Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
TDAM
Amerika-ontdekker

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door TDAM »

Fingers crossed, daar gaan we ook voor!
dejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door dejong89 »

Vrienden van ons zijn net terug van een ongelukkige reis Amerika. Door een val was de vakantie snel voorbij. Veel gedoe, geregel en frustratie.
Nog voor de val is er iemand tegen hun auto aangereden. Gevolg: Een dikke barst in de bumper. De auto is gehuurd via Hertz en met de 51k code.
Geen enkel probleem gehad. De meneer van Hertz zei dat ze verzekerd waren en ze hebben zelfs een deel van het geld terug gehad omdat ze de auto noodgedwongen eerder moesten inleveren. Een pluim voor Hertz !
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Aantal x V.S. bezocht: 19

Bericht door Ing »

Gisteren weer een hele goede ervaring met Hertz op Washington Dulles (IAD).

Ik ben PC member en had een midsize sedan geboekt, inclusief 180 dollar aan korting via mijn Hertz punten. Lukte niet online, wel via 'Veerle'.

Toen ik in de rij voor immigrations stond kwam er al een net mailtje binnen dat ik direct naar het bord mocht lopen en een auto mocht uitzoeken.

Eenmaal aangekomen stond mijn naam netjes op het bord, inclusief Pres Circle erachter. Het hele Pres Circle vak was gevuld met verschillende SUV's, maar onze lievelings is een Chevrolet Equinox. Goed zicht (zo groot zijn we niet), werkende Android Auto en genoeg power. Er stonden er wel 4 om uit te kiezen, inclusief eentje in het zwart met maar 6000 miles op de teller. Bingo!

We rijden weg, rijbewijzen bij het hokje afgegeven en alles in orde. Bon: 739 dollar voor kleine 3 weken (zoals geboekt). Ik ben tevreden!
45 states done, 5 to go (HI, KS, NE, ND, IA)!
Trom
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Trom »

asv60 schreef:
24 mar 2023, 18:26
Je kunt 510000 gebruiken.
Toch nog even een opmerking rond deze veel besproken code.
Er bestaat altijd een kleine kans dat een medewerker vraagt of je aan kunt tonen dat je deze CDP mag gebruiken. Dat kan ik b.v. wel voor Visa of voor ANWB maar niet voor 20 Generic. Deze kans is niet groot en gelukkig heeft nog niemand dit aan de hand gehad. Ik voel zelf toch wat twijfel. Maar het is natuurlijk ieder zijn eigen beslissing.
You may be required to provide proof that you qualify for the discount code (CDP) when you collect the vehicle. Please refer to the terms of the offer for further information.
bvbal79
Amerika-ontdekker

Bericht door bvbal79 »

Dat kan toch niemand? Dat is het hele idee achter een algemene code....
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Dat staat er altijd, die waarschuwing.
Generic 20 lijkt me nogal "generic" ;)
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door HennyCox »

Is 510000 niet meer te gebruiken? Krijg steeds een foutmelding namelijk.
Trom
Amerikakenner

Bericht door Trom »

Net even gecontroleerd. Werkt prima. Andere browser proberen?
johanh83
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door johanh83 »

Even ervaring delen na heel veel gelezen te hebben in de topics hier (dank voor al jullie bijdragen!).

-PC status bereikt via stappenplan
-geboekt met corporate code (meest uitgeklede verzekeringen)
-Afgehaald op MCO
-Gold canopy service gebruikt door hierover specifiek te mailen, stond goed aangemeld bij aankomst
-Niemand heeft op of omgekeken mbt de corporate code
-Uitrijden ging heel soepel, alleen rijbewijs nodig.
-De keuze in de gold, PC aisles etc was bagger. Nagenoeg uitsluitend standaard sedans.

Mijn gevoel bij Hertz is dat het de budget keuze is. National bijv had ik ook een reservering, veel betere digitale ervaring en naar verluidt ook betere auto keuzes (emerald aisle).
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 68

Bericht door harryh »

Tsja kan mee of tegen zitten. Zie mijn eerdere ervaringen op MCO, heel veel keus, inclusief mijn favoriete Ford Explorer.

