Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis willemenmarije: tips gevraagd Denver-Yellowstone-LV-SF 4 weken.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
willemenmarije
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Reis willemenmarije: tips gevraagd Denver-Yellowstone-LV-SF 4 weken.

Bericht door willemenmarije »

Met behulp van dit forum, fb groepen, boeken en internet, heb ik een reisroute samengesteld. We willen de helft met de camper en de andere helft met de auto. Klopt de route zo? Of zijn er nog aanpassingen waardoor de route logischer/rustiger wordt? Is dit een redelijk rustig reistempo? We zijn met 5. 2 volwassenen en drie kinderen van 15, 9 en 6 jaar. Route via Salt Lake heb ik ook verkend, maar die is veel duurder.

- We vinden de reisdag naar Cody heel lang, maar willen er eigenlijk ook geen overnachting meer aan kwijt zijn. Is dit haalbaar?
- Vanuit Jackson naar Capitol Reef via Springville (kortere route) of via Vernal-Dinosaur Nm?
-meest logische overnachtingsplekken in Yellowstone als we van boven naar beneden gaan? Meest logische indeling van bezienswaardigheden?
-Ergens nog een nacht in Grand Teton te winnen? We hebben gekozen voor Jackson ipv bv Gros Ventre omdat we een cowboystadje voor de kinderen ook leuk vinden. Ik hoor het graag als dat anders is.
-Ergens nog White water raften of ATV ride voor een redelijke prijs? Tips? Wat is het leukst voor de kinderen?
- klopt mijn schatting van de kosten? Ik weet dat de camper voor 18 dagen 5499 is.

In vet gedrukt staan de dingen die we zeker willen doen, de rest staat erbij als optie zodat we ter plaatse kunnen kijken waar we zin in hebben.

1. Amsterdam-Denver

2.Denver-Cheyenne ophalen camper cruise america
Terry bison ranch resort?

3. Cheyenne-Cody 400m
Cody Koa Holiday (75 a 80) 2 nachten
Aan redelijk drukke weg. Koa heeft speeltuin en zwembad, gratis pancakes, gratis shuttle naar rodeo.

4. Cody
-Buffalo Bill Museum; 5 musea in 1 (10 min.)
-Rodeo $81 (adults $23, Child $11.50, child 12 years old, 6 & under are free)

5. Cody-Yellowstone National Park;mammoth of canyon; 186m; 1nacht
-Wallmart supercenter Cody
-Beartooth highway Cody-Red lodge-naar Northeast entrance highway 212
-Grand canyon; lower falls, upper falls, north rim drive, inspiration point, artist point canyon
-Tower falls, 150 m vanaf parkeerplaats
-Lamar valley, wolven en beren ‘s avonds?

6. mammoth/canyon-madison; 1 nacht
-Lamar valley, ‘s ochtends vroeg wilde dieren spotten
-Mammoth hotsprings, 2 uur
-Boiling river trail, zemmen? Noord ingang.
-Norris Upper geyser basin, etc.

7. madison-grand village
-lower geyser basin, white dome geyser, great fountain geyser, fountain paint pots
-(Firehole canyon drive, Great fountain geyser zwemmen, niet met rv)
-Midway geyser basin met grand prismatic spring (via Fairy Falls hike; overlook) parkeren bij overlook parking. ‘s middags bekijken, ‘s ochtends mistig. 4 kilometer 1 uur
-Black sand basin, emerald pool
-fietsen huren bij snow lodge; fietsen naar old faithful, morning glory pool (upper geyser basin), biscuit basin. first come first served. ‘s ochtends fietsen ‘s middags drukker. 3 a 4 uur totaal
eventueel nog fietsen naar black sand basin?
- old faithful (visitor centre?)

8. grand village
-West thumb geyser basin
-Hayden valley; dieren spotten
-Washburn range, grizzley’s?
-North rim drive; brink of lower falls trail, Grandview point
-varen op yellowstone lake?

9. grand village-Jackson; virginian rv park; 80m
-oxbow bend; uitkijkpunt
-moose falls, 0.2 km
-Lewis falls, 0.2 km lopen
Rijden door Grant Teton via Scenic byway 191;
-Mormon row historic district (iconische schuurtjes) Moose, 20 min
-Jenny lake parking, veerboot; hidden falls, inspiration point, canyon 1.5 uur
(+lang wachten op veerboot?)
-String lake zwemmen 1.5 uur
-zwembad op de camping

10. Jackson-Springville; koa?; 296m
-Afton, world’s largest geweienboog

11. springville-Capitol reef;fruita; 257m
via -Goblin state park ?
-Little white horse slot canyon (totaal 363m)?

12. capitol reef
-Sulphur Creek wandeling (door water)
-Hickman bridge, 1.7m
-capitol gorge, wandeling half uur

13. capitol reef- bryce canyon; Ruby’s inn rv park; 124m
-Rijden: National scenic byway 12
-Anasazi Indian village
-lower creek falls, zwemmen, 11 km retour
-escalante natural bridge
-escalante petrified forrest, trail of sleeping rainbows
-escalante rock shop
-‘s avonds zonsondergang Bryce canyon
Tunnel overview (parkeren bij Red Canyon Trailhead)

14. Bryce canyon-zion; watchman; 95m
-‘s ochtends wandelen: Bryce point, Navajo loop gecombineerd met Queens garden trail. 4.6 km vanaf sunset point of rim trail 4.5 km (2 a 3 uur)
-rijden: Viewpoint route
; eerst naar het einde rijden dan zijn de viewpoints aan de goede kant (rechts). Sunset Point naar Sunrise Point
-bakkerij forscher german bakery
-Via US-89, Hatch galaxy diner met daarnaast harley davidson shop, vlak voor Zion; mountain ranch (kudde bizons)
-Antiques americana orderville

15. zion
-the narrows (2-5 uur)
-Zion Canyon Overlook Trail
-Observation point trail
-Navajo village overlook centre
-Fietsen huren, naar boven met shuttlebus
-Zion Peddler, Tubing, rivier afdrijven

16. zion

17. zion-page; wahweap; 129m
-Pink coral sand dunes, bij Kanab. Van de duinen sleeen.
-Lake powell, zwemmen
(Lees ferry, Glen canyon, Marble canyon bridge, Condors, navajo bridge, optie)
-Horsehoebend, uitkijkpunt
-Big John’s Texas BBQ
. Typisch Amerikaanse sfeer, lange tafels en live (country) muziek.

18. page-grand canyon; mather; 157m
-’s ochtends; Lower antelope canyon ($600) (langste)
-Grand Canyon

19. grand canyon- bullhead city; davis campground; 257m
-Williams: Cruisers 66. Elke dag live muziek op het terras en genieten van heerlijke hamburgers en lokale bieren.
-Hackberry general store
-Kingman
-Route 66, Seligman, Oatman

20. bullhead city- Henderson Las Vegas; 96 m Hotel voor 2 nachten, welke?
Camper inleveren!

Bus nemen; Deuce of hop- on- hop off
-the strip
-fonteinen Bellagio
, vanaf 3 uur
-Circus circus; optredens clowns/acrobaten, kermisattracties
-arcade hallen voor kinderen
-Linq; autocollectie 5de verdieping
-Shelby museum
-las vegas sign
-neon museum
-Fremont street; ’s avonds
-Rainforest cafe
-Mandalay bay, Zwembaden lazy river, gratis als je in het hotel verblijft
-Las Vegas motorspeedway?
-Las Vegas premium outlets?
Tix4tonight, stalletjes. Tickets voor dezelfde of volgende avond, ook restaurants, uitjes

21. Las Vegas
zie hierboven

22. Las Vegas- Lone Pine; trails motel 175d, lone pine? ;277m
Auto ophalen
-Death valley
; zabriskie point, artists palette, badwater basin, stovepipe wells,

23. Lone Pine- Lee Vining; Willow springs resort? 154m
-Erik schat’s bakery bishop/great basin bakery
-Mammoth lakes, boot huren per uur
-mono lake
-Bodie, spookstad

24. Lee Vining- Curry village of Housekeeping camp; 62m
-Tioga pass (62km), bijna 2 uur rijden.
-lembert dome (2.9 km, 1.16 uur) of tuolomne river loop (5.6 km 1.11 uur), zelfde plek
-Tuolomne meadows visitor centre
-pothole dome, bergtop + rivier = 1.5 uur, alleen de top=30min.
4km total
- Tenaya lake, zwemmen
-Olmstead point, uitzichtpunt!

25. Curry village/housekeeping camp
-little Yosemite valley trail, 8 a 9 km langs watervallen, rivier, 3.5 uur zelfde route terug, tot aan Nevada falls (regenjas aan). John Muir trail naar beneden (minder trappen) Clark point.
-lower Yosemite falls, 2 km, 24 min (droog in zomer?)
-Tunnel view, uitzicht op bridall veil falls
--Merced river zwemmen, pootjebaden, tubing?
-Taft Point of Sentinel Dome
-Panorama Trail te doen; wel lang, maar voor het grootste deel heuvelafwaarts. En geen dubbele stukken.

26. Curry village-coarsegold; yosemite rv resort (yurt) 60m
-Rijden van Valley naar glacier point, 1 uur
-Sentinal dome trail en glacier point trail, 9 km, 3 uur, 360 graden uitzicht. Doorrijden naar Washburn point; uitzicht.
-Van Valley naar Wawona is ongeveer een uur, we zijn dan al halverwege omdat we naar Glacier point gaan.
(Sugar pine railroad, 20 min van wawona)
-Mariposa grove, Grizzly Giant Loop, 3.2 km, includes Fallen Monarch, Bachelor & Three Graces, Grizzly Giant, California Tunnel Tree

27. coarsegold-monterey;castell motel?; 175m
-highway 1
17 mile drive
(point lobos, bixby creek bridge, carmel, pebble beach
Maddogsenglishmen (carmel en Monterey) of bigsuradventures -Fietstocht (halve dag)?

28. Monterey
-Whale watching sanctuary cruises 2.5/3 uur?

29. Monterey-sf; 129m; welk hotel? Hotel 3x motel capri? 199d p.n., Handerly union square?, Cow hollow inn, townhouse motel, francis beach
lombard of marina= veilig
-santa cruz boardwalk, pretpark
Mysterie spot Santa Cruz
auto inleveren!

30. sf
Alcatraz ($213)

31. sf
golden gate (fietsen $175)
tram
pier 39
Blazing Saddles een fietstour van 3 uur boeken, waarbij je daarna de rest van de dag de fiets mag houden. Een enorme aanrader! (elektrische fietsen zijn wel fijn met de hoogteverschillen)

32. sf-Amsterdam

Totale kosten en afstanden:

• 3000m op de reisdagen alleen= 4800km. Schatting 6000km totaal?
• Overnachtingen, camping/13x hotel (180) €3500
• Camper 18x €5499
• Autohuur 9x €0800
• Vliegreis …. €4000
• benzine, bij 6000km, camper 1100 en auto 220 (1.10 p.l.) €1300
• boodschappen uit eten €3000

Excursies:
• Whale watching, Moss Landing of Monterey €340,
• Alcatraz island tickets in SF €190,
• Antelope slotcanyon in Page €200,
• raften (national park float trips) €380
• Rodeo Cody €81
• Yellowstone biketrip …….
• Fietsen Golden gate bridge? Blazing sadles, terug met Ferry €175
• Jeeptour/buggy? ………..
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+
Totaal: €19466
Laatst gewijzigd door willemenmarije op 01 jul 2023, 22:45, 9 keer totaal gewijzigd.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: tips; denver-yellowstone-lv-sf 4 weken

Bericht door Martin & Marianne »

Waarom plaats je de route niet in je bericht?

Marianne
paulr
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door paulr »

Ja, graag even gewoon (volgens de gebruikelijke wijze) de route plaatsen svp…
Ik heb wel ff de pdf geopend en zo snel ik heb kunnen zien alvast 3 opmerkingen:
- Waarom Estes opnemen in je route als je er laat aankomt en weer heel vroeg gaat vertrekken. Ik zou hier zeker 1 en wellicht zelf 2 nachten aan vast plakken.
- na Cody wil je via de Beartooth highway tot aan Yellowstone en dan ook nog een FSCS camping plek in juli ? Dat kan je vergeten…
- vanuit YS ga je naar Grand Teton en dan voorbij Jackson ? Waarom niet eerst een nacht Signal Mountain of Gros Ventre?
Ik denk dat er een aantal ambitieuze rijdagen in zitten. Vergeet ook niet dat je in YS zelf veel uren achter het stuur zit (weliswaar niet veel mijlen, maar wel rij uren…).
Verder hebben wij gemerkt dat er van een gedetailleerde dag planning in YS niet veel terecht komt. Veel hangt af van het weer en de drukte, dus laat dat een beetje open is mijn advies.
Meer tips waarschijnlijk als je route (duidelijker) gepost staat….
willemenmarije
Amerika-ontdekker

Martin & Marianne schreef:
30 jun 2023, 22:58
Waarom plaats je de route niet in je bericht?

Marianne
Hallo Marianne, graag een tip hoe ik dat moet doen. Heb al vanalles geprobeerd om dat voorelkaar te krijgen.....
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reis willemenmarije: tips gevraagd Denver-Yellowstone-LV-SF 4 weken.

Gewoon plakken als tekst. Ik neem aan dat je de route per dag in Excel of zoiets hebt staan? Dan kopieer je de relevante kolommen (dag, van, naar) naar je bericht.

Je kunt ook een afbeelding plaatsen maar dat vind ik vaak wat lastiger leesbaar.

Marianne
IngridZw
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door IngridZw »

Als je langer in RMNP verblijft zal je ergens anders 2 extra nachten weg moeten halen en daar heb je gezien de rest van de route geen ruimte voor.
Gezien het feit dat je in jouw schema geen tijd hebt voor dit park zou ik het persoonlijk overslaan en vanuit Denver, nadat je de camper in ontvangst hebt genomen, alvast iets verder rijden bijv. (ik noem waar wat) naar Laramie ?. Scheelt je de volgende dag naar Cody zo'n 2 uur minder reistijd.

Wij zijn vanuit Cody via de Beartooth Hyw naar Canyon Village gereden voor 2 overnachtingen, weliswaar met een huurauto maar wij vonden dit goed te doen. We hebben een paar kilometer na Cooke City nog een tijd aan de weg gestaan (en velen met ons) omdat er 2 grizzly beren te zien waren.
De Upper en Lower Falls liggen in de buurt van Canyon Village dus die zou je eventueel, zolang het nog licht is, nog kunnen bekijken.

Voor zover ik het heb bekeken ziet de route er, behalve dan de lange rit naar Cody, er m.i. best goed uit.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Estes Park heeft inderdaad weinig zin als je de dag erna naar Cody rijdt. En als je wel iets van Rocky Mountain nP wilt zien, waarom dan niet in het park overnachten? Dan heb je ook geen toegangsreservering nodig. Het mooiste is natuurlijk om van Estes Park door het park naar Grand Lake te rijden en dan van daaruit richting Cody. Maar zonder een extra dag daar zou ik het advies van Ingrid volgen.

Marianne
paulr
Amerika-expert

Bericht door paulr »

Mijn opmerking over Cody-Beartooth-Yellowstone is niet vanwege de afstand, dat gaat prima. Maar om dan einde van de dag nog een plek op een FCFS camping te vinden kun je vergeten. Die nacht zul je inderdaad moeten boeken om zeker te zijn een plek ! En geeft je die dag rust omdat je weet dat je laat kunt aankomen… sorry voor de verwarring…
IngridZw
Amerika-expert

Bericht door IngridZw »

Duidelijk :thumbup:
willemenmarije
Amerika-ontdekker

paulr schreef:
01 jul 2023, 16:12
Mijn opmerking over Cody-Beartooth-Yellowstone is niet vanwege de afstand, dat gaat prima. Maar om dan einde van de dag nog een plek op een FCFS camping te vinden kun je vergeten. Die nacht zul je inderdaad moeten boeken om zeker te zijn een plek ! En geeft je die dag rust omdat je weet dat je laat kunt aankomen… sorry voor de verwarring…
dank je, ik heb het aangepast....
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Ik zie dat Estes Park verdwenen is. Zet wijzigingen liever in een nieuw bericht want nu zijn de reacties niet meer te volgen.
Ik zou twee nachten Madison niet gek vinden, bij de geisers ben je veel tijd kwijt. En ga in de ochtend eerst naar het visitor center om te zien welke geisers wanneer uitbarsten.
Voor Grant is 1 nacht voldoende.
De Canyon Overlook Trail kun je doen op weg boven Bryce naar Zion of van Zion naar Page, dan rij je er langs. Dus niet vanuit Zion Canyon. Zie ook je vorige topic. :wink:
Ik zou in Las Vegas de auto meteen ophalen, voordat je de camper inlevert.

Marianne
paulr
Amerika-expert

Bericht door paulr »

Ik denk nog steeds dat je plan erg ambitieus is.
Voorbeeld: dag 9.
Wij waren van de week om 07.30 bij Jenny lake. Toen nog voldoende parkeerplaats (ook voor campers). Daar ontbeten en vervolgens bootje gepakt voor wandeling naar cascade canyon (gaat via inspiration point). Gelopen tot einde van het dal en waren rond 14.30 weer bij boot terug. Er stond toen een rij om terug te keren van ca 1,5 uur denk ik. We zijn toen maar om het meer gelopen wat ook een uur kostte (overigens 4 beren gezien, waarvan op 1 moment zelfs 1 beer 20m achter ons en 1 15m voor ons, dus bearspray bij de hand !).
Volgens mij zie ik er nog wel wat dagen tussen staan die meer tijd kosten dan je nu denkt.
Al met al zou ik eigenlijk voorstellen om alles na LV eruit te gooien !
Dan meer tijd nemen voor Colorado en evt South Dakota of zelfs Glacier NP toevoegen. Of Moab met Arches en Canyonlands… en raften op de Colorado River :)
Dan doe je alles na LV (met wat Utah en Nevada) een volgende reis !

Oja, Jackson inderdaad wel een leuk stadje: zorg dat je uiterlijk om 18.00 op town square bent ! Je rijdt overigens vervolgens in ca 20 minuten “terug” naar Gros Ventre (scheelt boel centjes tov Virginian :) ). Vragen die echt meer dan 150 usd voor 1 nacht ???
IngridZw
Amerika-expert

Bericht door IngridZw »

Het lijkt nu heel druk met alle activiteiten en andere opmerkingen die je erbij hebt geschreven. Als je dat allemaal weghaalt denk ik dat de route op zich prima te doen is met voldoende tijd overal. En is het veel overzichtelijker. Dus zo:
Dag 1 naar Denver
Dag 2 Denver - Cheyenne
Dag 3 Cheyenne - Cody
Dag 4 Cody
Dag 5 Cody - Yellowstone
Dag 6 Yellowstone
Dag 7 Yellowstone
Dag 8 Yellowstone
Dag 9 Yellowstone - Jackson
enz. enz.
Ga er bij voorbaat vanuit dat je niet alle activiteiten die je hebt gepland uit kan voeren. In de praktijk kost alles gewoonweg meer tijd (ook het op tijd vertrekken in de ochtend is een dingetje) en dan zal je iets moeten laten vallen. Maar dat is niet erg want je hebt vakantie.
willemenmarije
Amerika-ontdekker

Paulr; Wat er bij een dag staat, is niet wat we op een dag willen doen maar opties die ons aanspreken. Afhankelijk van tijd, zin en drukte willen we dan keuze's maken. Jenny lake lijkt ons fantastisch, zo te horen is dat dan voldoende voor 1 dag. Hopelijk geen beren die zo dicht bij ons zijn, brrrr. En waarom is het nodig om 18.00 uur bij Jackson square te zijn? 20 minuten van Jackson is goed te doen. We gaan dan voor Gros Ventre!

Martin & Marianne; Dan doen we twee nachten Madison en 1 nacht Grand. Ik begrijp de keuze om de auto gelijk op te halen niet goed. We dachten in Vegas de auto niet nodig te hebben als we aan de Strip zitten. Scheelt weer een paar dagen autohuur. Waarom is dit handiger? Ik ben benieuwd.
willemenmarije
Amerika-ontdekker

op verzoek de route nog even zonder activiteiten.... Zou ik nog een dag SF (alcatraz, golden gate bridge) kunnen inleveren voor een dag extra in Grand Teton? Ik houd dan anderhalve dag in SF over.

1. Amsterdam-Denver
2. Denver-Cheyenne
ophalen camper cruise america
3. Cheyenne-Cody
4. Cody
5. Cody-Yellowstone National Park; mammoth
6. yellowstone; madison
7. yellowstone; madison
8. yellowstone; grand village
9. Yellowstone; grand village-Grand Teton; gros ventre
10. gros ventre-Springville
11. springville-Capitol reef
12. capitol reef
13. capitol reef- bryce canyon
14. Bryce canyon-zion
15. zion
16. zion
17. zion-page
18. page-grand canyon
19. grand canyon- bullhead city
20. bullhead city- Henderson Las Vegas
Camper inleveren!
21. Las Vegas
22. Las Vegas- Lone Pine
auto ophalen
23. Lone Pine- Lee Vining
24. Lee Vining- Yosemite; Curry village
25. Yosemite; Curry village
26. Yosemite-coarsegold
27. coarsegold-monterey
28. Monterey
29. Monterey-sf
auto inleveren
30. sf
31. sf
32. sf-Amsterdam
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

willemenmarije schreef:
02 jul 2023, 15:15
Martin & Marianne; Dan doen we twee nachten Madison en 1 nacht Grand.
Dat lijkt me een goede beslissing. Het is Grant. :wink:
willemenmarije schreef:
02 jul 2023, 15:15
Ik begrijp de keuze om de auto gelijk op te halen niet goed. We dachten in Vegas de auto niet nodig te hebben als we aan de Strip zitten. Scheelt weer een paar dagen autohuur. Waarom is dit handiger? Ik ben benieuwd.
Ik moet bekennen dat ik niet weet hoe het met het inleveren van de camper en eventueel vervoer naar je hotel gaat maar het leek mij handig om na het inleveren van de camper alle spullen meteen in de auto te kunnen gooien. En je kunt dan zelf naar je hotel rijden. En op de dag dat je Las Vegas verlaat kun je meteen wegrijden.

De route ziet er goed uit!

Marianne
IngridZw
Amerika-expert

Bericht door IngridZw »

Je kan voor Alcatraz ook de avondtour boeken zodat je overdag tijd overhoudt voor de rest. In zo'n anderhalve dag kun je dan al veel zien.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

In 1 dag kun je al heel veel doen in SF. De avondtour bij Alcatraz is inderdaad een goed idee; wij vonden het ook veel leuker dan de gewone tour. Wil je geen avondtour doen neem dan de eerste tour zodat je de rest van de dag nog helemaal zelf kunt indelen.
On een idee te krijgen: kijk eens hier voor onze dag in SF, met avondtour.

Marianne
paulr
Amerika-expert

Bericht door paulr »

Om 18.00 is er een soort van cowboy show(tje), op het plein. Leuk als je er bent, niet iets om specifiek naar op zoek te gaan, hahaha.
Wij deden toevallig boodschappen bij de Albertsons in Jackson en toen waren we rond 17.45 in het centrum, terug naar Gros Ventre. Vervolgens even door het stadje gelopen (weer ff iets anders dan alleen maar natuur) en toen naar de camping. Wij deden overigens Grand Teton tussen het bezoek aan YS door, dus eerst 3 dgn YS, dan 2 GT en daarna weer 3 dgn YS….
Wij halen meestal ook eerst een auto op op het vliegveld van LAS en rijden daarna naar de camper verhuurder in Henderson. Geen gedoe met taxi’s, Ubers, bagage etc. En een dagje autohuur extra zijn de kosten niet op een hele reis….
jojostravelusa
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door jojostravelusa »

paulr schreef:
03 jul 2023, 02:50
Wij halen meestal ook eerst een auto op op het vliegveld van LAS en rijden daarna naar de camper verhuurder in Henderson. Geen gedoe met taxi’s, Ubers, bagage etc. En een dagje autohuur extra zijn de kosten niet op een hele reis….
Zo doen wij het ook. Dan gaan we met de auto 's ochtends eerst boodschappen doen. Je kunt de camper toch meestal pas vanaf 13 uur ophalen en anders zit je eindeloos te wachten. Op de terugweg doen we het ook vaak. Vooral als je laat vliegt heb je dan nog wat aan je dag.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer