Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Onze ervaring met Cruise America
Onze ervaring met Cruise America
Wij zijn vrijdag terug gekomen van een heerlijke vakantiereis. Dit natuurlijk mede door de goede voorbereiding die we met behulp van dit forum hebben kunnen maken. Onze hartelijke dank hiervoor aan iedereen.
We willen nog iets kwijt over de camperhuur bij Cruise America. Al lezend hebben we gezien dat dit bedrijf toch vaak in een negatief daglicht wordt gesteld. Even iets positiefs.
Dit jaar voor de derde keer bij dit bedrijf (twee maal eerder bij Cruise Canada) gehuurd. De campers zijn misschien iets minder luxe maar de huurprijs ligt natuurlijk ook een stuk lager dan bijvoorbeeld Road Bear). Wij kregen dit jaar startproblemen die steeds erger werden en toen we in Canyonlands op het verste puntje stonden duurde het een half uur voor we de RV aan de praat kregen. We besloten te bellen. Het was vrijdagmiddag 3 uur. Het alarmcentrum heeft voor ons meteen een afspraak gemaakt bij een garage in Moab waar we meteen terecht konden. Op zaterdagochtend om 10 uur, terwijl de garages op zaterdag dicht zijn, een nieuwe startmotor geplaatst. Er kwamen op zaterdag overigens twee zwitserse dames langs die problemen hadden met een Road Bear RV. Zij hadden ook contact gehad met de alarmcentrale van Road Bear maar hadden alleen adressen van garages doorgekregen en de mededeling dat deze op zaterdag waarschijnlijk dicht zijn. Kortom zoek het zelf maar uit. Toen ik de opmerking maakte dat RoadBear normaal toch staat voor kwaliteit werden alle minpunten even op een rijtje gezet. Zij hadden speciaal een RoadBear gehuurd om de kwaliteit om toch zekerheid te hebben tijdens zo'n lange reis (twee dames met twee technische linkerhanden). Zij hadden geluk dat wij pech hadden dus.
Om 12 uur konden we weer verder maar na verloop van tijd begonnen de problemen weer. Om een lang verhaal kort te maken in Page weer hetzelfde verhaal na en bezoek aan Antilope Canyon. Weer prima geholpen door alarmdienst en garage. De eerdere startmotor bleek niet goed, dus weer een nieuwe. In deze garage was overigens tegelijkertijd een El Monte en een Road Bear RV met problemen. De dag erna rond half drie konden we weer verder.
We hebben geluk gehad dat een en ander in ons schema paste omdat we op beide plekken twee nachten geboekt hadden.
Bij terugkomst in Salt Lake City bij het inleveren van de RV kregen we zonder aandringen twee reisdagen vergoed.
De RV's zijn dan iets minder luxe maar de alarmdienst toppie!!
Hans en Rianne
We willen nog iets kwijt over de camperhuur bij Cruise America. Al lezend hebben we gezien dat dit bedrijf toch vaak in een negatief daglicht wordt gesteld. Even iets positiefs.
Dit jaar voor de derde keer bij dit bedrijf (twee maal eerder bij Cruise Canada) gehuurd. De campers zijn misschien iets minder luxe maar de huurprijs ligt natuurlijk ook een stuk lager dan bijvoorbeeld Road Bear). Wij kregen dit jaar startproblemen die steeds erger werden en toen we in Canyonlands op het verste puntje stonden duurde het een half uur voor we de RV aan de praat kregen. We besloten te bellen. Het was vrijdagmiddag 3 uur. Het alarmcentrum heeft voor ons meteen een afspraak gemaakt bij een garage in Moab waar we meteen terecht konden. Op zaterdagochtend om 10 uur, terwijl de garages op zaterdag dicht zijn, een nieuwe startmotor geplaatst. Er kwamen op zaterdag overigens twee zwitserse dames langs die problemen hadden met een Road Bear RV. Zij hadden ook contact gehad met de alarmcentrale van Road Bear maar hadden alleen adressen van garages doorgekregen en de mededeling dat deze op zaterdag waarschijnlijk dicht zijn. Kortom zoek het zelf maar uit. Toen ik de opmerking maakte dat RoadBear normaal toch staat voor kwaliteit werden alle minpunten even op een rijtje gezet. Zij hadden speciaal een RoadBear gehuurd om de kwaliteit om toch zekerheid te hebben tijdens zo'n lange reis (twee dames met twee technische linkerhanden). Zij hadden geluk dat wij pech hadden dus.
Om 12 uur konden we weer verder maar na verloop van tijd begonnen de problemen weer. Om een lang verhaal kort te maken in Page weer hetzelfde verhaal na en bezoek aan Antilope Canyon. Weer prima geholpen door alarmdienst en garage. De eerdere startmotor bleek niet goed, dus weer een nieuwe. In deze garage was overigens tegelijkertijd een El Monte en een Road Bear RV met problemen. De dag erna rond half drie konden we weer verder.
We hebben geluk gehad dat een en ander in ons schema paste omdat we op beide plekken twee nachten geboekt hadden.
Bij terugkomst in Salt Lake City bij het inleveren van de RV kregen we zonder aandringen twee reisdagen vergoed.
De RV's zijn dan iets minder luxe maar de alarmdienst toppie!!
Hans en Rianne
Laatst gewijzigd door Hinko op 02 okt 2016, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel ter verduidelijking aangepast
Reden: Topictitel ter verduidelijking aangepast
Re: Onze ervaring met Cruise America
Dat stimuleert me om een volgende keer bij Cruise America te huren.
Wij hadden afgelopen zomer twee problemen met een camper van Road Bear: de koelkast die regelmatig uitviel en de klep van de zwarte tank die niet meer open ging. En inderdaad, de centrale geeft dan adressen van garages door en dan moet je maar je plan trekken. Het was zaterdag, de garagehouder nam de telefoon wel op, hoewel zijn zaak gesloten was, en zei ons dat we pas 2 weken later konden langs komen (hoogseizoen). Die dag zouden we al terug thuis zijn, dus dat hielp niet echt. We hebben meerdere keren naar Road Bear gebeld, werden heel vriendelijk te woord gestaan, maar kregen inderdaad het gevoel dat we onze plan moesten trekken. Uiteindelijk werden we met de klep geholpen door een campingeigenaar.
Bij het afleveren van de camper hebben we een paar keer gezegd dat die problemen toch wel storend waren, maar van enige compensatie was geen sprake. Het zijn dan wel nieuwe campers, maar er kunnen even goed problemen mee zijn (er waren ook twee kastjes die voortdurend openvlogen) en als je problemen meldt, is de geboden hulp te beperkt.
Wij hadden afgelopen zomer twee problemen met een camper van Road Bear: de koelkast die regelmatig uitviel en de klep van de zwarte tank die niet meer open ging. En inderdaad, de centrale geeft dan adressen van garages door en dan moet je maar je plan trekken. Het was zaterdag, de garagehouder nam de telefoon wel op, hoewel zijn zaak gesloten was, en zei ons dat we pas 2 weken later konden langs komen (hoogseizoen). Die dag zouden we al terug thuis zijn, dus dat hielp niet echt. We hebben meerdere keren naar Road Bear gebeld, werden heel vriendelijk te woord gestaan, maar kregen inderdaad het gevoel dat we onze plan moesten trekken. Uiteindelijk werden we met de klep geholpen door een campingeigenaar.
Bij het afleveren van de camper hebben we een paar keer gezegd dat die problemen toch wel storend waren, maar van enige compensatie was geen sprake. Het zijn dan wel nieuwe campers, maar er kunnen even goed problemen mee zijn (er waren ook twee kastjes die voortdurend openvlogen) en als je problemen meldt, is de geboden hulp te beperkt.
