mastercard code een betere prijs krijgen voor de grotere auto's. Die zat rond 1150-1200. 510000 was daar een paar honderd duurder.
Je zou dus nu de 51000 kunnen vastleggen en regelmatig het web afspeuren voor de auto van je wens.
Je zou dus nu de 51000 kunnen vastleggen en regelmatig het web afspeuren voor de auto van je wens.
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Of je zoekt de definitie van het woord general op.
Dan weet je genoeg. Of je speurt de berichten op dit forum af van de laatste 1,5 tot 2 jaar. Zou ook kunnen.
Dan weet je genoeg. Of je speurt de berichten op dit forum af van de laatste 1,5 tot 2 jaar. Zou ook kunnen.

https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
@dejong89 Het exacte woord is generic zoals in generieke medicijnen en de discussie is bekend en daar moet iedereen zijn eigen conclusie uit trekken. Het principe bij een CDP is echter dat je ten alle tijde bewijs moet kunnen overleggen dus je bankpas, je ANWB kaart, Je Flying blue pas, je werkgeversgegevens als die een afspraak heeft met Hertz. En dat kan met Generic niet. En al hij voor iedereen was dan zou het wellicht een promo zijn en geen cdp.
Iedereen weet ook dat de kans dat ze vragen naar een bewijs zeer minimaal is. En volgens mij zit daar de kneep: wil je dat wel of wil je dat niet.
Een ander punt is mochten er zeer hoge verzekeringskosten zijn, kan bij de uitbetaling dan een rol spelen dat je een code hebt gebruikt die je wellicht niet mocht gebruiken? Daarbij in gedachten dat verzekeringsmaatschappijen, zeker bij grote zaken, tot het gaatje zullen gaan om niet te betalen.
Velen zullen dit onzin vinden maar ik maar voorlopig de afweging dat ik mijn vakantie na een lange vliegreis zo ongecompliceerd mogelijk wil beginnen en met wat geduld en speurwerk vind ik ook een tarief wat minimaal concurrerend zal zijn.
Iedereen weet ook dat de kans dat ze vragen naar een bewijs zeer minimaal is. En volgens mij zit daar de kneep: wil je dat wel of wil je dat niet.
Een ander punt is mochten er zeer hoge verzekeringskosten zijn, kan bij de uitbetaling dan een rol spelen dat je een code hebt gebruikt die je wellicht niet mocht gebruiken? Daarbij in gedachten dat verzekeringsmaatschappijen, zeker bij grote zaken, tot het gaatje zullen gaan om niet te betalen.
Velen zullen dit onzin vinden maar ik maar voorlopig de afweging dat ik mijn vakantie na een lange vliegreis zo ongecompliceerd mogelijk wil beginnen en met wat geduld en speurwerk vind ik ook een tarief wat minimaal concurrerend zal zijn.
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
En dat moet ieder voor zich weten. Even goede vrienden 

https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
- bedeve
- Amerika-expert
Voor andere forumgenoten die door bovenstaande teksten zich afvragen " Hoe zit het nou ...."
De CDP 510000 is een Generic , algemeen en door iedereen bruikbare Hertz CDP .
Als je een beetje breder om je heen kijkt zie je ook dat er ruime belangstelling voor is.
Op dit forum sinds 2018.
Op dat moment werden er de voor ons noodzakelijke verzekeringen aan toegevoegd.
En dat is ook zo n beetje het begin van de " discussie " er over.
Alles wat je er over kunt zeggen is er wel tot in herhaling over gezegd...
Ik kom over mijn werkgebied teksten tegen waarbij ik mij afvraag hoe mensen dat bedacht hebben.
In anugustus 2018 was @Vanessa007 degene die hier CDP 510000 voor het voetlicht haalde.
Toen waren ook net de verzekeringen gewijzigd.
Vannessa kreeg ook te maken met van die negatieve reacties vanaf de zijkant ....
Zij liet dat niet zo maar over haar kant gaan en nam contact met Hertz op ....
Nix geen " Als ik het niet begrijp kan het niet waar zijn " maar actie ondernemen om vragen beantwoord te krijgen !
Kom zelf toch nog met een herhaling van eerdere eigen teksten.
1 : De door een ieder vrij te gebruiken " Generic " CDP is;
niet altijd jouw optimale CDP ; afhankelijk van plaats, periode , gekozen auto hoeft dat zeker niet te zijn..
Altijd andere ( bij Hertz ) promo CDP ś en PC ś testen
2: De door een ieder vrij te gebruiken " Generic " CDP is; een knipperlicht CDP .
Nu alweer een paar jaar achter elkaar in de markt ....maar kan zomaar weer uit de markt gehaald worden.
Promo codes , AWD ś en CDP ś hebben een promotionele bedoeling ; Daaraan voldaan ? Dan kan de promo be-eindigt worden!
De CDP 510000 is een Generic , algemeen en door iedereen bruikbare Hertz CDP .
Als je een beetje breder om je heen kijkt zie je ook dat er ruime belangstelling voor is.
Op dit forum sinds 2018.
Op dat moment werden er de voor ons noodzakelijke verzekeringen aan toegevoegd.
En dat is ook zo n beetje het begin van de " discussie " er over.
Alles wat je er over kunt zeggen is er wel tot in herhaling over gezegd...
Ik kom over mijn werkgebied teksten tegen waarbij ik mij afvraag hoe mensen dat bedacht hebben.
In anugustus 2018 was @Vanessa007 degene die hier CDP 510000 voor het voetlicht haalde.
Toen waren ook net de verzekeringen gewijzigd.
Vannessa kreeg ook te maken met van die negatieve reacties vanaf de zijkant ....
Zij liet dat niet zo maar over haar kant gaan en nam contact met Hertz op ....
Nix geen " Als ik het niet begrijp kan het niet waar zijn " maar actie ondernemen om vragen beantwoord te krijgen !
Kom zelf toch nog met een herhaling van eerdere eigen teksten.
1 : De door een ieder vrij te gebruiken " Generic " CDP is;
niet altijd jouw optimale CDP ; afhankelijk van plaats, periode , gekozen auto hoeft dat zeker niet te zijn..
Altijd andere ( bij Hertz ) promo CDP ś en PC ś testen
2: De door een ieder vrij te gebruiken " Generic " CDP is; een knipperlicht CDP .
Nu alweer een paar jaar achter elkaar in de markt ....maar kan zomaar weer uit de markt gehaald worden.
Promo codes , AWD ś en CDP ś hebben een promotionele bedoeling ; Daaraan voldaan ? Dan kan de promo be-eindigt worden!
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
@bedeve De discussie ken ik en ook dat jij aanvankelijk bedenkingen had over de verzekering. Natuurlijk heb ik ook contact opgenomen met Hertz. Ze gaven aan dat je het moet kunnen aantonen met een bewijsstuk. Ik heb daarop gemaild dat Generic toch voor iedereen is. Dat werd ontkend. Een CDP heeft altijd een bewijs nodig. (Al weten we allemaal dat dat zelden gevraagd wordt). Op Engelstalige Hertz sites (.ie, .uk) wordt al in het begin van het boekingsproces aangegeven dat je bewijs moet tonen als je een cdp gebruikt.
Al met al zijn niet alle codes even duidelijk en uiteindelijk moet iedereen zelf beslissen of je hem wel/niet gebruikt.
Ook over een andere code nl THPPS30 van Alamo.de wordt op allerlei fora van alles beweerd m.n. dat hij van Germanwho.com is. Echter die hanteert andere tarieven en germanwho geeft aan dat zij de code niet kennen en dat hij niet van hen komt. Maar iedereen verwijst naar iedereen en zo lijkt het alsof hij bij germanwho.com vandaan komt.
Dat de code al lang gebruikt wordt, is geen bewijs. Je vindt op het net ook dat een verhuurder soms een stiptheidsactie houdt en cdp's controleert en soms omzet naar regulier tarief.You may be required to provide proof that you qualify for the discount code (CDP) when you collect the vehicle. Please refer to the terms of the offer for further information.
Al met al zijn niet alle codes even duidelijk en uiteindelijk moet iedereen zelf beslissen of je hem wel/niet gebruikt.
Ook over een andere code nl THPPS30 van Alamo.de wordt op allerlei fora van alles beweerd m.n. dat hij van Germanwho.com is. Echter die hanteert andere tarieven en germanwho geeft aan dat zij de code niet kennen en dat hij niet van hen komt. Maar iedereen verwijst naar iedereen en zo lijkt het alsof hij bij germanwho.com vandaan komt.
- bedeve
- Amerika-expert
Tsja @Trom ; Ondoorzichtigheid ten top....
Mijn reacties hier vanwege de orientatie van dit forum alleen USA gericht.
Jouw citaat van de Ango Saksische sites is een voorbeeld van "indekken "
zoals je soms op Nederlandse verhuursites de tekst tegenkomt dat je ook voor USA autohuren je eigen risico kunt afkopen....
En de tekst die jij eerder aanhaalde over een eventuele bewijsplicht van toestemming voor het gebruik van een CDP .
Ik ben voor mijn werk bij de Utrechtse vestiging van Hertz.
Krijg van een familielid een vraag over een te gebruiken PC .
Nou ; ik ben in het hol van de leeuw en speel de vraag door aan een Hertz baliemedewerker die naast mij zit.
Wat is een PC ? is het antwoord...
Tsja ...een Nederlandse medewerker krijgt daar niiet erg veel mee te maken.
(
Hoe komt het nou dat in NL een Hertz PC member nauwelijks herkent wordt en er in Italie zo enthousiast op gereageert wordt)
De term " Corporate Code " wordt niet alleen gebruikt voor bedrijfs huur situaties maar ook voor bedrijfsmatige promo activiteiten.
