Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Starbucks

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
monster
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door monster »

Girl_2004 schreef:Ben het helemaal roerend eens dat Starbucks heerlijke koffie heeft en veeeeeel keus. Favoriet is de White Mocha, maar ik vind de prijzen een beetje aan de dure kant. Nu heb ik gelukkig diverse andere koffieaanbieders gezien tijdens m'n vakantie die zo'n beetje hetzelfde aanbieden maar tegen een fatsoenlijker prijs.

Maar toch is een vakantie zonder Starbucks ondenkbaar 8) en in ieder geval moeten we er één keer aan geloven.
Wij vinden het ook heerlijk, maar inderdaad niet heel goedkoop. Als je ook eens kijkt naar de calorieen...... dan word ik helemaal niet vrolijk, maar goed, het is vakantie.....
Vorig jaar heb ik meerdere malen genoten van de strawberry frappuchino...
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
antonia
Amerikakenner

Bericht door antonia »

monster schreef:Als je ook eens kijkt naar de calorieen...... dan word ik helemaal niet vrolijk, maar goed, het is vakantie.....
Gelukkig hebben ze sommige frapps tegenwoordig ook "light".
Scheelt weer iets.
En anders hiken we het er wel weer af! 8)
Reisverslag Zuidwesten 2007: http://josesylviausa07.blogspot.com/
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Ik moet toch even iets kwijt over deze koffie tent.

"Commentaar ON"

Ik vind de normale koffie die ze daar maken echt NIET TE ZUIPEN, echt erg. De andere rotzooi is allemaal met smaakjes, melk en/of slagroom, of gewoon koude of zelfs bevroren koffie (ook wel ijs genoemd).

Elke koffie tent kan maken wat SB doet en vaak voor de helft van de prijs. Het ruikt er een beetje naar dat je gewoon voor het merk betaald en niet de kwaliteit. Ik zei al tegen mijn vrouw dat als ik diezelfde rotzooi in een eigen merk uitbracht zou ik het waarschijnlijk aan de straatstenen niet kwijt kunnen.

Wat is er nu zo speciaal aan Starbucks?????????

"Commentaar OFF"

Ik moet zeggen dat ze een goede marketing hebben gehad, en een beetje geluk denk ik, waardoor dit bedrijf het zo goed doet. Net als dat alle acteurs etc.. ineens crystal gaan drinken, moet in een keer iedereen dat hebben?????????????????? Ik snap daar echt niets van, maar goed ieder zijn eigen meucht.

Geef mij maar een lekker bakkie D.E. op zijn Nederlands gebrouwen dan wel.

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
JohnNJ
Amerikakenner

Bericht door JohnNJ »

rperre schreef:Wat is er nu zo speciaal aan Starbucks?????????
Sterk, volle & echte koffiesmaak, constante kwaliteit, met hete stoom gemaakt. Ik zoek altijd naar Starbucks. Er is betere koffie, maar Starbucks is prima.
Geef mij maar een lekker bakkie D.E. op zijn Nederlands gebrouwen dan wel.
Dat hoeft voor mij niet, maar ik kan me goed voorstellen dat je Starbucks niet lekker vindt als je de voorkeur geeft aan de standaard Nederlandse koffie. Dat zal ook wel de reden zijn dat je in vele Aziatische landen, en zelfs in Parijs, Starbucks kunt krijgen, maar in Amsterdam niet.

Hoe gaat dat Nederlandse brouwen precies? Men doet dat doorgaans toch met een percolator en papieren filters?

--john
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Toch vraag ik me bij het lezen van zulk commentaar af, of het ook uitmaakt, welke Starbucks je bezoekt. Ik ben best kieskeurig wat betreft mijn koffie en bestel meestal een gewone latte (soms met een vanille smaakje) en vind dat altijd erg lekker. Ook thuis drink ik Starbucks en eerlijk gezegd merk ik geen duidelijk verschil met de enkele keer, dat we D.E. hebben. We hebben Caffe Verona, die ik erg lekker vind.
Ik ben niet dagelijks bij Starbucks te vinden, zelfs niet wekelijks, maar hun koffie vind ik altijd wel lekker. Misschien ook gewoon persoonlijke smaak.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Bbuurt
Amerikafan

Bericht door Bbuurt »

Ik ben het toch wel eens met Rperre. Ik geef zelf niets om de Starbucks koffie maar mijn vriendin zweert erbij. Dus regelmatig moet ik er aan geloven.
Ik neem meestal de hot coco. Die is dan weer wel heel goed te doen.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Petra/VS schreef:Toch vraag ik me bij het lezen van zulk commentaar af, of het ook uitmaakt, welke Starbucks je bezoekt.
Voor de Frappuccino maakt het wel degelijk uit welke Starbucks je bezoekt. Met name de tijd die genomen wordt om het ijs te malen. Soms doen ze dat te kort en dan zitten er nog dikke ijsstukjes in, wat volgens mij niet de bedoeling is. Maar ook de smaak wil wel eens verschillen.

