Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Kijk goed bij 'Specificaties' bij de auto van je keuze. Daar staat precies bij wat inclusief is. Bij code D650000 mis ik alle benodigde verzekeringen.
Voor zover ik kan zien mis je SLI/LIS. LDW twijfel ik over omdat het niet benoemd wordt maar bij Eigen Risico wel staat dat je verzekerd bent tegen schade en verlies door diefstal (beide USD 0,00 eigen risico).
Kies je bijv. AWD F982700 (Flying Blue) dan zie je bij de specificaties wel LDW staan en bij Eigen Risico duidelijk dat de aansprakelijkheidsverzekering (LIS/SLI) ook inclusief is al staat het bij Eigen Risco bij diefstal en dat is natuurlijk een beetje apart.
Roland
Voor zover ik kan zien mis je SLI/LIS. LDW twijfel ik over omdat het niet benoemd wordt maar bij Eigen Risico wel staat dat je verzekerd bent tegen schade en verlies door diefstal (beide USD 0,00 eigen risico).
Kies je bijv. AWD F982700 (Flying Blue) dan zie je bij de specificaties wel LDW staan en bij Eigen Risico duidelijk dat de aansprakelijkheidsverzekering (LIS/SLI) ook inclusief is al staat het bij Eigen Risco bij diefstal en dat is natuurlijk een beetje apart.
Roland
Het is echt heel onduidelijk want zowel bij D650000 als de frequente flyer code toegepast staat er:
EIGEN RISICO
0.00 SCHADE EIGEN RISICO
0.00 EIGEN RISICO BIJ DIEFSTAL
Verder zie ik geen helder lijstje van wat in- of exclusief is. Het is gewoon bij Avis.Nl en het is dan weer wel vreemd dat bij die code de euro’s in US dollars veranderen.
Ik heb ook op het forum naar info over de code gezocht maar kom daar niet echt verder mee.
EIGEN RISICO
0.00 SCHADE EIGEN RISICO
0.00 EIGEN RISICO BIJ DIEFSTAL
Verder zie ik geen helder lijstje van wat in- of exclusief is. Het is gewoon bij Avis.Nl en het is dan weer wel vreemd dat bij die code de euro’s in US dollars veranderen.
Ik heb ook op het forum naar info over de code gezocht maar kom daar niet echt verder mee.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ik zoek een huurauto voor 3 weken met ophalen en inleveren bij LAX bij Hertz. Drie weken huur van een large SUV bij Hertz kost met de cdp van fb blue platinum kaart 2167 euro op de Nederlandse Hertz site. Ik heb een paar andere Hertz sites geprobeerd zoals Duitsland of Italië, maar die zijn duurder. Ik heb geen idee of dit nu normale prijzen zijn voor het hoogseizoen post corona. Kan ik beter een klasse lager huren zodat ik met mijn president circle status een klasse hoger, dus een SUV kan kiezen? Zo ja, welke klasse moet ik dan nemen?
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Die gratis upgrade met PC geldt alleen voor een reguliere auto (sedan), niet voor SUV's.
Waarom persé bij Hertz huren? Waarom niet bij verschillende aanbieders shoppen?
Waarom persé bij Hertz huren? Waarom niet bij verschillende aanbieders shoppen?

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ik heb ook bij avis gekeken, en deze is behoorlijk goedkoper vergeleken met Hertz. Scheelt zeker 400 euro met de fb platinum korting. Eens kijken of er nog meer korting mogelijk is. Heb ook gelijk een status match aangevraagd. Kennelijk bied avis ook een upgrade aan voor presidents club, dus de vraag is of je daar ook niet een intermediate moet huren met een upgrade naar een suv.
Ik weet niet welke code je gebruikt, maar de hierboven genoemde fb code is niet voor fb platinum
Om in aanmerking te komen moeten reserveringen gemaakt worden met gebruik van een Flying Blue/Avis-kortingsnummer (AWD): Explorer-deelnemers F982700; Silver-deelnemers F982800; Gold-deelnemers F982900; Platinum F983000-deelnemers. Bij reserveringen gedaan op onze website is een AWD automatisch in de reservering opgenomen.