Zuidwesten 2015: http://brusselmans.wix.com/brusselmanstravels
Mid- en zuidwesten 2016: Denver - Las Vegas: https://brusselmans6.wordpress.com
Sydney 2017: https://sydney2017blog.wordpress.com
Marokko 2017: https://marokkoreis2017.wordpress.com
Mid- en zuidwesten 2016: Denver - Las Vegas: https://brusselmans6.wordpress.com
Sydney 2017: https://sydney2017blog.wordpress.com
Marokko 2017: https://marokkoreis2017.wordpress.com
-
Jan suburban
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ook wij hebben goede ervaring met cruise Canada. De C25 was gebruikt, netjes en met een flinke km stand. Maar wat wil je : Het is een huurwagen en natuurlijk wordt tie gebruikt en zitten er dingetjes als een kapot aanrechtbladhoekje, haakje in een gordijntje en andere gebruikssporen. Maar wel een schoon en goed ding .
Probleempje gehad met lekkage van het watersysteem. Vanuit een telefooncel gebeld met gratis nummer. Probleem uitgelegd. Keurig, geduldig en zeer behulpzaam bijgestaan (ondanks mijn steenkolen amerikaans!) Er werd ons gevraagd waar we dachten de volgende dag te zijn. Dat was Cody . Kreeg een schadenummer. Een uur later kon ik terugbellen naar hetzelfde nummer met het schadenummer in de hand. Ik kreeg een adres van een reparateur in Cody. Daar wist men precies waar ik voor kwam en probleem was met een uurtje gerepareerd en opgelost. Betaling e.d. werd allemaal direct geregeld met CA.
ik ben een fan van CA en CC.
Jan
Probleempje gehad met lekkage van het watersysteem. Vanuit een telefooncel gebeld met gratis nummer. Probleem uitgelegd. Keurig, geduldig en zeer behulpzaam bijgestaan (ondanks mijn steenkolen amerikaans!) Er werd ons gevraagd waar we dachten de volgende dag te zijn. Dat was Cody . Kreeg een schadenummer. Een uur later kon ik terugbellen naar hetzelfde nummer met het schadenummer in de hand. Ik kreeg een adres van een reparateur in Cody. Daar wist men precies waar ik voor kwam en probleem was met een uurtje gerepareerd en opgelost. Betaling e.d. werd allemaal direct geregeld met CA.
ik ben een fan van CA en CC.
Jan
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Natuurlijk netjes dat jullie allemaal geholpen worden. Maar als ik 2x met een kapotte startmotor zou staan tijdens mijn vakantie en daardoor plannen zou moeten wijzigen omdat het bv 1,5e dag later verholpen is zou ik niet zo positief reageren. Die problemen zouden onderkent moeten worden voordat je die camper mee zou krijgen
- Christian
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
Ofwel men verhuurt die wagen gewoon en als ze kapot gaan bieden ze goede service.
Maar hun voordeel is dat hij gemaakt wordt in de tijd van de huurder en niet in de tijd van verhuurder waardoor ze hem niet kunnen verhuren.
Nu verdienen ze erop terwijl hij bij de garage staat. En proberen de service hoog te houden en snel te doen zodat jij denk;"wow wat een goede service" en er dus niet over klaagt dat je een defecte wagen mee hebt gekregen met een probleem dat ze vooraf ook hadden kunnen zien en maken.
Maar goed, zo is het nou eenmaal en je doet er niks aan.
Maar hun voordeel is dat hij gemaakt wordt in de tijd van de huurder en niet in de tijd van verhuurder waardoor ze hem niet kunnen verhuren.
Nu verdienen ze erop terwijl hij bij de garage staat. En proberen de service hoog te houden en snel te doen zodat jij denk;"wow wat een goede service" en er dus niet over klaagt dat je een defecte wagen mee hebt gekregen met een probleem dat ze vooraf ook hadden kunnen zien en maken.
Maar goed, zo is het nou eenmaal en je doet er niks aan.