De koffie kan ik niet zo goed over oordelen, omdat ik niet echt een fan en van de Starbucks koffie uit hun shop. Het is mij veel te heet en heeft daardoor een wat bittere doorgekookte smaak. Maar dit is persoonlijk.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
mrloes
Amerikafan

Bericht door mrloes »

Ik vind koffie best lekker maar kan ook heel goed zonder. Ben dan een beetje van "wat de boer niet kent ... " dus in het buitenland drink ik nooit koffie, aparte smaakjes hoeft voor mij sowieso al niet.

Maar tis wel een goede idee om evt ginds een Starbucks-card te kopen, als verrassing. Dan loods ik heb 1st een x zo'n tent binnen en als ze enthousiast zijn kan ik alsnog een kaart kopen!
mirdj
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door mirdj »

Aïda schreef:
mirdj schreef:(die bij Nike is alleen open voor werknemers van Nike).
Ik heb een collega, zijn vrouw werkt bij Nike. Volgens hem is de Starbucks bij Nike ook voor 'passanten' te bezoeken. (heeft hij van haar gehoord, dus ik neem aan dat het klopt)
Bij ons vandaan zijn een aantal mensen overgeplaatst naar Nike en die zeiden juist dat ze het voor passanten hebben afgesloten omdat er teveel mensen op af kwamen. Het kan natuurlijk zijn dat ze het ondertussen weer (beperkt) hebben open gesteld.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
CCBloom
Amerika-ontdekker

Bericht door CCBloom »

ik drink helemaal geen koffie, geen amerikaanse bittere, geen nederlands gebrouwen, geen ijskoffie, geen smaakjeskoffie...gewoon alleen thee (en dan nog het liefst kruidenthee) saai he? ;-)
marisca
Amerika-ontdekker

Bericht door marisca »

Je kunt mij er dus echt wel wakker voor maken:)
Helaas is die in amsterdam nog niet open als wij over 11 nachtjes vertrekken naar las vegas:)
Maar in juli kan het wel in dusseldorf haha.
En we gaan nog wel eens naar oberhausen ( Centro ).
Ach het moet gewoon speciaal blijven !!

Maar ik verheug mij er enorm op!!

gr maris
CCBloom
Amerika-ontdekker

Bericht door CCBloom »

Ghehehe in Centro ben ik naar een kerstmarkt geweest vorig jaar :-)
Sytse
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Re: Starbucks

Bericht door Sytse »

mrloes schreef:hallO

Heeft iemand ervaring met de 'Starbucks card' ?
Je koopt de kaart voor een bepaald bedrag en vervolgens betaal je daar steeds je koffie ed. mee. Je kunt deze ook bestellen als een 'gift' voor iemand en dat leek me evt een leuk idee voor 1 van mijn reisgenoten.

Is de koffie lekker?
(ik weet het, smaken verschillen maar Nederlander zijn nogal erg gesteld op een goede kop koffie)
Het is een mooi betaalmiddel als je in een land bent waar hij aangenomen wordt, maar als je hem een jaar niet gebruikt, dus tussen vakanties in, gaat er per maand een x bedrag vanaf, hou daar wel rekening mee. Ik meende dat je ze ook in de winkels zelf op kon waarderen, dus dat is wel weer handig.

Ik hoop nog steeds dat wij meer Starbucks hier in ons kikkerland krijgen, want dat is een van de vele pluspunten tijdens onze vakanties.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Re: Starbucks

Bericht door Petra/VS »

Sytse schreef: maar als je hem een jaar niet gebruikt, dus tussen vakanties in, gaat er per maand een x bedrag vanaf, hou daar wel rekening mee.
Bron? Dit is wat er op de Starbucks website staat: "Fees and Expiration of Card Balances.
Starbucks does not charge any fees for the issuance, activation, or use of your Starbucks Card and your Starbucks Card has no expiration date. "
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Sytse
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Sytse »

Ik had twee jaar geleden zo'n card gekocht en dat werd er toen door een medewerker bijgezegd, dus aan het eind van de vakantie was de kaart op en rijp voor de prullebak.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer