Thanks iedereen voor jullie antwoorden.tombourgui schreef: ↑05 feb 2023, 11:46In een van m'n eerste trips naar Las Vegas had ik het idee om wat geld te sparen door de Deuce & SDX te nemen, nooit meer... Die deuce is zo tergend traag met al zijn stops. Ik dacht dat de SDX overigens niet meer reed sinds covid, maar misschien is die informatie wat outdated en is die service terug aan het draaien ondertussen.marcie216 schreef: ↑27 jan 2023, 14:16Wij zijn van plan om een keer een avond naar Fremont Street te gaan, misschien 1 a 2x naar een outlet en dan de Uber naar het vliegveld. Weet iemand hoe de Deuce en de SDX geregeld zijn in Vegas? Als je een 3 dagen abonnement pakt voor bv de Deuce, is die dan ook geldig op de SDX? Of zeggen jullie, betaal die meerprijs zodat je vrij kan vervoeren want het OV in Vegas is niet top.
My 2 cents: Met de prijzen en snelheid van uber dezer dagen (duidelijke kosten op voorhand, gewoon van creditcard af, ....) zou ik persoonlijk gewoon de meerprijs betalen en voor uber gaan. Als je gemiddeld 20 one-way pakt voor de 3 a 4 tripjes die je hierboven beschrijft zou je er met pakweg de helft van de kosten van een rental vanaf zijn. En dan moet je er ook niet naar kijken om eens een biertje ondertussen te drinken
Dan wordt het inderdaad gewoon lekker de Uber pakken. Die paar tientjes extra op een vakantie maken ook niet uit natuurlijk . Van de daklozen had ik inderdaad ook gelezen maar dacht (of hoopte?) dat het wel mee zou vallen, niet dus haha.