Ik kies ook liever National maar die blijven duurder dan Hertz in Florida.
SvenV
Amerikafan

Bericht door SvenV »

Ik ben benieuwd voor SEA in juli. Heb ook de dubbele boeking staan. Hertz is 100 euro goedkoper dan National. Wordt het niks in de PC aisle bij Hertz, dan gaan we weer naar National :thumbup:
2016 - Rondje LA
2017 - Rondje Denver
2018 - Rondje Oregon vanuit SF
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
RubenH
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door RubenH »

ik ben wel benieuwd of iemand ervaring heeft met het volgende: wij landen 7 juli in San Francisco, maar hebben pas op 9-7 de auto nodig. Nu heb ik deze vlakbij ons hotel gereserveerd bij Hertz Westin San Francis. Is dit qua aanbod wel verstandig? Optie kan nog zijn om met de uber terug naar het vliegveld te gaan, maar doe ik liever niet uiteraard.
Pepito
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Pepito »

Nog geen ervaring met het Westin in San Francisco, maar wij gaan deze week naar Miami en plan is dan om met de shuttle naar het hotel te gaan en de volgende ochtend heb ik een auto gereserveerd vanaf het naastgelegen hotel. Daar vond ik een goede prijs, in principe is het een bel-locatie en wordt je dan opgehaald en naar een vestiging in de buurt gebracht, niet het vliegveld zover ik begrijp. Het is ook een minuut of 20 lopen, dus misschien doe ik dat wel, ik verwacht toch op tijd wakker te zijn.
Verder wel eens bij niet airport locaties gehuurd, en als je dan het type huurt wat je wil hebben dan komt het in principe wel goed. Het voordeel van een vliegveld met Ultímate Choice is natuurlijk dat je een mid-size huurt en wat leuks kan kiezen. Maar nu heb ik een 7p SUV voor minder dan de mid-size op MIA. Ben benieuwd wat het wordt.
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
Sevianna
Amerika-ontdekker

Bericht door Sevianna »

Dag dames en heren van kennis! Vorig jaar met behulp van de vaste waarden op dit forum een prachtige rondreis gedaan in Florida en gehuurd via Hertz. Zo heerlijk genoten dat we ons dit jaar weer gaan cruisen in Amerika Zuidwesten! Vorig jaar is het bijna vlekkeloos verlopen!
Dit jaar wil ik me toch weer aan het Hertz avontuur wagen, maar liefst dan helemaal vlekkeloos.
Na aankomst op Miami vorig jaar en zwaar tekort aan auto's was de PC rij helemaal leeg, eigenlijk de hele garage de keuze was echt minimaal. Alleen de Tesla's waren er op overschot.
Zoals er was uitgelegd netjes alle stappen gevolgd en ook PC status verkregen via mail bevestigd. Helaas kreeg ik ter plekke zowel mijn mail als de app (de app doet het nu nog altijd niet, elke keer error) niet geopend om te bewijzen dat ik een PC status had. Dit was volgens hun onmogelijk omdat het mijn eerste keer huren was bij Hertz. Veel discussie, irritaties en uren later toch nog een "oude" GMC Acadia meegekregen. Maar toch met vervelend gevoel weg gereden omdat ze mij het gevoel gaven dat we onze pc status verzonnen hadden.
Dit wil ik dit jaar natuurlijk vermijden er staat bij het inloggen op de site netjes dat we pc status hebben, maar in mijn reservering zie ik dat nergens. Zie hieronder, iemand tips of idee wat er fout gaat? Boven in het venster staat wel dit
Gold Plus Rewards President's Circle
1938 pts
GPR #: 55845952Mijn profiel

Ophaal- en inleverlocatieLas Vegas McCarran International Airport
Addres
7135 Gilespie Street
Las Vegas, NV US 89119-1256
Openingstijden
Mon-Sun 24 hours
Locatietype:
Corporate verhuurkantoor
Telefoonnummer
(702) 262-7700
Routebeschrijving
AAA TripTik(R) | Google Maps
Ophaalgegevens
zo, 13 aug, 2023 om 19:00
Inlevergegevens
do, 31 aug, 2023 om 19:00
Kortingen:
CDP: 20 GENERIC
Aankomstinformatie: Wijzigen
Geen aankomstinformatie
Wat u bij de balie betaalt
1158.00 USD

UW AUTO Wijzigen
Small SUV (Categorie Q4) IFAR
(Q4) Nissan Rogue of gelijkwaardig Meer details
TARIEFSOORT
Betaal later tarief
KORTINGEN
CDP Name: : 20 GENERIC,RQ NPP
TARIEFOPGAVE
2 weken
4 extra dagen
INCLUSIEF
Luchthaven toeslag
Toeslag Extra Bestuurder
Schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico
BTW
Aanvulling aansprakelijkheidsverzekering
Kentekenregistratie toeslag dekking
Klant Faciliteiten vergoeding
MISCELLANEOUS SDT FEE
Onbeperkte mijl inclusief
BETALEN OP LOCATIE1158.00 USD
Totaal
1158.00 USD
2022 Florida - New Orleans
dejong89
Amerika-expert

Bericht door dejong89 »

@Sevianna Heb je nu niets aan, maar maak in het vervolg, voordat je gaat, even een screenshotje van je reservering. Het is ook nooit een garantie dat er iets moois in de PC staat maar de kans is wel groot. Staat er echt niets dan heb je altijd recht op de auto die je geboekt hebt, in jou voorbeeld dus een kleine SUV. Lege aisles komen helaas gewoon voor.

Gold Plus Rewards President's Circle
1938 pts

Dat is interessant, deze punten zou je nog kunnen inzetten voor een extra korting. Dit doe je door in het aller laatste scherm, boven je CC gegevens, te kiezen voor:
image.png
image.png (11.71 KiB) 2063 keer bekeken
In je reservering moet er ergens Gold Canopy staat, dit staat onder service type. Als je reservering zichtbaar is in je profiel zou ik mij verder geen zorgen maken. Je loopt direct door naar de garage, kiest een auto en rijdt weg.

Bericht door Sevianna »

@dejong89 Dankjewel voor tip en inderdaad nu weet ik dat ik mijn reservering ook gewoon op papier moet uitprinten waar het duidelijk op staat. Was ook niet erg dat er niks stond, maar ze wilden ons gauw een Tesla aansmeren om van ons af te zijn. En we stonden natuurlijk ook niet alleen in die garage, er waren veel mensen die aan het wachten waren op auto's die nog binnen gingen komen. Dus veel boze klanten, geïrriteerde medewerkers. Zorgde echt voor nare sfeer na zo lang gevlogen te hebben dan uren in zo warme garage...... Niet echt mooie start.

Dat van die punten heb ik ook paar keer geprobeerd, maar dan kreeg ik alleen hele dure auto's te zien en geen sedan of kleine suv, dus had ik het maar zo gelaten. Ik ga dit eens opnieuw proberen en zien of het nu wel gaat lukken. Ik weet niet of andere leden dit ook zo ervaren, maar de laatste tijd werkt de site van Hertz echt zo slecht. Je krijgt niks fatsoenlijk geopend of gedaan, elke keer blijven hangen gegevens gaan verloren echt tot het irritante toe. Bedankt voor de uitleg en tip!
2022 Florida - New Orleans
dejong89
Amerika-expert

Bericht door dejong89 »

@Sevianna Je kunt gewoon een screenshotje op je telefoon bewaren. Meer heb je niet nodig. Je hebt waarschijnlijk gewoon pech gehad.
De punten gebruik je pas in het betaalscherm. Dus het allerlaatste scherm voordat je je reservering bevestigd.

