Dan hebben velen (waaronder ik) nog geluk gehad !
Gr.
Reny
Dan hebben velen (waaronder ik) nog geluk gehad !
Zouden de vele verzoeken van forumleden daaraan bijgedragen hebben?Trom schreef: ↑19 jul 2023, 15:05Gisteren en vandaag mailcontact gehad met Veerle. Ze geeft aan dat Gold Canopy helaas niet meer mogelijk is bij een eerste boeking. In het verleden kon dat wel maar Hertz is strenger geworden omdat er misbruik van werd gemaakt door klanten en er werd ook fraude gepleegd. Ze kan daarom niet meer via een omweg alsnog Gold Canopy toevoegen.
Thank you for contacting us. I appreciate the opportunity to review your concerns.
We sincerely regret that your experience with Hertz did not live up to the quality of service we strive to maintain, and apologize for the inconvenience, and apologize for the delay in our response.
Kindly note that after checking our system, I found that we have added 1314 points to your Presidents Circle XXX that related to your rental XXX. hoping to benefit from this points feathers in the near future when making reservations with us. Knowing that you can open our website www.Hertz.com and check the update on your profile.
We would like to apologise for the problems and frustration you have experienced recently. We want you to know that your complaint and feedback is a priority for us, and we will forward it to our department to provide better services to our customers, especially our loyal customers, and we are committed to take real steps to enforce the required safety and cleanliness standards in our vehicles.
Our goal is to provide customers with a rental experience that not only meets, but exceeds their expectations. I am sorry that this was not your experience, and I assure you that your feedback will be passed on to our location.
As a gesture of our concern, a $35 voucher is being created for you. It is valid for one year from the date of issue and can be used at any participating car rental location worldwide. To create this voucher, please provide us with the name of the city where you are located in Netherlands so that we can deliver the voucher to your home address.
Please note that the Rental Certificate (voucher) may take 6 to 8 weeks from the date of issue to be received, so please allow sufficient time, as it depends on the local post office. Please note that the voucher has been issued in US dollars, but can be used at any participating Hertz corporate center worldwide. The voucher is valid for one year from the date of issue, 12/7/2023. The voucher has been sent to the same address as on the invoice.
I would like to take this opportunity to thank you again for contacting us and we look forward to serving you in the future
Yours sincerely,
Goh, wat een verassing!
Over een paar weken ga ik voor het eerst bij Hertz huren. Nu ben ik President's Circle status en heb ik een Large Sedan (F) gehuurd. Heb ik nu het recht op Ultimate Choice of moet ik dan een andere klasse huren?Stan.Gobien schreef: ↑11 jun 2018, 20:13Boeken
Voor ultimate choice (vergelijkbaar met National EC executive status met de aisle choice) moet je minimaal een mid-size (groep c) auto boeken (meestal Mazda 3 serie).
Dat is een goede tip inderdaad! De C-klasse is € 50,- goedkoper.
Tot wanneer kan je je boeking uiterlijk annuleren, wil niet het risico lopen dat je dubbele kosten kwijt bent. Ik kan bij Avis voor € 200,- goedkoper een SUV huren, alleen is het maximale verzekeringsbedrag bij SLI dan maar $ 500.000,-. Dat vind ik toch te weinig.
Als ik mijn boeking bekijk op de site van Hertz staat er Service Type: Standard Counter. Kan dit kloppen?
Ah dat is fijn! Misschien dat ik dat nog voor de zekerheid doen.
Is er een goede doorloop qua auto's bij Hertz. Bij het geval dat er niks staat dat je dan even wacht tot iets nieuws aankomt rijden?