@josea Dat is inderdaad wel een goede vraag! Wij hebben destijds zoveel dagen Page geboekt omdat we graag Horseshoe Bend + Antelope Canyon willen zien en zouden willen zwemmen / kajakken in Lake Powell. Besef me nu dat we er idd rekening mee zullen moeten houden dat die laatste 2 dingen misschien niet eens mogelijk zullen zijn. Monument Valley en Capitol Reef lijken ons allebei heel erg mooi om aan de lijst toe te voegen.
Ik zit even te puzzelen hoe we dat het beste zouden kunnen doen, want de Antelope Canyon tour is al geboekt. (en volledig uitverkocht die periode, dus we kunnen het helaas niet omzetten naar een andere dag) Heb het nu even zo uitgetypt en op jouw advies Joshua Tree ook weggelaten. We kunnen helaas niet langer dan 1 nacht bij Capitol Reef blijven. Denk je dat dit te doen moet zijn of is dit schema veel te druk?
Dag 1 | 25 juli Amsterdam - San Francisco / Santa Cruz
Dag 2 | 26 juli Santa Cruz - Monterey
Dag 3 | 27 juli Monterey - Santa Barbara
Dag 4 | 28 juli Santa Barbara - LA
Dag 5 | 29 juli LA
Dag 6 | 30 juli LA
Dag 7 | 31 juli LA - Las Vegas
Dag 8 | 01 aug Las Vegas - Zion
Dag 9 | 02 aug Zion
Dag 10 | 03 aug Zion - Bryce Canyon
Dag 11 | 04 aug Bryce Canyon - Capitol Reef
Dag 12 | 05 aug Capitol Reef - Monument Valley
Dag 13 | 06 aug Monument Valley - Page
Dag 14 | 07 aug Page (excursie vroeg in de ochtend en evt Horseshoe Bend in de avond?)
Dag 15 | 08 aug Page - Grand Canyon
Dag 16 | 09 aug Grand Canyon - Las Vegas
Dag 17 | 10 aug Las Vegas & vertrek naar huis
@IngridUSA Dankjewel voor je tips! Bedoel je trouwens Santa Barbara eruit gooien of bedoel je de nacht Santa Cruz verruilen voor een nacht San Francisco?

Indien je dat 1e zou bedoelen, lijkt me dat best een flinke rit om in 1 x van Monterey naar LA te rijden? Het lijkt ons ook erg jammer om SF over te slaan.
@paulr Thanks voor je tips, Paul!

Wij komen rond 12 uur in de middag aan op het vliegveld van SF. Gelijk daarna gaan we de huurauto halen en dan zouden we naar de stad / het hotel rijden (we hebben op dit moment die nacht ook nog een boeking staan bij Columbus Motor Inn bij Fisherman's Wharf), dus ik gok dat we dan in de namiddag echt in SF zelf zullen zijn? Ons oorspronkelijke plan was om 1 nacht in SF te zijn (de avond van aankomst dan beetje de stad te verkennen en de brug te zien en de ochtend daarna naar Alcatraz, vervolgens vertrekken naar Monterey), maar we hebben dus nu voor de zekerheid een nacht Santa Cruz geboekt. 1 vd 2 moet dus nog gaan afvallen. We hoorden vooral dat de ellende vooral na coronatijd behoorlijk is toegenomen, maar tegelijkertijd denken we ook weer: hoeveel zullen we daar daadwerkelijk van merken als we minder dan 24 uur daar zijn?
Ook bedankt voor de Page-tips! Goed dat je het aangeeft, zo hadden wij het idd nog niet eerder bekeken. (omdat daarna pas de nieuwsberichten volgden dat het meer zo goed als leegstaat) Zitten nu te kijken of we onze plannen nog een beetje aan kunnen passen.
@IngridZw Ja, je hebt wel gelijk hoor! Dat is ook zeker zo. En we zouden het ook wel echt jammer vinden als we SF niet zouden hebben gezien. (ook al zijn we er maar kort haha)
Ik heb het schema nu eens aangepast (n.a.v. jullie tips), ben benieuwd wat jij vindt van dit schema?

Sedona is voor ons helaas geen optie, omdat we Antelope Canyon al vast hebben gezet en de lodge in de Grand Canyon staat ook al vast.

Toch heel erg bedankt voor je input! Waardeer jullie tips enorm!