Lastig, lastig .....
The proof of the pudding .....
Eigenlijk is er hier maar een keer een echte National Car corporate code ter sprake geweest.
Een IBM CDP bijv kom je hier niet tegen...
Nieuwsgierig kritisch zijn lijkt mij noodzakelijk.
Maar bewijsplicht voor elke CDP is gelukkig ook niet aan de orde
Mijn reacties hier vanwege de orientatie van dit forum alleen USA gericht.
Jouw citaat van de Ango Saksische sites is een voorbeeld van "indekken "
zoals je soms op Nederlandse verhuursites de tekst tegenkomt dat je ook voor USA autohuren je eigen risico kunt afkopen....
En de tekst die jij eerder aanhaalde over een eventuele bewijsplicht van toestemming voor het gebruik van een CDP .
Ik ben voor mijn werk bij de Utrechtse vestiging van Hertz.
Krijg van een familielid een vraag over een te gebruiken PC .
Nou ; ik ben in het hol van de leeuw en speel de vraag door aan een Hertz baliemedewerker die naast mij zit.
Wat is een PC ? is het antwoord...
Tsja ...een Nederlandse medewerker krijgt daar niiet erg veel mee te maken.
(

De term " Corporate Code " wordt niet alleen gebruikt voor bedrijfs huur situaties maar ook voor bedrijfsmatige promo activiteiten.
Lastig, lastig .....
The proof of the pudding .....
Eigenlijk is er hier maar een keer een echte National Car corporate code ter sprake geweest.
Een IBM CDP bijv kom je hier niet tegen...
Nieuwsgierig kritisch zijn lijkt mij noodzakelijk.
Maar bewijsplicht voor elke CDP is gelukkig ook niet aan de orde
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Kun je misschien een kopie van die ontkenning van Hertz hier plaatsen?
Een vriend van mij kreeg namelijk een ander antwoord: zoals @bedeve hierboven aangeeft is gewoon door iedereen te gebruiken!!
Misschien al voorbij gekomen? Korting bij Hertz voor Visa Cardholders: https://www.hertz.com/rentacar/rental-c ... eal-062020
CDP: 1244810
PC: 203888
CDP: 1244810
PC: 203888
@HennyCox Die mail heb ik niet meer want het is al een maand of 3 geleden. En wellicht dat als ik het nu mail dat ik weer een ander antwoord krijg. Dat is in de discussie immers ook meermaals voorbij gekomen dat 2 personen in min of meer dezelfde periode informeren en tegenstrijdige antwoorden krijgen. Mijn stelling is:Als je een code wilt gebruiken, informeer je zo volledig mogelijk en beslis zelf of je hem wel of niet wilt gebruiken.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Die code ingeven op Alamo.de toont verder in het boekingsproces deze omschrijving: af de pp standard -30% . Voor mij is het speculeren wat het in zou kunnen houden.Trom schreef: ↑29 jul 2023, 14:13
De prijs komt wel overeen Germanwho.com, waar je verder geen codes in hoeft te geven en dus hetzelfde werkt als USTravel.
Voor mijn plek SLC en voor mijn data zijn er wel verschillen:
Alamo.de met code: 1887.10
Germanwho.com: 2088.40
Ustravel: 2264.54
Tis pas voor volgend jaar dus het zal nog veel beter worden.
Alamo.de met code: 1887.10
Germanwho.com: 2088.40
Ustravel: 2264.54
Tis pas voor volgend jaar dus het zal nog veel beter worden.
- bedeve
- Amerika-expert
Zelfde white label platform wat je ook voor Markd1973 Car Rentals zou kunnen gebruiken ....
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ik vind jouw gedachtengang geen onzin. Als je twijfels hebt over de code, moet je 'm niet gebruiken. Zo simpel is het het, wat anderen je ook vertellen.
Bij deze 510K heb ik geen twijfels en gebruik 'm daarom ook. Een generieke code die door iedereen te gebruiken is. Zelf heb ik de code al diverse malen gebruikt. Er wordt niet naar gevraagd bij het ophalen. En zelfs niet toen ik een auto omruilde wegens een kapot voorruit (alleen de melding van de medewerker dat die schade bij mijn contract inzat en ik zo een andere auto meekreeg. Enkel formuliertje ondertekenen voor hun eigen verzekering om de voorruit te kunnen claimen).
Ik heb mij in het verleden ook vaker kritisch uitgelaten over het gebruik van korting codes. Daarbij gaat het mij niet om vragen die je zou kunnen krijgen want die krijg je niet als je de auto ophaalt. Waar ik nl. benieuwd naar ben is een voorbeeld van een forumlid die in de problemen is gekomen dóór het gebruik van een 'onjuiste code' ná een (ernstig) ongeluk. Dat voorbeeld hebben we niet al ging hier wel een verhaal rond van iemand die een onjuiste code had gebruikt en geconfronteerd werd met een fikse claim van de verhuurder.
Roland
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 13197 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-