Om in aanmerking te komen moeten reserveringen gemaakt worden met gebruik van een Flying Blue/Avis-kortingsnummer (AWD): Explorer-deelnemers F982700; Silver-deelnemers F982800; Gold-deelnemers F982900; Platinum F983000-deelnemers. Bij reserveringen gedaan op onze website is een AWD automatisch in de reservering opgenomen.
op dit moment is avis.de voor mij het goedkoopst met de BA code N744100
Voordeel is ook nog eens dat ik kan inleveren bij hotel in las vegas, aangezien we de periode in las vegas niet constant een auto nodig hebben
Voordeel is ook nog eens dat ik kan inleveren bij hotel in las vegas, aangezien we de periode in las vegas niet constant een auto nodig hebben
Hallo iedereen,
Ik ben jaren niet meer naar de States geweest en het lijkt alsof een auto huren nu wel ietsje complexer, maar vooral heel veel duurder is als daarvoor.
Ik zie de bomen door het bos even niet meer.
Ondertussen heb ik wat zitten inlezen over codes die aangewend kunnen worden bij Avis en Hertz. Moet je dan geen lid of frequente huurder zijn?
Vroeger huurden we altijd via reisen-usa.de aan goede tarieven (dankzij dit forum).
We plannen nu een reisje van 16 dagen van San Francisco naar Las Vegas met vertrek rond 20/10 en terug rond 5/11.
Ik heb her en der prijzen opgevraagd: sunnycars, avis, hertz, reisen-usa en overal zit het rond de 1250 € voor een mid-size deze 2 weekjes.
Moet het beter kunnen? Wat zouden jullie adviseren?
Ik ben jaren niet meer naar de States geweest en het lijkt alsof een auto huren nu wel ietsje complexer, maar vooral heel veel duurder is als daarvoor.
Ik zie de bomen door het bos even niet meer.
Ondertussen heb ik wat zitten inlezen over codes die aangewend kunnen worden bij Avis en Hertz. Moet je dan geen lid of frequente huurder zijn?
Vroeger huurden we altijd via reisen-usa.de aan goede tarieven (dankzij dit forum).
We plannen nu een reisje van 16 dagen van San Francisco naar Las Vegas met vertrek rond 20/10 en terug rond 5/11.
Ik heb her en der prijzen opgevraagd: sunnycars, avis, hertz, reisen-usa en overal zit het rond de 1250 € voor een mid-size deze 2 weekjes.
Moet het beter kunnen? Wat zouden jullie adviseren?
- bedeve
- Amerika-expert
Mooi !
Maar het verbaasd mij wat.
Heb jij ook bij Avis.fr en avis.is/en gekeken ?
Gezie de AWD zou je toch ook een concurrende prijs van Avis.co.uk verwachten....
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Deze tip zal vast vaker gedeeld zijn, maar nu het mij zelf is overkomen wil ik hem graag even delen;
Wij hebben een auto gehuurd bij Sunny Cars voor 17 dagen. Tijdje terug al. Afgelopen week keek ik nog eens op hun website. Wat bleek: ruim 500,- goedkoper! Direct gebeld en om laten zetten. Zelfde voorwaarden en autocategorie.
Zelfs vandaag is hij wéér 64 euro goedkoper. Aan telefoon gaven ze aan dat ze prijs echt iedere dag verschilt vanwege aanbod, vraag etc.
Dus al heb je geboekt… het loont om zo nu en dan nog eens even je gewenste huurperiode in te vullen en te checken of de prijs wellicht niet goedkoper uitvalt…
Het scheelt ons in ieder geval bijna 600,- wat natuurlijk ontzettend veel geld is.
Wij hebben een auto gehuurd bij Sunny Cars voor 17 dagen. Tijdje terug al. Afgelopen week keek ik nog eens op hun website. Wat bleek: ruim 500,- goedkoper! Direct gebeld en om laten zetten. Zelfde voorwaarden en autocategorie.
Zelfs vandaag is hij wéér 64 euro goedkoper. Aan telefoon gaven ze aan dat ze prijs echt iedere dag verschilt vanwege aanbod, vraag etc.
Dus al heb je geboekt… het loont om zo nu en dan nog eens even je gewenste huurperiode in te vullen en te checken of de prijs wellicht niet goedkoper uitvalt…

Het scheelt ons in ieder geval bijna 600,- wat natuurlijk ontzettend veel geld is.
Door alle bomen het bos niet meer zien......
Wie kan/wil mij even helpen?
Komende zomer vliegen we naar LAX op 2-8 en weer terug van LAX op 23-8
Ik zit zelf in een rolstoel, mijn vrouw zal alles rijden (maar ik boek icm CC, additional driver is dus essentieel).
Ivm rolstoel en vouwbare scootmobiel (en natuurlijk onze 11 jarige dochter
willen we een Premium SUV (Suburban of Navigator). Veel ruimte dus, maar zeker geen bus.....
Nu kan ik bij Avis exact deze auto boeken voor $2158 waarbij er wel wat verzekering bij zit, maar niet alles is aangevinkt.
Als het gaat om verzekeringen ben ik altijd wat huiverig... snappen doe ik de termen niet zo best.
Mijn vraag is dan ook; is de aangeboden verzekering voldoende? Of moet ik pakketten extra aanvinken? Waardoor de prijs ook nog weer hoger zal worden.
Zelfde auto op andere sites vind ik niet goedkoper, alleen veel duurder.
Dank alvast voor jullie hulp!
Wie kan/wil mij even helpen?
Komende zomer vliegen we naar LAX op 2-8 en weer terug van LAX op 23-8
Ik zit zelf in een rolstoel, mijn vrouw zal alles rijden (maar ik boek icm CC, additional driver is dus essentieel).
Ivm rolstoel en vouwbare scootmobiel (en natuurlijk onze 11 jarige dochter

Nu kan ik bij Avis exact deze auto boeken voor $2158 waarbij er wel wat verzekering bij zit, maar niet alles is aangevinkt.
Als het gaat om verzekeringen ben ik altijd wat huiverig... snappen doe ik de termen niet zo best.
Mijn vraag is dan ook; is de aangeboden verzekering voldoende? Of moet ik pakketten extra aanvinken? Waardoor de prijs ook nog weer hoger zal worden.
Zelfde auto op andere sites vind ik niet goedkoper, alleen veel duurder.
Dank alvast voor jullie hulp!
- bedeve
- Amerika-expert
Wat betekent dat ze de code niet accepteren...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- bedeve
- Amerika-expert
Als je dan even met een schermprintje laat zien wat er allemaal in jouw prijs zit wordt het mogelijk om gericht te reageren
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- bedeve
- Amerika-expert
Voor mijn trwee weken huur in april is DE Eur 84 goedkoper dan .FR Oeiiii
Bij de Nederlandse Avis franchisenemer huren maakt die 2 wkn in totaal Eur. 101 duurder.
Midsize SUV , betalen bij ophalen....
Het leuke is dat ik nu een LAX huur bij Hertz heb uitstaan voor $ 511.
Kan ik daar in de rij niet iets leuks vinden /
Loop ik naar Avis ; dat zijn de overburen.
Bedankt @ONYX666
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Excuus. Is idd wel handiger...
- bedeve
- Amerika-expert
Wat je nodig hebt heb je !
Dit kost ie via DE
Dit kost ie via DE
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Thanks. Dan wordt het deze Avis!
Nog 1 additionele vraag;
Bij het voltooien van mijn boeking krijg ik onderstaande optie:
Use your credit card to pay now and secure your vehicle.
Op zich boek ik zonder aanbetaling en free cancelation, maar nu al betalen maakt ook de bestedingsruimte straks op vakantie groter.
Nu gebeurt er echter iets raars: zodra ik mijn gegevens invul wijzigen de voorwaarden naar $50 cancelation fee of $150 binnen 24 uur.
Is dit normaal? Kent iemand dit?
- bedeve
- Amerika-expert
Ho Ho @Stijno ; jij wilt extra korting hebben met Pay Now .....prima , maar dan gelden er andere cancel / no show voorwaarden dan bij Pay Later...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Dank. Ik had geen keuze voor korting bij prepaid. Rate blijft gelijk alleen de voorwaarden worden soberder.
Dus maar pay later

Dank voor je hulp!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 13197 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne