Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
Of er een goede doorloop is dat is per dag en tijd verschillend. Wij vinden het niet erg om soms een kwartiertje te wachten om te kijken wat wordt binnengebracht. We willen altijd een (kleine) SUV en tot nu toe hebben wij die altijd gevonden.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
- Astatic
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik rij nu net weg vanuit Volcano Bay, dus ga het nu even proberen @harryh 

2011: Zuid-West Amerika
2012: Orlando
2014: ATL Denver Omaha
2015: Orlando Tampa Ft.Meyers Keys Ft.Lau Miami
2017: Malibu Vegas Los Angeles
2018: NYC Omaha Philly
2022: Orlando
2023: NYC Orlando
2024: Miami Orlando
2025: Zuid-West Amerika
- Astatic
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Eco scheelt inderdaad iets ja haha! Nu rijdt die minder nerveus. Thank voor de tip @harryh 

2011: Zuid-West Amerika
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Hoe is het eigenlijk gesteld met de auto's op SEA ? Wij landen daar binnenkort. Is het daar beetje fatsoenlijk in de PC ?
Zoek je informatie over Canada ? Ga naar https://www.facebook.com/groups/CanadaR ... urePassie/ en meld je aan! Een schat aan informatie over Canada (en Vs). Een vriendelijke groep vol met ervaring.
- dejong89
- Amerika-expert
Zoals wel vaker gezegd, dit kan per dag verschillen. Tip : Zoek eens op Flyertalk. Daar staan de meest recente ervaringen al blijven dit allemaal moment opnames.
https://www.flyertalk.com/forum/hertz-g ... hread.html
https://www.flyertalk.com/forum/hertz-g ... hread.html
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Vandaag moest ik mijn huurauto omruilen ivm defect onderweg van onze Ford met mankementen uit Denver naar Tucson voor onze rondreis. We hebben de auto omgeruild bij Dallas Hertz Airport en daar ging werkelijk alles fout. Bij de inname hebben ze ons contact opgezegd en toen we onze nieuwe huurauto wilde ophalen (5 minuten na inname defecte huurauto) kon niemand ons meer helpen. Werkelijk elke Herz medewerker op Dalles Airport heeft maar 1 taak als verantwoordelijk gekregen en bij een probleem heeft niemand een mandaat om zaken op te lossen. De verantwoordelijkheid die Herz bij hun eigen medewerkers legt is nul. We moesten 2 uur wachten op een manager die ons uiteindelijk heeft geholpen met een vervangende auto maar we moesten 250 dollar bijbetalen. Als President Circle member ben ik geschrokken van de commerciële waarheid en de waarheid wanneer je hulp nodig hebt van Hertz, werkelijk niemand gaat je helpen. Ik ben enorm geschrokken van Hertz en zal na thuiskomst mijn toekomst overwegen naar bijvoorbeeld Avis, maar ik verwacht hier eigenlijk hetzelfde. Je bent een nummer en de mooie TV spots en commercials stellen niets voor. Wel een dank naar de vrouwelijke manager die vervangend vervoer kan regelen met een nieuwe huurauto en ze heeft beloofd dat het hoofdkwartier van Hertz de extra kosten voor ons zal vergoeden binnen 2 weken. Mijn verwachtingen zijn hierop nihil maar ik laat dit weten in een update.
-
- Amerikafan
Balen zeg, wat een domper op jullie vakantie pret.
Als het fout gaat bij de 1e medewerker die t niet goed begrepen heeft of iets verkeerds aanvinkt, kun je idd in een vervelend neerwaarts spiraal terecht komen. Vreemd dat dit niet sneller opgelost was en je bij moest betalen.
Recent juist een zeer positieve ervaring bij Hertz, nadat we onze vakantie door familie omstandigheden moesten afbreken.
Auto 2 weken eerder in moeten leveren op andere locatie dan volgens boeking. Verbaasde medewerkster situatie uitgelegd.
Ze gaf direct aan om de boeking aan te proberen passen zodat we niet langs een balie hoefden.
Dit lukte haar en we hebben alleen de werkelijke gehuurde dagen moeten betalen.
Volgens huurvoorwaarden is er geen refund mogelijk bij inkorten vd huur periode.