Voor alle foto's
http://www.flickr.com/photos/pipochris/sets/
YouTube
https://www.youtube.com/user/werfje/
http://www.flickr.com/photos/pipochris/sets/
YouTube
https://www.youtube.com/user/werfje/
-
mirjamenjasper
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
een reactie op een heeel oud topic.... maar ik weet nou niet zo goed of ik dan beter hier kan vragen of een nieuw topic kan starten?
nou ja, iig, wij hebben nu 3x een roadbear camper gehuurd. Steeds tevreden geweest, maar goed, wij zijn snel tevreden, want bij 1 gloednieuwe camper begaven de remmen het ivm geen remvloeistof meer door een niet aangedraaid afsluitdingetje en moesten we op de handrem naar de garage rijden...
maar goed, terug naar mijn vraag, gezien alle gestegen kosten willen we volgend jaar een camper van Cruise America gaan huren, maar door alle recensies op het www toch een beetje huiverig geworden....
wat zijn jullie recente ervaringen mbt Cruise Amerika?
zijn ze schoon, grote mankementen? met ducktape aan el kaar geplakt?
we horen het graag!
nou ja, iig, wij hebben nu 3x een roadbear camper gehuurd. Steeds tevreden geweest, maar goed, wij zijn snel tevreden, want bij 1 gloednieuwe camper begaven de remmen het ivm geen remvloeistof meer door een niet aangedraaid afsluitdingetje en moesten we op de handrem naar de garage rijden...
maar goed, terug naar mijn vraag, gezien alle gestegen kosten willen we volgend jaar een camper van Cruise America gaan huren, maar door alle recensies op het www toch een beetje huiverig geworden....
wat zijn jullie recente ervaringen mbt Cruise Amerika?
zijn ze schoon, grote mankementen? met ducktape aan el kaar geplakt?
we horen het graag!
Wij hebben inmiddels 3 x een camper gehuurd in Canada en de USA.
Afgelopen jaar hadden we een Roadbear, in 2018 een Canadream, in 2017 een Cruise America.
We hebben de laatste keer gekozen voor een Roadbear omdat ie toevallig voordeliger was én omdat ie dan jonger en luxer zou zijn de een Cruise America. Uiteindelijk bleek dat het nauwelijks verschil maakte. Er stonden flink wat km's op de teller (niet minder dan bij de CA). Wellicht dat de inventaris nét wat beter was, maar qua rijeigenschappen en inrichting scheelde het allemaal niet zoveel. Denk dat je gewoon wat geluk moet hebben met zo'n ding. De Canadream was trouwens wél een iets luxere camper, maar dat komt denk ik ook omdat we een SVC hadden (geen ''bed bovenin) en de ''cockpit was meer een echte auto ipv een ''bestelwagen''. Straks in juni hebben we een Truckcamper (TCA, Canadream), eens kijken hoe dat bevalt...
Mijn advies: gewoon voor de prijs en beste voorwaarden gaan !
Afgelopen jaar hadden we een Roadbear, in 2018 een Canadream, in 2017 een Cruise America.
We hebben de laatste keer gekozen voor een Roadbear omdat ie toevallig voordeliger was én omdat ie dan jonger en luxer zou zijn de een Cruise America. Uiteindelijk bleek dat het nauwelijks verschil maakte. Er stonden flink wat km's op de teller (niet minder dan bij de CA). Wellicht dat de inventaris nét wat beter was, maar qua rijeigenschappen en inrichting scheelde het allemaal niet zoveel. Denk dat je gewoon wat geluk moet hebben met zo'n ding. De Canadream was trouwens wél een iets luxere camper, maar dat komt denk ik ook omdat we een SVC hadden (geen ''bed bovenin) en de ''cockpit was meer een echte auto ipv een ''bestelwagen''. Straks in juni hebben we een Truckcamper (TCA, Canadream), eens kijken hoe dat bevalt...
Mijn advies: gewoon voor de prijs en beste voorwaarden gaan !
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Wij hebben ook al een aantal keer een Cruise America meegehad en nooit klachten gehad. Toen we een keer op zondag een lekke band kregen in de buurt van Tucson hebben we gebeld en ze hebben meteen actie ondernomen. 1,5 uur later kwam er een monteur die in 20 minuten de band verwisselde. Keurig geregeld. En tot onze verbazing kregen we bij het inleveren van de camper de dag huur terug omdat we die dag niet genoten hadden. Al met al had het een goede 2 uur gekost, dus die dag hebben we echt nog wel genoten, maar we vonden het een hele nette afhandeling.
Daarnaast doen ze nooit moeilijk over bonnetjes als je iets hebt moeten aanschaffen. Wel binnen het redelijke natuurlijk. En ook over een krasje wordt niet gezeurd. Dat is het voordeel van een niet splinternieuwe bak.
Uit ons reisverslag van 2014:
Daarnaast doen ze nooit moeilijk over bonnetjes als je iets hebt moeten aanschaffen. Wel binnen het redelijke natuurlijk. En ook over een krasje wordt niet gezeurd. Dat is het voordeel van een niet splinternieuwe bak.
Uit ons reisverslag van 2014:
En zo is het. Wel een rustig gevoel. Ze repareren in de zomer alleen dingen die de veiligheid in gevaar brengen en de rest komt later wel een keer. Ze zijn niet voor niets de goedkoopste verhuurder. En echt pech kun je tenslotte met elke auto krijgen. Ook een gloednieuwe. Daarom heet het pechHet deukje in de rail aan de zijkant wordt ook genoteerd en alle verdere krassen en de gedeukte en geroeste bumper doen er niet toe. Dat gaat ons ook overkomen zegt Slimpie: "dan kun je nog eens te ver achteruit rijden."
Al onze reizen met CA campers gedaan. In de beginjaren nog meegemaakt dat stoelen nog genaaid moesten worden voor vertrek.
in de tijd zonder internet uren aan de telefoon gehangen voor het vervangen van een kapotte waterpomp.
Ruzie met ze gemaakt, omdat ze wilden dat we na een flink ongeluk de camper terugbrachten naar Phoenix ( twee dagen rijden buiten onze geplande route) uiteindelijk mochten we met een reuze gat in de camper doorrijden als we de band vervingen uit veiligheidsoverwegingen.
. Ach ergste was een lekkende vuilwater tank, waarbij ze na inleveren zeiden, U had een andere camper moeten hebben. Ooit was ook onze camper, die we zouden krijgen aan gort gereden door devorige huurder. Kregen we een splinternieuwe fifth wheeler mee rechtstreeks uit de fabriek. En daarna ook nog flink gecompenseerd.
Ach verhalen genoeg. Het heeft onze vakanties niet in de weg gezeten. Laatste reis in 2019 een zo goed als nieuwe camper meegekregen. Was niet verkeerd.
Je kan het nooit vooruit bekijken wat je krijgt. We hadden netjes een lijstje gemaakt met kleine aandachtspunten( doen we altijd)maar hebben het idee dat ze daar echt niets mee doen. De attentie hadden we wel toen we melden dat een van de banden slijtage had op alleen een zijkant. Mijn man had altijd wat klein gereedschap mee en een rol ductape...
Kom je een heel eind.
Ruzie met ze gemaakt, omdat ze wilden dat we na een flink ongeluk de camper terugbrachten naar Phoenix ( twee dagen rijden buiten onze geplande route) uiteindelijk mochten we met een reuze gat in de camper doorrijden als we de band vervingen uit veiligheidsoverwegingen.
Ach verhalen genoeg. Het heeft onze vakanties niet in de weg gezeten. Laatste reis in 2019 een zo goed als nieuwe camper meegekregen. Was niet verkeerd.
Je kan het nooit vooruit bekijken wat je krijgt. We hadden netjes een lijstje gemaakt met kleine aandachtspunten( doen we altijd)maar hebben het idee dat ze daar echt niets mee doen. De attentie hadden we wel toen we melden dat een van de banden slijtage had op alleen een zijkant. Mijn man had altijd wat klein gereedschap mee en een rol ductape...
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
-
mirjamenjasper
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Bedankt voor de reacties tot nu toe alvast, dat stemt ons wat meer gerust, goede service onderweg is ook heel wat waard! En idd, tis toch een beetje pech of geluk hebben denk ik......
We zijn net terug van een reisje met El Monte en al zou dat een betere verhuurder zijn, de volgende keer gaan we toch weer voor Cruise America (mits de prijs goed is).
De indeling van de C28 van El Monte vond ik niet fijn en de medewerkers onvriendelijk en de inventaris karig, zelfs incompleet. Zo zie je maar ieder heeft zo zijn eigen ervaringen en die zijn wisselend bij welke verhuurder dan ook. Laat je niet tegenhouden door negatieve verhalen op internet over Cruise America, die kun je over elke verhuurder vinden. Als de prijs goed is gewoon doen.
De indeling van de C28 van El Monte vond ik niet fijn en de medewerkers onvriendelijk en de inventaris karig, zelfs incompleet. Zo zie je maar ieder heeft zo zijn eigen ervaringen en die zijn wisselend bij welke verhuurder dan ook. Laat je niet tegenhouden door negatieve verhalen op internet over Cruise America, die kun je over elke verhuurder vinden. Als de prijs goed is gewoon doen.
reisverslagen: 2025 rondje Denver, 2024 rondje Salt Lake City, 2023 Chicago-Las Vegas, 2022 rondje Phoenix, 2019 Noord Californië + Oregon, 2017 rondje Las Vegas, 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
Inderdaad, er zullen altijd positieve en negatieve ervaringen zijn. Ik begrijp alleen niet waarom Cruise America geen TV in de RV's laat inbouwen.
27 States so far...
en wij vroegen ons of waarom er in vredesnaam een tv in de RV van El Monte zat. We zijn op vakantie, tv kijken kan elke dag thuis 
reisverslagen: 2025 rondje Denver, 2024 rondje Salt Lake City, 2023 Chicago-Las Vegas, 2022 rondje Phoenix, 2019 Noord Californië + Oregon, 2017 rondje Las Vegas, 2015 Chicago-Denver
-
Dutchylex
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Wij hebben een paar jaar geleden ook via CA een camper gehuurd en waren erg tevreden. We hebben toen halverwege de trip (in Las Vegas )een lekke band gekregen en binnen een uurtje stonden ze voor onze neus de band te vervangen. Een aantal collega's van mij zijn met Road Bear op stap geweest en hadden slechtere ervaringen qua communicatie en service. Maar het kunnen allemaal incidenten zijn. Wij gaan over 3 weken in ieder geval weer met CA en zullen het wel zien 
-
covri
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Aantal keren CA gehuurd zonder probleem. Wij kiezen nu voor Roadbear of El Monte, omdat ik heel graag een luifel wil. Die miste ik echt bij CA. En de tv in El Monte dat hoeft niet. Op de laptop genoeg series
Vond het altijd wel leuk om locale cable tv zenders/ weather channel te kijken aan het eind van de dag
als dat beschikbaar was in de Roadbear/El Monte RV. Waarom op een laptop schermpje series kijken zie ik dan weer het nut niet van in. Maar zo heeft iedereen zijn eigen voorkeur in een RV.
als dat beschikbaar was in de Roadbear/El Monte RV. Waarom op een laptop schermpje series kijken zie ik dan weer het nut niet van in. Maar zo heeft iedereen zijn eigen voorkeur in een RV.
27 States so far...
-
covri
- Amerikakenner
heerlijk, na een lange mooie dag, nog even een serie kijken. Zo heeft inderdaad z'n eigen voorkeuren. En gelukkig mag dat 
Idd Anna
. Misschien een tip voor de volgende trip met eventueel El Monte. Volgens mij moet het moet het mogelijk zijn om de laptop op de tv in de RV aan te sluiten. En de luifel is wat je zegt zeer aangenaam om te hebben.
27 States so far...
-
covri
- Amerikakenner
@Corv
Dank je wel! Zal een hdmi kabel meenemen. Wij gaan april-mei 2024 met een El Monte op stap.
Dank je wel! Zal een hdmi kabel meenemen. Wij gaan april-mei 2024 met een El Monte op stap.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 5448 Weergaves
-
Laatste bericht door BonnyR
-
- 23 Reacties