Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

wat laatste vraagjes

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
CCBloom
Amerika-ontdekker

Bericht door CCBloom »

anders neem je toch gewoon een niet meer nieuwe pot mee? (dat je niet met een halve liter zit opgescheept, want dat lijkt me ook voor iemand die veel mayo eet een beetje te veel van het goede...)
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Ik kan geen (warm) vliegtuigeten verdragen. Alleen al van de lúcht als ze de maaltijden op gaan warmen word ik misselijk en krijg ik last van mijn darmen. Het allerergste is de geur van warme eiergerechten....
Droge broodjes, cakejes, of yoghurt eet ik wel op en ik neem altijd een voorraadje droog voedsel mee zoals hartig gevuld knackebröd en verpakte koekreepjes. Na het landen is mijn maag meteen weer in orde en heb ik me toch een hónger....
CCBloom
Amerika-ontdekker

Bericht door CCBloom »

ghehehehe...ja dat zal best :-)
Ik heb 1 lange vlucht gemaakt naar curacao en daar kan ik me niets meer herinneren van het eten aan boord, zal dus wel ok geweest zijn :-)

Ik eet eigenlijk geen varkensvlees en voor mijn vlucht naar amerika in september kon ik ook aangeven wat ik wel en niet at onder het kopje eetgewoonten....alleen voor 'geen varkensvlees'kwam het titeltje 'moslim' het meest in aanmerking...(wordt het meteen op geloof gegooid, gatver!) Dat durfde ik niet in te vullen want straks kom ik amerika niet in ;-) (JK!!) dus ik heb maar 'vetarm dieet' aangevinkt, misschien dat ze dat begrijpen....
maar gelukkig heb ik over het algemeen geen moeite met vliegtuigeten...
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

ik vind het eten vaak nog wel te doen
maar die kleffe cakejes en taartjes die er dan altrijd als "lekker extraatje" bijzitten, brrrrr......mierzoet en ZO klef dat je ze bijna niet door kan slikken.

meestal zorg ik dat ik bij mc donald's al het 1 en ander naar binnen heb gewerkt maar ja..we vliegen dit jaar al om 10:30 dus misschien wordt dat wat vroeg.
Hoewel we er dan om 7:30 moeten zijn dus al om 6:00 opstaan...dan heb ik om 9 uur vast al wel trek in franse frietjes :lol:
antonia
Amerikakenner

Bericht door antonia »

Ik kreeg een paar jaar geleden bij Singapore Airlines een Magnum als toetje! Kunnen ze dat niet als standaard invoeren bij alle airlines??
Dat lijkt me een strak plan. :D
Reisverslag Zuidwesten 2007: http://josesylviausa07.blogspot.com/
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Iris_1982 schreef:meestal zorg ik dat ik bij mc donald's al het 1 en ander naar binnen heb gewerkt maar ja..we vliegen dit jaar al om 10:30 dus misschien wordt dat wat vroeg.
Hoewel we er dan om 7:30 moeten zijn dus al om 6:00 opstaan...dan heb ik om 9 uur vast al wel trek in franse frietjes :lol:
In de regel vind ik het eten in het vliegtuig best lekker als ik maar trek in wat heb. :lol: Vorig jaar zomer, toen ik samen met Marjan en Jan met Delta Airines vloog, hebben we van te voren enkele heerlijke zalm-broodjes op Schiphol gegeten. Hierdoor had ik een redelijke bodem waardoor het eten in het vliegtuig mij niet echt smaakte. Voortaan maar weer met een lege maag het vliegtuig in... :wink:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Is het eten dan zo slecht in de meeste vliegtuigen? Ik moet zeggen dat wij de afgelopen keer weer heerlijk gegeten hebben. Business class, dat wel, maar de basis zal toch wel een beetje hetzelfde zijn?
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Volgens mij is het ook wel een beetje een "trend" om te roepen hoe belabberd vliegtuig-eten wel niet is
Ik vind de warme maaltijden vaak erg meevallen hoor...vorige keer kregen we zelfs een pizzaatje!
Alleen zoals ik al zei: die kleffige cakejes enzo krijg ik echt niet weg.
CCBloom
Amerika-ontdekker

Bericht door CCBloom »

nee gatver, die cakejes! Ik eet heel weinig zoete cakejes en taartjes enzo...alleen moorkoppen en zelfgebakken appeltaart, de rest vind ik echt ranzig...

dat van die trend is denk ik wel een beetje waar :-) Maar goed, lekker klagen is altijd leuk en je kunt laten merken dat je vaak vliegt :-)
Afbeelding
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

nieuwenoord schreef:Is het eten dan zo slecht in de meeste vliegtuigen? Ik moet zeggen dat wij de afgelopen keer weer heerlijk gegeten hebben. Business class, dat wel, maar de basis zal toch wel een beetje hetzelfde zijn?
Dat denk ik eerlijk gezegd niet. Reken maar dat dat eten in de business class heel wat beter is.

Zelf ben ik een alleseter en in principe lust ik ook alles. Als ik honger heb smaakt het mij dus allemaal wel. Ik vind dat "gepiel" in die nauwe ruimte heel wat ergerlijker.... :wink:

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
helena
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door helena »

thebes schreef:Ik kan geen (warm) vliegtuigeten verdragen. Alleen al van de lúcht als ze de maaltijden op gaan warmen word ik misselijk en krijg ik last van mijn darmen.
Ik heb ooit eens van een purser vernomen dat in de vliegtuigmaaltijden in beperkte mate een soort 'stopper' wordt verwerkt, ter voorkoming van darmproblemen en ongewenste 'uitlaatgassen' bij de passagiers.
Ik weet niet of het waar is, maar ik heb nog nooit cabinepersoneel een maaltijd zien gebruiken die in economy class wordt geserveerd.

Helena
http://soninetravel-usa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Dat werkt bij mij dan geheel averechts!
Chi Sin X
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Chi Sin X »

Ik vind het eten op het vliegtuig zeker niet goed, maar ook niet slecht. Een beetje gemiddeld kantine voer ;). Ik vind het alleen spijtig dat je zo weinig ruimte hebt om mes en vork deftig te gebruiken :P. Maar ik kan zeker niet klagen. De beste maaltijd die ik heb gehad was in Cathay Airlines (naar Hong Kong), die stak er serieus boven uit.

Een paar dagen voor ik vertrek, probeer ik eigenlijk ook al een stuk minder te eten, om zo weinig mogelijk gebruik te moeten maken van de sanitaire voorzieningen op het vliegtuig :D .
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Chi Sin X schreef:. De beste maaltijd die ik heb gehad was in Cathay Airlines (naar Hong Kong), die stak er serieus boven uit.
.
Hier ben ik het roerend mee eens. Mijn beste maaltijden en ook de beste service heb ik gehad tijdens mijn vluchten met Cathay Pacific naar Hong Kong.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer