Goedemiddag allemaal!
Het is even geleden sinds ik me heb aangemeld op dit forum. Wel regelmatig meegelezen, maar door gebrek aan (reis)ervaringen weinig toe te voegen.
Nu hebben wij voor de meivakantie echter weer een reis naar Florida geboekt met het gezin, waarbij ik weer dankbaar gebruik maak van al jullie expertise.
Eén daarvan is de succesvolle statusmatch tot Hert President's Circle, waarbij ik met behulp van CDP 51
0k een (in mijn ogen) mooie deal heb kunnen maken voor een huurauto vanaf West Palm Beach; voor USD 630 kan ik een Large Sedan (Categorie F) FCAR ophalen voor 2 weken. Ik heb er bewust voor gekozen om een paar tientjes duurder te reserveren, zodat ik in ieder geval een categorie F auto heb. Terplekke kunnen we dan kijken naar het aanbod in President's Circle.
Doordat dit echter onze eerste reservering bij Hertz rechtstreeks is, staat het Service Type nog op "Standard Counter". Ik heb
alpa_nl@hertz.com hier afgelopen woensdag al een mail over gestuurd, maar helaas nog geen reactie mogen ontvangen.
Ik begrijp dat ik sowieso door kan lopen de garage in om daar, nadat we een auto hebben uitgezocht, bij de Gold balie het papierwerk in orde te maken, maar Gold Canopy zou natuurlijk nog prettiger zijn

.
Nu is mijn vraag dus; wat is jullie ervaring met de reactiesnelheid van het team bij Hertz?
Bij voorbaat dank voor jullie reactie!
Opmerking moderator
opgelet, niet 51k maar 510k!