Als het fout gaat bij de 1e medewerker die t niet goed begrepen heeft of iets verkeerds aanvinkt, kun je idd in een vervelend neerwaarts spiraal terecht komen. Vreemd dat dit niet sneller opgelost was en je bij moest betalen.
Recent juist een zeer positieve ervaring bij Hertz, nadat we onze vakantie door familie omstandigheden moesten afbreken.
Auto 2 weken eerder in moeten leveren op andere locatie dan volgens boeking. Verbaasde medewerkster situatie uitgelegd.
Ze gaf direct aan om de boeking aan te proberen passen zodat we niet langs een balie hoefden.
Dit lukte haar en we hebben alleen de werkelijke gehuurde dagen moeten betalen.
Volgens huurvoorwaarden is er geen refund mogelijk bij inkorten vd huur periode.
- dejong89
- Amerika-expert
Denk een gevalletje van pech. Wil niets zeggen over de kwaliteit van Hertz. Voor hetzelfde geld was je dit bij Alamo of Avis overkomen.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 68
Yep, pech denk ik ook. Ik heb een paar keer tijdens mijn (vele) rentals een lekke band gehad, ik bel dan altijd eerst om te vragen of ik naar een vestiging kan komen om de auto om te ruilen, nog nooit probleem mee gehad of contract beëindigd.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Vervelende ervaring bij Hertz, niet leuk. Heb je wel duidelijk aangegeven bij het inleveren dat het om een 'exchange' ging? Dus dat je de auto wilde ruilen ivm met mankementen?htccone schreef: ↑28 jul 2023, 00:30Vandaag moest ik mijn huurauto omruilen ivm defect onderweg van onze Ford met mankementen uit Denver naar Tucson voor onze rondreis. We hebben de auto omgeruild bij Dallas Hertz Airport en daar ging werkelijk alles fout. Bij de inname hebben ze ons contact opgezegd en toen we onze nieuwe huurauto wilde ophalen (5 minuten na inname defecte huurauto) kon niemand ons meer helpen.
Ik heb vorig jaar bij Hertz in Salt Lake City (SLC) mijn auto moeten omruilen (ik had een huurauto van SFO naar JFK) wegen een kapot voorruit. Bij inleveren duidelijk vermeld dat ik de auto wilde ruilen ivm kapot voorruit. Geen probleem, ik moest rapportje ondertekenen en kon zo en nieuwe auto uitzoeken. Welliswaar niet meer uit de PC rij (dat mocht op de een of ander manier niet, heel raar) maar omruilen ging wat dat betreft heel soepel en prima geholpen door de medewerkers.
Ook in het verleden vaker een auto moeten ruilen tussentijds (zowel bij Hertz als Alamo). Is allemaal vlekkeloos verlopen.
Het kan dus ook anders. Hopelijk is jouw voorval een incident geweest en krijgen jullie de extra kosten weer vergoed.
Roland
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Uit welke rij dan? Dezelfde als waar je op dat moment in reed?
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
@Division Uit de categorie die ik gehuurd had, in mijn geval Q4 (Small SUV). Stond gelukkig ook type dat ik eerder mee had, nieuwer model dus die meegenomen.
Roland
Roland
-
- Amerika-expert
Nog even de stappen overlopen, kijken of ik niets vergeet. Ik huur binnenkort voor de eerste keer ooit in de VS een auto in Las Vegas, via Hertz, waar ik Presidents Circle-status heb.
Gezien het mijn eerste huur is moet ik eerst aan de balie bij Hertz wachten om rijbewijs en credit card te verifiëren?
Daarna doorlopen naar Presidents Circle (of lagere) aisle en gewoon een auto uitpikken, bagage erin en wegwezen?
De ‘truc’ om op voorhand alles te regelen via een mailtje werkt blijkbaar niet meer. Heeft Hertz aparte balies zodat je niet heel erg lang hoeft te wachten bij drukte?
Nog zaken waar ik op moet letten?
Dank!
Gezien het mijn eerste huur is moet ik eerst aan de balie bij Hertz wachten om rijbewijs en credit card te verifiëren?
Daarna doorlopen naar Presidents Circle (of lagere) aisle en gewoon een auto uitpikken, bagage erin en wegwezen?
De ‘truc’ om op voorhand alles te regelen via een mailtje werkt blijkbaar niet meer. Heeft Hertz aparte balies zodat je niet heel erg lang hoeft te wachten bij drukte?
Nog zaken waar ik op moet letten?
Dank!

- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ik denk inderdaad dat het hier fout is gegaan. @htccone is met zijn auto zeer waarschijnlijk gewoon aangesloten in de "return"-rij en dan wordt inderdaad de km-stand en de auto gescand en is feitelijk de huur be-eindigd. Ik heb vorig jaar in mei bij Avis ook een exchange gedaan: niet in de rij aansluiten voor return, maar helemaal links en dan duidelijk aangeven dat je voor een exchange komt, binnen een minuutje was alles geregeld. Maarja je moet het wel weten natuurlijk, dus snap @htccone wel.
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
@Timothy555 Officieel klopt dat precies wat je zegt. Maar ik heb vorig jaar oktober ook voor de eerste keer bij Hertz met PC-status en code 510k geboekt (incl gold canopy service) en ben destijds direct naar de auto's gelopen en heb er eentje gepakt en naar de uitrij booth gereden: binnen een minuut was ik weg! GEEN enkele opmerking over dat ik voor de 1e keer huurde. Het kan dus wel, maar misschien ligt het eraan wie daar zit.
-
- Amerika-expert
@HennyCox als de rij heel lang is misschien wel het proberen waard…
Als de rij kort is schuif ik wel aan…
Als de rij kort is schuif ik wel aan…
- bedeve
- Amerika-expert

Precies ; zo doe je dat...
Wil je het van te voren geregeld hebben ?
Ga even in Nederland bij een Hertz vestiging langs ....
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Dank voor hulp. Volgende keer zal ik gelijk zeggen Exhange. Probleem met onruilen was dat bij inname het personeelslid gelijk onze kapotte auto scande en afmelding deed. Les geleerd.
Andere vraag: Nu ik Circle member bent worden we steeds naar een sectie gestuurd waar de President Circle autos staan. Mijn originele boeking lijkt dan nauwelijks meer van waarde want ik moet daar gewoon een auto uitkiezen. Moet ik bij mijn volgende boeking gewoon de goedkoopste auto kiezen qua categorie want het maakt weinig uit. Nu hadden we een SUV gereserveerd voor 1400 euro voor 3 weken maar een kleine auto was 800 euro. Vervolgens zie ik iedereen met PC status naar President Circle lopen en daar uitkiezen wat er staat. Is dit ook een les om van te leren? Groetjes
Andere vraag: Nu ik Circle member bent worden we steeds naar een sectie gestuurd waar de President Circle autos staan. Mijn originele boeking lijkt dan nauwelijks meer van waarde want ik moet daar gewoon een auto uitkiezen. Moet ik bij mijn volgende boeking gewoon de goedkoopste auto kiezen qua categorie want het maakt weinig uit. Nu hadden we een SUV gereserveerd voor 1400 euro voor 3 weken maar een kleine auto was 800 euro. Vervolgens zie ik iedereen met PC status naar President Circle lopen en daar uitkiezen wat er staat. Is dit ook een les om van te leren? Groetjes
- bedeve
- Amerika-expert
@htccone ; inderdaad je kunt het er lang over hebben , maar goed als je het niet eerder hebt meegemaakt....
De eerste keer dat ik er mee te maken kreeg had ik telefonisch een omwissel afspraak gemaakt en toen kreeg ik nadrukkleijk de instructie om bij binnenrijden als eerste aan te geven dat ik een swap had....
Zonder die instructie was mij ook overkomen wat bij jou is gebeurd en dan is het maar net hoe een medewerker daar mee over weg gaat....
VWB jouw vraag over de basis huur voor PC gebruik.
Bij Hertz en bij National is de basis voor vrije keuze in de aisle het boeken van een mid-size car !
Punt.
Niet meer , niet minder....
De eerste keer dat ik er mee te maken kreeg had ik telefonisch een omwissel afspraak gemaakt en toen kreeg ik nadrukkleijk de instructie om bij binnenrijden als eerste aan te geven dat ik een swap had....
Zonder die instructie was mij ook overkomen wat bij jou is gebeurd en dan is het maar net hoe een medewerker daar mee over weg gaat....
VWB jouw vraag over de basis huur voor PC gebruik.
Bij Hertz en bij National is de basis voor vrije keuze in de aisle het boeken van een mid-size car !
Punt.
Niet meer , niet minder....
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2023 Weergaves
-
Laatste bericht door Robv85
-