De site van Hertz werkt bij mij de laatste dagen ook slecht. Soms krijg ik foutmeldingen met de 51k code. Zonder de code krijg ik (gelukkig) dezelfde meldingen dus daar ligt het niet aan.

Bericht door Pepito »

Pepito schreef:
17 apr 2023, 13:29
Nog geen ervaring met het Westin in San Francisco, maar wij gaan deze week naar Miami en plan is dan om met de shuttle naar het hotel te gaan en de volgende ochtend heb ik een auto gereserveerd vanaf het naastgelegen hotel. Daar vond ik een goede prijs, in principe is het een bel-locatie en wordt je dan opgehaald en naar een vestiging in de buurt gebracht, niet het vliegveld zover ik begrijp. Het is ook een minuut of 20 lopen, dus misschien doe ik dat wel, ik verwacht toch op tijd wakker te zijn.
Het is niet echt UC, maar wel Hertz natuurlijk.
Inderdaad vorige week maar tegen openingstijd naar de verhuur locatie gewandeld in plaats van te bellen. Dit was een Uber locatie, en er was een redelijke groep chauffeurs die direct naar binnen wilde om hun nummertje te pakken en een aantal was zeer gestressed terwijl anderen het zeer relaxed gadesloegen en pas later hun nummertje haalden. Grappig om het verschil te zien.

Ik heb maar even aan een van de medewerkers gevraagd of de drukte en nummertjes hier alleen voor Uber was, of ook voor de normale verhuur. Normale verhuur hebben ze amper, maar hij kon mij wel direct helpen. Mijn boeking stond niet direct in hun systeem bij autos voor die dag, dus ik kwam wat onverwacht. Na specifiek zoeken op boekingsnummer kon hij het wel vinden. Ondertussen vroeg die al welk type en schrok hij bij het horen van reservering voor 7 p suv. Hij zei dat die alleen een Toyota Sienna had voor meerdere personen. Ik aangegeven dat ik toch eigenlijk wel een grote Amerikaanse SUV wilde in tegenstelling tot de kleine auto’s in Europa. Toen kon ik voor $10 per dag extra eventueel nog een 2018 Expedition krijgen, die moest die wel zelf eerst nog schoonmaken. Dat maar gedaan, heb geen moeite met de $70 extra, aangezien ik al een goed tarief had het allemaal een leuke en vriendelijke ervaring is.
Ook leuk om te zien dit is blijkbaar een van de auto’s van de locatie zelf en omdat ik op vliegveld inlever ging hij zeer uitgebreid foto’s maken, met de opmerking niet voor jou, jij bent all inclusive verzekerd. Maar hoe ik ze terugkrijg van de airportcollega’s, zo herken ik mijn auto’s niet meer… Auto rijdt fijn en is heerlijk ruim.
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 68

Bericht door harryh »

Pepito schreef:
24 apr 2023, 13:12
Ondertussen vroeg die al welk type en schrok hij bij het horen van reservering voor 7 p suv. Hij zei dat die alleen een Toyota Sienna had voor meerdere personen. Ik aangegeven dat ik toch eigenlijk wel een grote Amerikaanse SUV wilde in tegenstelling tot de kleine auto’s in Europa. Toen kon ik voor $10 per dag extra eventueel nog een 2018 Expedition krijgen, die moest die wel zelf eerst nog schoonmaken.
Goed opgelost! Ik had zelf de Sienna genomen, dat rijdt fijner, zuiniger en sneller dan een 2018 Expedition en heeft meer opties. Maar er gaat niets boven een Explorer haha.
Pepito
Amerikakenner

Bericht door Pepito »

Je hebt waarschijnlijk gelijk, dat de Sienna een fijnere auto is om te rijden, alhoewel ik nu op de Loop-road niet om de plassen heen hoefde. De hogere zit en zicht van de expedition is ook wel fijn. Is pas de eerste keer dat ik een Ford SUV heb hier, in de Explorer heb ik alleen nog maar als passagier gezeten. Eigenlijk hoopte ik misschien wel een beetje op een Explorer, na alle ervaringen hier.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer